Beantwoord

Inloggen op laptop met autofon Proximus

  • 19 January 2018
  • 8 reacties
  • 532 Bekeken

Hoe ga ik tewerk om via mijn laptop in te loggenop een proximus auto fon, of gewone fon, mijn gsm lukt, maar wil proximustv kijken via een proximus auto fon, daar mijn internet nog niet geinstalleerd is
kan iemand mij helpen?
groeten
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 19 January 2018, 16:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gunter, Proximus auto fon is de automatische connectie voor mobiele toestellen (gelinkt aan je simkaart), om Proximus FON te gebruiken, moet je eerst een FON account aanmaken via je MyProximus account (gelinkt aan je vaste producten), dus zolang deze nog niet is geinstalleerd zal dit nog niet lukken.
Groetjes, Charlotte
Beste, is dat dan een email die ik moet aanmaken ( account ) via my proximus, eindigend op @proximuswifi?
ik heb dat gisteren geprobeerd, maar kom telkens op een pagina, dat er een technisch probleem is.
of mag ik inloggen met mijn email dat ik gebruik om in te loggen op mijn proximus. Als ik een nieuwe account aanmaak die eindigt op proximuswifi, moet ik dan ook die gebruiken om in te loggen op mijn myproximus ?
groetjes
gunter
Reputatie 7
Badge +4
Dag Gunter, het is inderdaad een soort email adres dat je maakt, dit zal niet je myproximus login veranderen en wordt enkel gebruikt om in te loggen op proximus fon. Kan je een print screen doorsturen van de melding die je krijgt?
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Charlotte,
Vraag. Regelmatig valt mijn wifi uit op mijn ipad en schakelt deze automatisch over op Autofon. Dit is hoogst irritant. Graag zou ik dit willen oplossen door op de Modem, bbox 3, de fon uit te zetten. Stel voor dat ik dit doe heeft dit consequenties voor mijn Autofon gebruik buiten mijn huis. Alvast bedankt voor het antwoord. grtj, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Dag Antoon,

Het uitzetten van fon op je modem heeft geen invloed op de fon buitenshuis. De uitleg hoe je dit uitzet staat hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_hotspot_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/vermijden-dat-uw-modem-als-wi-fi-hotspot-dient.html

Groeten,

Kim
Dat is inderdaad een serieuze verbetering t.o.v. jaren terug waar je alleen van hotspots kon gebruik maken
op voorwaarde dat op je eigen modem zelf fon actief stond.
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,

Het uitzetten van fon op je modem heeft geen invloed op de fon buitenshuis. De uitleg hoe je dit uitzet staat hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_hotspot_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/vermijden-dat-uw-modem-als-wi-fi-hotspot-dient.html

Groeten,

Kim

Hallo Kim,
bedankt voor deze snelle service. prettig weekend.
Grtj, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan hoor, voor jou ook een prettig weekend!

Reageer