Hallo...
Eergisteren ging er iemand langskomen om proximus tv en internet te installeren. Niemand gezien... Daarvoor heel de namiddag thuis gebleven. Eergisteren gebeld naar klantendienst na 3x me verhaal nog geen oplossing. Gisteren nog eens gebeld. Iemand aan de lijn gehad die me niet kon helpen. Dispachting ging me gisteren terug opbellen. Nog steeds niemand gehoord.
Ik zou graag hebben dat dit zo snel mogelijk opgelost geraakt.
Ben het beetje om steeds te moeten bellen en 20min aan de telefoon te wachten.
Heb contract van 21/02 en bijna maand verder en nog steeds niet geinstalleerd. Als het niet snel opgelost kan geraken... Weet ik niet of ik het nog zie zitten.
Hopelijk langs deze weg eindelijk een oplossing!?
Antwoord
Installatie nog steeds niet gedaan
Beste antwoord door FreyaVR
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.