Skip to main content
wanneer ik op afstandsbediening decoder om menu druk dan verschijnt de menu pagina gedurende een paar seconden, en verdwijnt dan weer, onmogelijk om menu zelf te raadplegen en instellingen te wijzigen....
probeer eerst eens door je decoder even stroomloos te zetten met schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken of het daarna wel lukt.
hallo, heb je hiervoor de decoder al eens herstart? zie link:



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html



Groeten Geert
Toestel herstart, nog steeds hetzelfde, menu niet toegankelijk
Welk toestel heb je precies herstart nu?
mss je afstandsbediening eens resetten dan > reset

Als dat ook niet helpt zou ik de decoder ook eens resetten.
zowel afstandsbediening als decoder nogmaals gereset, heeft niet geholpen. Heb wel V4 afstandsbediening met V5 decoder. ook via logitech harmony werkt het niet
Hoi Bart,



Kan je eens je decoder met de schakelaar achteraan uitzetten, wanneer dit gebeurt is gaat de modem herstart moeten worden door ook de schakelaar achteraan uit te schakelen en terug aan te zetten. Als de modem volledig is opgestart mag je pas terug de decoder aanzetten via de schakelaar. Kan je dan kijken of het menu terug werkt? Indien dit niet werk gaan we het laten nakijken door de ingenieurs.
Hey Bart,

Met die Logitech Harmony kun je die ook programmeren om de Proximus decoder te bedienen?

Je moet een merk invoeren veronderstel ik maar wat is die voor de v5 en de v5c en voor de V6 ? zien die gekend? of heb je die via Proximus gekregen?
decoder uitgezet, modem herstart, decoder terug aangezet, menu werkt nog steeds niet. geen toegang tot instellingen, shop,...
Hey Bart,

Met die Logitech Harmony kun je die ook programmeren om de Proximus decoder te bedienen?

Je moet een merk invoeren veronderstel ik maar wat is die voor de v5 en de v5c en voor de V6 ? zien die gekend? of heb je die via Proximus gekregen?
de harmony werkt zonder enige aanpassing, was geconfigueerd voor V4 decoder, maar alle functies werken ook op V5
Ik ga je eens een nieuwe decoder opsturen, dit gebeurt via ups. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html



Kan je via privé bericht naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je voorkeurs ups punt sturen en je gsm nummer?



Groeten,



Kim

Reageer