Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
beperkte keuzemogelijkheden in het omruilen van punten. Sedert kort is er geen mogelijkheid meer in punten in te ruilen tegen bioskooptockets (kinepolis), Galeria inno, ... Komen deze partners nog terug op korte termijn ? Wat is de reden van de verdwijning ? [
Weergave van tuttimus met 10gb data is plots verandert naar 5gb. Heeft proximus deze terug aangepast of is dit weer een fout in hun systeem?
Klantnummer 1166448 Naam : Hilde Tomballe Facturatieadres dorpstraat 76b , 3050 oud heverlee Installatieadres : dorpstraat74, 3050 oud heverlee Telefoonlijn : 016 25 77 69 Internet 101177053810 Proximus Tv 016 25 77 69 Goedemorgen, ik zie jammer genoeg geen andere weg meer om dit te adresseren : ik heb een aantal klachten die ik hieronder oplijst en die ik graag asap opgelost had gezien 1. Ik ben een jaar geleden verhuisd en wat dat betreft is de installatie goed verlopen maar nadien hebben we enorm veel problemen gehad : het installatie adres is nog steeds niet veranderd en hierdoor ben ik al afgesloten geweest, worden de facturen naar het installatieadres gestuurd waar nu een nieuwe huurder woont en die dit ook opgelost wenst te zien Ik heb hier al een tiental keer met jullie customerservice gebeld en nog steeds spreken ze van een softwareprobleem en is dit niet opgelost. Volgende week komt de nieuwe huurder en loop ik het risico van weer afgesloten te worden ? Ik v
Hallo, gisteren kreeg ik telefoon van een Proximus medewerkster over mijn hoge verbruik en of ik niet wilde overstappen naar een abonnement. Ik ben daar mee akkoord gegaan en ze zei me dat ik nog een bevestiging zou krijgen via sms. Maar ik heb niks ontvangen dat het omgezet zou worden.
Dit is al maanden aan de gang
Op my proximus vind ik reeds mijn factuur voor maart 2018. Hierbij een print van de factuur 6831340389 van 14 maart 2018 en van verleden maand 6829421077 van 14 februari 2018. Kan iemand van Proximus mij het volgende uitleggen : - waarom is de basisprijs van mijn abonnement internet+tv+tel met 6,46 euro gestegen? - waarom is er op de factuur van 14 maart een periode van 1/3 tot 6/3 en eentje van 7/3 tot 31/3 ? Waarom deze uitsplitsing ? - decoder en decoder voordeel is identiek aan de vorige facturen, namelijk totaal 8 euro minus 2 euro. Als je de gesplitste periode samen neemt. - wat betekent de promo Proximus decoder minus 4,84euro? Wat nog altijd betekent dat de totale waarde hier met 1,62 euro gestegen is . Krijg ik hier een duidelijke uitleg voor ? Ro
Heb braaf de 14 stappen gevolgd van Proximus , maar toch wil het internet niet opstarten.
Dit weekend veel problemen gehad met Internet van Proximus. De gemeten download snelheid was 0.51 mbps, upload bleef op 0.01 staan. Gisteren is er dan uiteindelijk een technieker geweest maar die kon mij helaas niet verder helpen omdat de gemeten snelheid dan 3.91 mbps was. Voor hem was dit ruim voldoende aangezien de ADSL lijn. Nu wist hij mij te vertellen dat Proximus een 4G modem gratis aanbieden wanneer het internet enorm slecht is. Klopt dit eigenlijk wel, anders zou dit mijn grootste probleem oplossen. Internet is de dag van vandaag geen luxe product meer, waarom kan dan niet aan iedereen deftig internet gegeven worden? Alvast bedankt voor jullie antwoord
Al een hele dag het geval, in mijn webmailaccount van Skynet: ... ...géén uitgaande mail(-s) mogelijk. Nog iemand in dit geval? Enige verklaring/ oplossing voor? Dank aan ieder die hieraan iets bijdragen kan. Grz! Filip.
Ik heb zojuist eens even mijn facturen en verbruik nagekeken. Blijkt dat ik om en bij de 20 GB vast internet verbruik per maand. Hoewel GSM, Tablet en dergelijke s avonds uitgeschakeld worden geeft mijn verbruik een 24/24 hr verbruik aan met abnormale MB verbruik. Wij downloaden nochtans niets van films of muziek, streamen is ook zeer beperkt. Kan iemand mij verklaren wat een eventuele oorzaak hiervan kan zijn
Als zelfstandige mag u de kosten die u maakt om uw beroep uit te oefenen, fiscaal inbrengen, dat is de wet. Welke kosten voor telecom vallen daar allemaal onder in België? En wat is het verschil met materiaal ‘afschrijven’? Lees het hele artikel hier
Gedurende meer dan een maand zit ik te wachten met opstartproblemen voor mijn cloudabonnement gekoppeld aan tutimus. Volgens de supportlijn moet ik geduld hebben. Na een maand geduld bel ik terug en krijg ik als antwoord dat er geen support geleverd wordt en dat ze er eigenlijk ook niets van kennen. Ik betaal wel abonnementsgeld voor iets dat niet werkt!!! Moet ik nu zitten te wachten tot er mij iemand iets aanbied via het Forum? Wordt mijn abonnementsgeld teruggestort?
Bij deze een chronologische opsomming van mijn meest recente ervaring met de Proximus Service dienst. Ik dacht dat dit enkel voorkwam bij overheidsdiensten in de jaren '70. Helaas nog zeer actueel bij onze grootste 'communicatie' provider van het land. Reden om Proximus te contacteren : onstabiel Wifi netwerk, welke niet opgelost is geraakt met de levering van de nieuwe BBox3. Zondag 18/3 : Online een 'Happy House' bezoek aangevraagd om samen met een technieker dit probleem ter plaatse te kunnen bekijken. Aangegeven wanneer Proximus ons kan bellen om een afspraak te maken (voorkeur opgegeven om op maandag 19/3 tussen 19h & 22h opgebeld te worden) Zondag 18/3 - 21h00 Klantendienst Proximus gebeld aangezien we nu ok problemen hebben met ProximusTV (decoder crasht elke half uur , waardoor de boel terug heropgestart moet worden) Zeer duidelijk meegegeven dat (1) BBox3 reeds vervangen is, (2) reset van alle toestellen meermaals is gebeurd & (3) alle kabels zijn verv
Beste mensen, Wanneer ik een voicemailberichten heb, belt mijn voicemail me de hele tijd. Waar kan ik dit uit zetten? Groetjes!
Beste, Ik probeer nu al enkele dagen tv te kijken via mijn laptop of Ipad en krijg ik steeds de volgende melding: 'Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.' Ik ben geabonneerd en ik ben aangemeld. Wat moet ik doen?
Ik ben zeer verbaasd over de laatste prijsverhoging. Deze werd sowieso doorgevoerd zonder enige uitleg waarom. Moest ik via een rekening achterkomen. Daarnaast vind ik de prijsverhoging totaal niet gerechtvaardigd, omdat de kwaliteit van de dienst nog steeds niet op peil is. Waarom: Instellen van opnames en vooral van series zit nog steeds vol bugs. De internetverbinding is regelmatig weg. Ik moet zeker de laatste maanden de b-box regelmatig resetten. Daarnaast is ook de snelheid van de router nog steeds bedroevend. België is wat betreft Internet/TV een van de duurste landen van Europa. Zulke prijzen kunnen alleen voor superieure kwaliteit, maar zover staat het nog lang niet. Ik vind dat zowel Proximus als Telenet hun monopolie positie uitbuiten met zulke dure abonnementen. Maarja, wat valt er anders te kiezen in België.
Het nr. 1919 heeft steeds gewerkt tot vorige maand. Is dat niet meer beschikbaar???
Hallo ik zit met een probleem bij het verbinden van mijn ps4 met mijn mobiele hotspot. Deze kan verbinding maken met het internet op mijn ps4, maar niet met het PSN account. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt!
FYI: Er komen hier wel eens vragen van klanten over een online bestelling: een toestel, een waardebon, of een betaling online, een levering, een defect toestel enz. Daarvoor hier een link naar een contact formulier van Proximus support, waar men ook met die vragen terecht kan. support.nl.proximus.be/app/webforms/ask_e_Payment?v1=shorturl&v6=mijnonlinebestelling
Sedert 2016 ondervonden we telkens opnieuw meer en meer problemen met proximus tv: blokjes in het beeld, stilvallen... Ik heb maanden lang gebeld naar de technische dienst om het probleem op te lossen. Door het internet opnieuw op te starten was het goed voor een paar weken, daarna een paar dagen tot het niet meer mooi was. Op 7/11/16 kwam iemand van Happy house met nieuwe modem, decoders, wifi bridges. Nog altijd problemen en telkens gebeld naar de technische dienst . Op 8/2/18 is een technieker langsgeweest op voorstel van een van uw medewerkers. Die heeft alles nagekeken en gereset. De volgende dag opnieuw problemen. Er ging een andere technieker contact opnemen, maar het bleef stil. Eigenlijk werden we in de steek gelaten. Via de proximuswinkel een afspraak proberen maken , maar ik kreeg geen telefoon en later het bericht dat ze het wel zouden opvolgen. Ondertussen bleven de problemen duren . Weer via de proximuswinkel een afspraak gemaakt met Happy House en aanvraag voor nieuwe
Gisteren de tweede keer op 2 maand tijd dat er verschillende opnames zomaar verdwijnen. De korte termijn bewaartijd was zeker nog niet verstreken. Het gaat over een 10-tal opnames - sommige met meerdere afleveringen. Het waren de eerste opnames in de lijst, het lijkt of de eerste x opnames in de lijst gewist werden - geen willekeurige. Dit betreft ook geen verkeerde manipulatie.
ik wil mijn nummer behouden maar dan staat proximus niet meer in de lijst.... Eerst was het het probleem dat we nog met een oud pack zaten nu hebben ze ons overgeschakeld naar tuttimus waar we dus mobilus hebben gaat het nog niet...
al een hele week naar de klantendienst zitten bellen, 2 winkels gedaan... gisteren antwoord gekregen dat je geen gsm kan bestellen als je nog niet een mobilus abonnement hebt. Dan vraag je om het abonnement om te zetten zeggen ze dat dit 48uur duurt!!! Dan is natuurlijk de pre order actie voorbij... Kan dit echt niet sneller???
Kan geen Tv programma's meer programmeren via Tv app op tablet. Ipad Air 2 groetjes Wannne
om een klacht te formuleren moet je wel een redelijke zoektocht uitvoeren dit in een periode van vereenvoudigingen is dit toch wel erg over het volgend wens ik wel klagen ik heb deze morgen uit noodzaak een nieuwe smartphone moeten kopen(aankoopprijs 449€) mij n eigen keuze maar om deze op te starten en alles er op te zetten moest ik nog eens 10€ bijbetalen wat ik schandalig vindt maar bij proximus winkel de regels. ik vindt persoonlijk dit verre van een goede service daar ik ook al jaren trouwe klant ben van proximus maar met vaste klanten wordt zeker geen rekening gehouden. het overzetten gebeurde in nog geen 2 minuten maar als ik thuis kom ondervindt ik dat ik toch nog bijna alles zelf moet zoeken en installeren voor mij ligt het voor de hand dat ik geen smartphone meer zal kopen bij proximus daar ik de service beneden alle peil vindt ja en ik hoor het al zeggen ge kunt gerust nog eens langsgaan ze zullen je wel verder helpen, ik vindt dat je direct moet geholpen worden zoals he
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.