Skip to main content
Antwoord

1919

  • March 18, 2018
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Het nr. 1919 heeft steeds gewerkt tot vorige maand. Is dat niet meer beschikbaar???

Beste antwoord door KimB

Dag Maria,

De optie stond niet meer actief op je lijn, ik heb ze nu terug geactiveerd. Kan je nog eens testen?

Groeten
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • March 18, 2018
Ter info: https://www.proximus.be/nl/id_cr_freeos/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/gratis-diensten.html
=
1919 is in principe nog voorhanden, misschien is er een technisch probleem
op dit publieke forum mag geen antwoord van Px voor maandag worden verwacht, maar geval van technische problemen zou 080022800 ook op zondag bereikbaar moeten zijn
eventueel kunt u ook nagaan op MyProximus - Mijn producten - PhoneLine - Diensten of 1919 (laatste gemiste oproep actief staat en indien niet dit zelf uit beschikbaar proberen te activeren)

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 19, 2018
Dag Maria,

De optie stond niet meer actief op je lijn, ik heb ze nu terug geactiveerd. Kan je nog eens testen?

Groeten

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 19, 2018
Dank U wel Kim. Alles is in orde nu