Skip to main content
Antwoord

TV app op tablet

  • March 19, 2018
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

wanne
Kan geen Tv programma's meer programmeren via Tv app op tablet. Ipad Air 2


groetjes Wannne

Beste antwoord door KimB

Kan je je bbox en decoder ook eens opnieuw opstarten en daarna nog eens testen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 19, 2018
Normaal wel, wat gebeurt er wanneer je het probeert? Heb je de app al eens opnieuw opgestart?

Groeten, Kim

wanne
  • Auteur
  • March 19, 2018
Wanneer ik iets instel om op te nemen, geeft hij op mijn tablet aan dat dit OK is.Wanneer ik controleer op TV mijn geplande opnames staan die er niet tussen. Dus moet ik instellen via Tv gids op televisie.Ik heb de app op mijn tablet nog niet opnieuw opgestart, zal dit even proberen.
groetjes Wanne.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 19, 2018
Hou ons op de hoogte of het dan lukt of niet.

wanne
  • Auteur
  • March 19, 2018
Ik heb de app opnieuw opgestart ,maar het lukt niet om een programma in te stellen om op te nemen.Ik heb dit gecontroleerd op TV geplande opnames maar ze stonden ere niet tussen.

groetjes Wanne

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 19, 2018
Kan je je bbox en decoder ook eens opnieuw opstarten en daarna nog eens testen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

wanne
  • Auteur
  • March 19, 2018
Ik heb bbox en decoder opnieuw opgestart, het probleem is verholpen.

groetjes Wanne