Skip to main content
Antwoord

Overgang van prepaid naar mobilus

  • March 15, 2018
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Hallo, gisteren kreeg ik telefoon van een Proximus medewerkster over mijn hoge verbruik en of ik niet wilde overstappen naar een abonnement.
Ik ben daar mee akkoord gegaan en ze zei me dat ik nog een bevestiging zou krijgen via sms.
Maar ik heb niks ontvangen dat het omgezet zou worden.

Beste antwoord door AkiW

Hallo,

er is een beetje vertraging met onze systeem. Binnen de 48 uren zal u nog een bevestigings-sms ontvangen.

Groeten, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 20, 2018
Hallo,

er is een beetje vertraging met onze systeem. Binnen de 48 uren zal u nog een bevestigings-sms ontvangen.

Groeten, Aw