Bij deze een chronologische opsomming van mijn meest recente ervaring met de Proximus Service dienst. Ik dacht dat dit enkel voorkwam bij overheidsdiensten in de jaren '70. Helaas nog zeer actueel bij onze grootste 'communicatie' provider van het land.
Reden om Proximus te contacteren : onstabiel Wifi netwerk, welke niet opgelost is geraakt met de levering van de nieuwe BBox3.
Zondag 18/3 :
Online een 'Happy House' bezoek aangevraagd om samen met een technieker dit probleem ter plaatse te kunnen bekijken.
Aangegeven wanneer Proximus ons kan bellen om een afspraak te maken (voorkeur opgegeven om op maandag 19/3 tussen 19h & 22h opgebeld te worden)
Zondag 18/3 - 21h00
Klantendienst Proximus gebeld aangezien we nu ok problemen hebben met ProximusTV
(decoder crasht elke half uur , waardoor de boel terug heropgestart moet worden)
Zeer duidelijk meegegeven dat (1) BBox3 reeds vervangen is, (2) reset van alle toestellen meermaals is gebeurd & (3) alle kabels zijn vervangen.
Medewerker klantendienst laat mij nogmaals de boel heropstarten, wat natuurlijk niet tot een oplossing leidt & dan enkel kan voorstellen om de Decoder te vervangen.
Aangezien wij toch een aanvraag lopen voor een 'Happy House bezoek' , komen we tot de conclusie om dat te regelen met de technieker die voor dit bezoek zal langskomen.
Maandag 19/3 - 19h00 & 22h00
Geen telefoon ontvangen van Proximus om het Happy House bezoek te regelen
Dan maar mijn ongenoegen geuit via Messenger, waar men 'op reageert binnen enkele uren'
Dinsdag 20/3 - 8h15
Mijn partner krijgt telefoon dat er een technieker op komst is (!)
Uitgelegd dat wij reeds vertrokken zijn naar het werk & dat wij eigenlijk gisteren telefoon verwacht hadden om een bezoek vast te leggen (KAFKA is nooit veraf bij Proximus...)
De persoon in kwestie begreep de frustratie, ging de afspraak met de technieker afmelden &terugbellen om een nieuwe afspraak te maken
Dinsdag 20/3 - 8h30
SMS op mijn GSM dat er omstreeks 8h29 een technieker van Proximus is langsgeweest...
Ondertussen :
(1) geen feedback op het Messenger bericht
(2) geen Proximus medewerker die heeft teruggebeld voor een nieuwe afspraak
(3) Wifi connectie & ProximusTV werken nog altijd niet naar behoren
(4) Nieuwe maandelijkse factuur staat al klaar om betaald te worden, zonder twijfel met de nodige reminders indien deze niet tijdig wordt betaald.
Blik in de toekomst
Bezoek aan een Telenet verkoopspunt om een Internet/TV & mobiel abonnement aan te gaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
