Skip to main content
Antwoord

Proximus TV op laptop in iPad werkt niet

  • March 17, 2018
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Beste,

Ik probeer nu al enkele dagen tv te kijken via mijn laptop of Ipad en krijg ik steeds de volgende melding: 'Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.'

Ik ben geabonneerd en ik ben aangemeld.

Wat moet ik doen?

Beste antwoord door ElsJ

Stef61 kan u nog eens proberen aub, ik heb een kleine aanpassing gedaan?Laat het gerust weten. Groeten Els
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 19, 2018
Kan je je cookies eens wissen en daarna opnieuw proberen? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cookies/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/cookies-in-of-uitschakelen.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 19, 2018
Cookies verwijdert, browser afgesloten en ik krijg nog steeds dezelfde melding...

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • March 20, 2018
Stef61 kan u nog eens proberen aub, ik heb een kleine aanpassing gedaan?Laat het gerust weten. Groeten Els