Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi, ik ben een proximus medewerkster ken dus de gebruiken niet bij scarlet, het blijven 2 aparte bedrijven. ..

maar vindt toch deze link terug

https://www.scarlet.be/accountrecovery/recovery.xhtml

mvg sabine..
Reputatie 6
Badge +3
Normaal moeten onze collega's kijken als de vraag niet verband heeft met een algemeen probleem. Normaal gebeurt dit automatisch als dit regio gebonden is. Waarschijnlijk zal dit over het hoofd gezien zijn door een collega. Groeten, Jimmy
Reputatie 6
Badge +3
Dat begrijp ik maar we gaan straks hopelijk meer nieuws hebben.
Badge +4
Top service @ Proximus 🙂 Vorige donderdag laat via PM omruil van technicolor naar sagemcom bbox 3v+ aangevraagd. Gisteren reeds afgeleverd in het UPS drop point. Vandaag opgehaald en vanavond installeren.
Hier ook intussen 5 dagen met de nieuwe bbox3 en alles gaat zonder problemen, toch een pluim 👌
@Redsfan, krijg je bij het afhalen van de nieuwe bbox in het ups access point ook een bewijs mee van de oude bbox die je ingeleverd hebt?
is gelukt voor te installeren. merci 😛
Zelfde probleem hier, heb ook een BBox-3. Kan spijtig genoeg de beta niet spelen hierdoor.
best erbij vermelden op welke bbox3 je het probleem hebt, deze van Technicolor of die van Sagemcom.
Om het merk te herkennen:
Bij de technicolor staan de 4 gele utp ethernet poorten achteraan, mooi naast elkaar aansluitend en niet 2 per 2 zoals bij de Sagemcom
beste
ik heb bij deze problemen voor het spel te spelen
B-box 3
Serienummer CP1521RAMRDZZZZ
Een gebruiker op de destiny fora heeft blijkbaar het probleem gevonden in de technicolor modems:

https://www.bungie.net/en/Forums/Post/231008613?sort=0&page=0

Heb de oplossing die de gebruiker voorstelde geprobeert, maar kan niet verbinden met mijn router via telnet.
best erbij vermelden op welke bbox3 je het probleem hebt, deze van Technicolor of die van Sagemcom.
Om het merk te herkennen:
Bij de technicolor staan de 4 gele utp ethernet poorten achteraan, mooi naast elkaar aansluitend en niet 2 per 2 zoals bij de Sagemcom


Het is inderdaad de technicolor BBox-3 met 4 poorten naast elkaar.
Zoals algemeen bekend is de Proximus bbox3/technicolor tamelijk goed dicht getimmerd en kan niet aan alle instellingen aan en bv. een expert of admin login wordt door Proximus niet vrij gegeven.....
Ik ervaar hetzelfde probleem zoals iedereen hier.
Wanneer zal er een fix voor iedereen beschikbaar zijn ?
Ik hoop dat die test gaat werken op die 7 testpersonen, maar sinds jullie die patch niet naar elke BBOX-3 gaan sturen, hoe weten jullie dan naar welke er wel een update moet worden gestuurd en welke niet? Moeten wij hiervoor ons ergens inschrijven of melden? Of gaan jullie dit automatisch detecteren en updaten? Moeten wij zelf dan ook nog iets aan de updates doen?
Over één maand komt het uit op de PC. Als ik deze forum post lees dan blijkt de enige optie om de modem in te ruilen?
Ik hoop dat die test gaat werken op die 7 testpersonen, maar sinds jullie die patch niet naar elke BBOX-3 gaan sturen, hoe weten jullie dan naar welke er wel een update moet worden gestuurd en welke niet? Moeten wij hiervoor ons ergens inschrijven of melden? Of gaan jullie dit automatisch detecteren en updaten? Moeten wij zelf dan ook nog iets aan de updates doen?

Die 7 personen hebben gisteren hun telefoonummer doorgegeven in de Franstalige thread van het probleem
is er een garantie dat alle problemen tegen de pc release zijn opgelost ? ik zou het graag pre-orderen maar ik ben niets met een game die ik dan niet kan spelen
ja als de patch werkt bij die 7 zou ik ook de neiging hebben om te zeggen waarom niet naar iedereen, maar het is zo dat je nooit weet of de patch geen andere gevolgen zal hebben voor andere toepassingen/instellingen die bepaalde klanten weer gebruiken die bv bij die 7 niet het geval is, om die reden pushen ze ook nooit bij een software update naar alle b-boxen tegelijk maar gefaseerd, of hun helpdesk telefoon zou wel ineens roodgloeiend kunnen staan.

De vraag is dan wanneer komt er dan echt een software update die naar de bboxen (van technicolor) gefaseerd zal uitgerold worden?
Weet niet hoe het komt maar bij mij werkt het opeens ik kan spelen zonder vpn.
zouden ze dan toch gepatcht hebben naar je bb3/T ?, wie weet is het maar een kleinigheid en kunnen ze toch patchen met tamelijke hoge zekerheid dat het geen andere gevolgen zal hebben, wie weet?
Ik heb 2 dagen geleden een bericht gestuurd naar het Proximus team voor een nieuwe modem, maar heb nog altijd geen antwoord gehad.
Had wel nog gevraagd of ze mijn numler ook konden opnemen, geen response gekregen. Onze decoder werkte wel even niet 'geen signaal'
ja dan hebben ze toch iets gepusht, nu is nog de vraag naar iedereen of alleen naar diegenen dat ze weten dat ze hiermee problemen hebben.
Naar iedereen zal het wel niet zijn want ik zou toch denken dat ze die risico's niet gaan nemen en dan zou mijn decoder wel ook even "geen signaal" geven?
Zit met hetzelfde. Ben sinds kort een dikke 2 weken verhuisd en sindsdien verlies ik telkens connectie met Destiny servers. Ik had voorheen nooit een probleem maar nu telkens cabbage en lettuce error. Ik werk met powerline adaptors komt het hierdoor?
ja dan hebben ze toch iets gepusched, nu is nog de vraag naar iedereen of alleen naar diegenen dat ze weten dat ze hiermee problemen hebben.
Naar iedereen zal het wel niet zijn want ik zou toch denken dat ze die risico's niet gaan nemen en dan zou mijn decoder wel ook even "geen signaal" geven?


Ik hoop dat ze het voor iedereen gepusched hebben maar heb het net getest en zie nog steeds geen verandering .

Reageer