Skip to main content
tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
@Ktynn, je providor heeft je PPPoE gegevens meegedeeld bij het afsluiten van je contract (bij proximus kan je je login name ook vinden in MyProximus/internet/instellingen....het password niet). Als je het niet terug vindt even providor bellen.
Kainie zit met het zelfde probleem namelijk nog softwareversie is 10.A.0.I.FS
Bedankt RobrechtB, gisteren kreeg de nieuwe router alles werkt
Nieuwe modem toegekregen werkt prima geen last meer alleen is mijn download snelheid enorm traag geworden ik haal soms maar 1,93mb/s en soms piekt die naar 83mb/s om 3 seconden erna weer te dalen naar een maximum van 6mb/s.

Ik werk met powerlineadaptors kan het hieraan liggen? Huis is volledig gebouwd 3 jaar geleden dus kan niet aan stoeingen op netstroom liggen.
Einh, ik heb een aanpassing naar je modem gestuurd, dit neemt wel even tijd in beslag. Kan je deze middag eens testen of het in orde is?

Dag Samuel

Hoe check ik of de update gelukt is?

Ik krijg nog constant disconnects, en loop rond ingame zonder dat objectives/andere spelers/... laden.

😞
Over één maand komt het uit op de PC. Als ik deze forum post lees dan blijkt de enige optie om de modem in te ruilen?
Beste

Ik heb zonet het formulier ingevuld, maar we zijn natuurlijk wel al voorbij 26/10...

Kunnen jullie de update alsnog pushen naar mijn technicolor bbox?

Thx
Bij mij werkt het nog steeds niet, heb geen update, ik heb een privé bericht gestuurd mvg kjell
is er een garantie dat alle problemen tegen de pc release zijn opgelost ? ik zou het graag pre-orderen maar ik ben niets met een game die ik dan niet kan spelen
waarschijnlijk zijn er nog altijd aanpassingen die ze doen aan de software, vandaar die X ?

Proximus medewerkers kunnen dit navragen en het bevestigen.
Mijn software veranderde naar 17.1.03.1A, niet 17.1.03.1X . Lost dit het probleem ook op?
ok dank je wel
Ik heb 2 dagen geleden een bericht gestuurd naar het Proximus team voor een nieuwe modem, maar heb nog altijd geen antwoord gehad.
hallo,

mijn router heeft nog altijd de oude versie. hoe krijg ik de update? heb het formulier enkele paginas geleden ingevuld maar heb nog steeds oude versie.

thomas
Zit met hetzelfde. Ben sinds kort een dikke 2 weken verhuisd en sindsdien verlies ik telkens connectie met Destiny servers. Ik had voorheen nooit een probleem maar nu telkens cabbage en lettuce error. Ik werk met powerline adaptors komt het hierdoor?
Beste, over welk platform speel je precies? Heb je al eens de zaken geprobeerd zoals aangegeven in bovenste post? MVG, Wim

Ik speel op Xbox one, en ik heb inderdaad al geporbeerd om nieuwe forwarding ports aan te maken en telkens ik alle instellingen wil opslaan zegt hij error ivm NAT type. Ik heb hier nooit last van gehad, tot nu de voorbije 2 weken.
We ruilen dan best eens de bbox om naar een nieuwer type. Kan ik via privé bericht je gsm nummer krijgen alsook de ups code van het punt in je buurt waar je de omruiling wilt laten door gaan? https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Hoe weet ik wanneer de update gelukt is?
Die fix patch wordt naar de bbox3 gestuurd net zoals er nieuwe software uitkomt voor de bbox3 dan wordt die ook naar de bbox3 gepusht.
Hey blinkin, ik ga de fix naar je bbox3 pushen deze zal in de loop van de dag worden geïnstalleerd.

Bedankt Robrecht!
hey Robrecht,

helpt die Fix ook voor de problemen met consoles PS en Xbox ?
is er nu een fix voor pc gebruikers ? of moet er iets geinstalleert worden zie ik hierboven? groetjes Glenn
zou je het niet kunnen afleiden of de software versie veranderd is als je de software versie uitleest op de web interface (http://192.168.1.1) van je bbox3/T ?
heb juist de pc versie opgestart en ik krijg weer dezelfde error. Ik had juist gehoopt op een leuke avond.
Volgende week is D-day voor destiny 2 op PC. Is er al meer info voor alle pc gebruikers? Ik zou precies graag op de release dag al kunnen spelen ipv dan erachter te komen dat het niet opgelost is en twee dagen later een nieuwe modem te krijgen...Thanks!

Reageer