Skip to main content
Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta

tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
Die fix patch wordt naar de bbox3 gestuurd net zoals er nieuwe software uitkomt voor de bbox3 dan wordt die ook naar de bbox3 gepusht.
Hallo,

Mijn collega Kim heeft gisteren een communicatie gedaan hier op het forum:

Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim

Beste Jimmy enig idee of ik bij die testers zat aangezien ik gisteren opeens kon spelen?
krijg je een bevesteging als de update is uitgevoerdt of niet ?
' zou het geloven zijn internet ligt er nu uit na het patchen :LOL:

sorry hé RobrechtB maar ik kon het effen niet laten 😃
zou je het niet kunnen afleiden of de software versie veranderd is als je de software versie uitleest op de web interface (http://192.168.1.1) van je bbox3/T ?
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.

Zou wel willen maar ben helaas niet thuis
heb juist de pc versie opgestart en ik krijg weer dezelfde error. Ik had juist gehoopt op een leuke avond.
BTW beta is tot vanavond, indien dan ook ok wil ik wel testen.

Ik heb niet echt klachten gezien voor Xbox, Momenteel kunnen Xbox & PS4 wel niet testen aangezien beta enkel voor pc was nu.
Zonde, zou tussen 14 en 15 wel kunnen testen. Tussen 12 en 14 haal ik niet.

Ik heb afgelopen nacht wel een dev build op mijn modem gekregen (via franse topic) maar nog niet kunnen testen. Betreft het dezelfde versie of zijn er al aanpassingen gebeurd?
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.

Bij ons kunnen jullie dat doen
Dag Allemaal,

Alvast bedankt.

ik ben beschikbaar om het te testen tussen deze uren, heb helaas niet kunnen testen op xbox maar zoals velen weldegelijk de problemen op ps4(moose) en pc(spinach)
alles werkt beter maar ik krijg nog vaak errors of connection problemen zal dit nog verholpen worden ?
Heb het formulier van steven B ingevuld maar nog geen update van mijn technicolor gekregen. Werkt dit ook voor consoles en wanneer/hoe kan ik deze update krijgen?

Mvg, AL
Ook heb ik het formulier ingevuld, maar ook geen update gehad voor onze technicolor. Al enkele keren restart, maar niks. Op hoe lang zou ik max ongeveer moeten rekenen tegen dit doorkomt?

Mvg
Jimmy O

ik heb je een prive bericht gestuurt om te helpen testen.
Hoe weet ik wanneer de update gelukt is?
Bij Xbox zijn er ook problemen ik heb de beta getest voor xbox en daar krijg ik Moose error.

Bij pc kreeg ik Spinach en Moose error.

Ik kan ook testen indien nodig maar ben misschien al te laat nu of niet?
Hallo, Ik ben een scarlet klant met een bbox3 (belgacom/proximus-branded). Wellicht heb ik hier geen recht op support, maar ik ben wel beschikbaar om een firmware upgrade te testen vandaag.
Ik kan spijtig genoeg vanavond pas uittesten maar dit zal wellicht te laat zijn 😉
hallo,

mijn router heeft nog altijd de oude versie. hoe krijg ik de update? heb het formulier enkele paginas geleden ingevuld maar heb nog steeds oude versie.

thomas
Hallo, Ik ben een scarlet klant met een bbox3 (belgacom/proximus-branded). Wellicht heb ik hier geen recht op support, maar ik ben wel beschikbaar om een firmware upgrade te testen vandaag.

Ikzelf ben ook scarlet klant maar ben ook beschikbaar indien nodig.
Hi, I'm jordan_08 From Proximus Fr. If you want i can help you ^^ They selected me for an update this night with 6 other guys, But the update doesn't work (I have again the error)
ok dank je wel
Ok bedankt voor de melding.
Mijn software veranderde naar 17.1.03.1A, niet 17.1.03.1X . Lost dit het probleem ook op?

Reageer