Beste antwoord door Wim VL
Bekijk origineelError code SPINACH destiny 2 beta
tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
Bladzijde 7 / 17
bij mij momenteel gaat het nog altijd niet zullen moeten afwachten vrees ik.
Ik speel op Xbox one, en ik heb inderdaad al geporbeerd om nieuwe forwarding ports aan te maken en telkens ik alle instellingen wil opslaan zegt hij error ivm NAT type. Ik heb hier nooit last van gehad, tot nu de voorbije 2 weken.
wat bedoel je met spelen zonder vpn??
We ruilen dan best eens de bbox om naar een nieuwer type. Kan ik via privé bericht je gsm nummer krijgen alsook de ups code van het punt in je buurt waar je de omruiling wilt laten door gaan? https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
wat bedoel je met spelen zonder vpn??
Ik had eerst een vpn verbinding uitgetest en heb zo een pvp match kunnen spelen (met veel lagg). Nadien vpn uitgezet en eens geprobeerd met mijn eigen verbinding en het lukte. Nadien met een vriend en ben ik er een keer uitgesmeten moose error
Bungie heeft btw geantwoord en ze gaan kijken om het probleem te verhelpen tegen pc launch, lol ps4 heeft er ook wel problemen mee
Nieuwe modem toegekregen werkt prima geen last meer alleen is mijn download snelheid enorm traag geworden ik haal soms maar 1,93mb/s en soms piekt die naar 83mb/s om 3 seconden erna weer te dalen naar een maximum van 6mb/s.
Ik werk met powerlineadaptors kan het hieraan liggen? Huis is volledig gebouwd 3 jaar geleden dus kan niet aan stoeingen op netstroom liggen.
Ik werk met powerlineadaptors kan het hieraan liggen? Huis is volledig gebouwd 3 jaar geleden dus kan niet aan stoeingen op netstroom liggen.
Ik zit ook met hetzelfde probleem hier (idem beta ps4, error code moose). Heb ook een bbox3 technicolor (gele utp ethernet poorten). Moet ik ook gegevens achterlaten of is het eerst even afwachten met de tests van de 7 andere personen. Is het eventueel mogelijk om gewoon je bbox in te wisselen voor een sagemcom? Volgende week is de launch voor ps4 en heb liever niet dat ik weer voor hetzelfde probleem sta. 😉
doe eens een speedtest bv met laptop als je die verbindt met een utp kabel of anders als je een portable toestel hebt die wifi 5.0 ondersteunt doe daar eens een speedtest.net op als je dicht bij de modem staat.
anders ook eens proberen van de PLC adapter die bij je bbox staat, in een ander stopcontact te steken
anders ook eens proberen van de PLC adapter die bij je bbox staat, in een ander stopcontact te steken
Zelfde probleem voor mij... ik kom aan de plaza in Destiny 2... krijg dan een update van de missie en moet naar de locatie waar de speaker zit. Ter hoogte van de fluitende robot gebeurt er niets. deuren gaan niet open, geen missie update... en dan ineens disconnect met 'Spinach' melding.
Graag een oplossing hiervoor.
Alvast bedankt!
Graag een oplossing hiervoor.
Alvast bedankt!
Hier ook hetzelfde probleem, Spinach errors met B-Box 3 Technicolor
Is het nog mogelijk om via de 0800 nummer te ruilen met een Sagemcom?
Ik heb via een werknemer van een Proximus winkel gehoord dat zij geen ruilingen meer doen.
Of moeten we hopen/wachten op een firmware fix?
Dit is al sinds Destiny 1 aan de gang, ongeloofelijk dat dit nog altijd een probleem is bij de Technicolors...
Is het nog mogelijk om via de 0800 nummer te ruilen met een Sagemcom?
Ik heb via een werknemer van een Proximus winkel gehoord dat zij geen ruilingen meer doen.
Of moeten we hopen/wachten op een firmware fix?
Dit is al sinds Destiny 1 aan de gang, ongeloofelijk dat dit nog altijd een probleem is bij de Technicolors...
Zit nog steeds op een max snelheid van 6mb/s volgens technische dienst zou ik minsten 65 moeten halen. Maar ik zit blijkbaar op een herstelprofiel. Ze komen maandag langs om eens te kijken.
inderdaad omruilen van bbox (ook decoders) gebeurt nu via UPS.
Je kan altijd een privébericht sturen hier of mss via twitter bv om een omruiling te vragen , (zal een beetje van de operator afhangen die de vraag beantwoord) ;-)
Als bijkomende info geef ik je de uitleg mee hoe het omruilen in zijn werk gaat:
Een toestel omruilen of terugsturen
Omruilen van bv. BBOX (zelfde principe voor decoder enz...)
Een toestel omruilen of terugsturen
Deze omruiling gebeurd via UPS punt.
Je kunt uw gewenste UPS punt kiezen uit deze lijst alsook ons een GSM contactnummer bezorgen.
Hierop zal je SMS ontvangen wanneer je nieuwe bbox klaar ligt.
Je defecte bbox lever je ook daar binnen.
Je mag deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team.
Uw nieuwe bbox zal dan spoedig worden verstuurd naar je UPS punt.
u zal een SMS ontvangen wanneer deze klaar ligt.
Vergeet niet uw oude bbox gelijktijdig binnen te brengen bij het afhalen van de nieuwe bbox.
Mocht je nog vragen hebben over de installatie van je bbox, kijk dan even op deze pagina.
Nog een toelichting wat de verzending van een toestel betreft.
Hiervoor ontvang je normaal gezien een mail
met een track en trace code en ook ontvang je een sms wanneer die wordt afgeleverd.
Indien je de mail niet ontvangen hebt, kan je dit nog altijd opvolgen via:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE,
- kies daar voor traceren volgens referentie
- geef dan bij zendingsreferentie je gsmnummer in
( te beginnen met 0032 en zonder spaties of punten tussen de cijfers ).
Je kan altijd een privébericht sturen hier of mss via twitter bv om een omruiling te vragen , (zal een beetje van de operator afhangen die de vraag beantwoord) ;-)
Als bijkomende info geef ik je de uitleg mee hoe het omruilen in zijn werk gaat:
Een toestel omruilen of terugsturen
Omruilen van bv. BBOX (zelfde principe voor decoder enz...)
Een toestel omruilen of terugsturen
Deze omruiling gebeurd via UPS punt.
Je kunt uw gewenste UPS punt kiezen uit deze lijst alsook ons een GSM contactnummer bezorgen.
Hierop zal je SMS ontvangen wanneer je nieuwe bbox klaar ligt.
Je defecte bbox lever je ook daar binnen.
Je mag deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team.
Uw nieuwe bbox zal dan spoedig worden verstuurd naar je UPS punt.
u zal een SMS ontvangen wanneer deze klaar ligt.
Vergeet niet uw oude bbox gelijktijdig binnen te brengen bij het afhalen van de nieuwe bbox.
Mocht je nog vragen hebben over de installatie van je bbox, kijk dan even op deze pagina.
Nog een toelichting wat de verzending van een toestel betreft.
Hiervoor ontvang je normaal gezien een mail
met een track en trace code en ook ontvang je een sms wanneer die wordt afgeleverd.
Indien je de mail niet ontvangen hebt, kan je dit nog altijd opvolgen via:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE,
- kies daar voor traceren volgens referentie
- geef dan bij zendingsreferentie je gsmnummer in
( te beginnen met 0032 en zonder spaties of punten tussen de cijfers ).
Hier ook zelfde probleem met de b-box3 van technicolor... ben eens benieuwd of dit ooit nog gaat opgelost raken 😃
heb je uw nieuwe modem wel identiek op de zelfde plaats aangesloten (op de NTP2007/TF2007 VDSL filter) en heb je geen ander toestel op je lijn (bv Telefoon) aangesloten of op een andere plaats aangesloten dan eerst.
Dat zou wel stilletjes aan mogen het geval zijn want deze problemen met de Technicolor is al door de gamers bekend (bv ook problemen met PS3, PS4) van zeker 2 jaar geleden en werden er toen nog via de proximus centers (nu niet meer mogelijk langs deze weg, nu via UPS) om die reden Technicolors omgeruild voor Sagemcoms.
Volgende week is D-day voor destiny 2 op PC. Is er al meer info voor alle pc gebruikers? Ik zou precies graag op de release dag al kunnen spelen ipv dan erachter te komen dat het niet opgelost is en twee dagen later een nieuwe modem te krijgen...Thanks!
Zou het uiteindelijk beter zijn om dan gewoon je modem om te ruilen voor Sagemcoms om het 'safe' te spelen of is het beter om even te wachten op een bepaalde update of eventueel zelf een aantal instellingen te veranderen?
Hier net hetzelfde probleem, ook een bbox3.
Bedankt Robrecht!
Het probleem bij omruilen is tegenwoordig ook een probleem omdat prox niet kan bevestigen of het een sagemcom zal zijn die via UPS zal verstuurd worden, en nu heb ik zo'n licht vermoeden dat ze de ruil gaan op on hold zetten tot de experts die er mee bezig zijn wat meer weten over het al dan niet vlug kunnen patchen, maar langs de andere kant weet ik ook dat het zal afhangen van met wie je juist zal te doen hebben als je de ruil zou aanvragen want de één is nog altijd de andere niet 😉
Ik vraag me nu echt af hoe het komt dat ik gisteren kon spelen opeens. Het was niet compleet foutloos aangezien ik nog moose error kreeg. Maar toch, raar.
Ben benieuwd of ik men modem swap ga ontvangen. Vraag mij af hoeveel % Technicolor vs Sagemcom ze hebben.
Ben benieuwd of ik men modem swap ga ontvangen. Vraag mij af hoeveel % Technicolor vs Sagemcom ze hebben.
is er nu een fix voor pc gebruikers ? of moet er iets geinstalleert worden zie ik hierboven? groetjes Glenn
Hallo,
Mijn collega Kim heeft gisteren een communicatie gedaan hier op het forum:
Hallo,
Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:
Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.
Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.
Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.
We houden jullie hiervan op de hoogte.
Groeten,
Kim
Mijn collega Kim heeft gisteren een communicatie gedaan hier op het forum:
Hallo,
Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:
Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.
Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.
Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.
We houden jullie hiervan op de hoogte.
Groeten,
Kim
Bladzijde 7 / 17
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.