Skip to main content
tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
Ik heb een nieuwe modem ontvangen. Even voor de zekerheid. De modem van sagemcom noemt B-Box 3 V+?
Heb not zo'n Privéberichtje gestuurd, hopelijk kan ik snel spelen.

Gr
Iemand een idee hoe je een antwoord krijgt op een Privé bericht naar het Proximus team? Komt dat via je mail of krijg je daar in het forum/conversation een antwoord op? Ben nieuw hier, vandaar dus....

Ik wil gewoon effe mijn PPPoE login en WW kennen. Heb begrepen dat het via mijn proximus ook kan, maar moet ik dan ook iets doen aan mijn modem? (En zo ja; wat moet ik dan precies doen (Bbox3/Technicolor)?

Bedankt

CB
Hallo,

Ik denk dat ik met een zelfde probleem zit, maar dan bij een ander spel (street fighter V). Ik krijg namelijk geen goede verbinding met andere spelers omdat ik niet ptp kan connecten. Ik denk en hoop dat deze update mij hiermee kan helpen aangezien ik dus denk dat het probleem gelijkaardig is.

Mijn lijnnummer is 037712881.

Alvast bedankt.

Mvg Thibaut
Hallo hoe kan ik de modem sinds een week veranderen, ik kan niet met de xbox afspelen. Ik leef het Eupen kan helaas niet goed zijn Frans of Vlaams moet werken met google vertaler kan alleen Duits Daarom sorry of fouten in de tekst zijn.
Beste,

Hoe kan ik mijn PPPoE weer terugvinden? en is die nog steeds hetzelfde al sinds ik klant ben geworden?

Nog een vraag daarbij is hoe kan ik zulke nieuwe modem voor Destiny 2 aanvragen? ik heb die echt ndig want die errors hangen mijn keel uit!
Ik heb hetzelfde probleem..

lijnnummer: 016355369
Beste,

Ik heb ook problemen met cabbage, en andere destiny 2 netwerk moeilijkheden.

Heb zelf ook een bbox3

Hierboven stond een link om een privé bericht te sturen, is dat om een aanvraag voor een omruiling voor zo saghem..ish modem?

Mvg

Ecto
Ik heb ook een probleem met het spelen van Destiny 2, ik heb (2 dagen geleden) al een privébericht gestuurd naar het proximus team met mijn klantnummer. Is het nog altijd mogelijk om de update te verkrijgen? Alvast bedankt 🙂
Ik zou voor alle zekerheid de modem eerst eens heropstarten door zijn netspanning 5 seconden te onderbreken en als jet nog niet lukt een rest doen door het verzonken knopje achteraan in te drukken tot er leds doven vooraan en dan knopje lossen en volledig laten opstarten dan zal het nieuwe pppoe login en paswoord vanzelf er ongeladen worden.

Maar probeer eerst een herstart want bij een reset zal je wel zaken of instellingen die eventueel zelf zou veranderd hebben in de bbox opnieuw moeten invoeren na een reset niet na ee nherstart.

Pas op : bij sommige internet abonnementen is er maar één 1 pppoe sessie mogelijk dus als je er al één gemaakt hebt op je PS4 dan zal het ook niet meer lukken om er ene op te bouwen in je bbbox of andersom als de bbox zijn pppoe sessie gemaakt heeft wat normaal altijd het geval is want anders zou je geen internetverbinding meer hebben, dan kan je geen ppppoe sessie meer maken op je Ps4
Beste,

Is het niet mogelijk om via een Proximus winkel daar om te ruilen voor zon modem?

Mvg

Ecto
hi, we pushen de update naar je modem

dir zal binnen de 2u voor je werken

mvg
lijn nummer:

- 089 71 39 32
Heb het probleem ook opgelost dmv pppoe.

Een vriend van mij daarentegen heeft dit ook geprobeerd maar had eerst zijn pppoe wachtwoord verandert via myproximus. Maar hij kan nu niet inloggen met dat wachtwoord. Ik heb hem gezegd dat hij dan het wachtwoord ook misschien in de modem zelf moest aanpassen, maar dit zorgt er dan voor dat de internetverbinding van de modem niet meer werkt.

Iemand enig idee welke stappen hij kan nemen?
hier hetzelfde probleem graag de update aub
Hey KimB,

Worden er nu altijd bbox3V+/S ipv de gewone bbox3/S geleverd in en omruiling

mvg,

Martin
Ik zit hier ook nog met een oud versie namelijks de versie 10.A.0.I.BU, is het mogelijk om mijn modem ook even te pushen naar de nieuwere versie ?
Ik heb het zelfde probleem aan de hand.

Ons lijnnummer is 011 81 90 37.
Hallo - Heb hetzelfde probleem. Kan deze update ook naar mijn modem gepushed worden? Thanks!
Bedankt Martin, heb intussen Login en WW gekregen.

Ben nog gaan kijken op de Bbox; ,maar daar vind ik de login absoluut niet in terug.

Nu maar eens testen of ik de zoon thuis eindelijk destiny 2 kan laten spelen....
(Scarlet klant)

Hallo

Sinds enkele dagen heb ik destiny 2 gekocht voor de PlayStation 4 maar van de eerste minuut krijg een ik error code (cabbage ) na wat googlen blijkt dit een probleem te zijn met het soort modem te zijn wij hebben een technicolor modem van scarlet . is hier een goede oplossing voor ?
hi, kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?

dan pushen we de update naar je modem

Mvg

jonathan

Geen idee hoe ik een privebericht stuur op dit forum, vind niet direct de optie?

Mijn lijnnummer : 053750578
Hallo, ik heb het spel ook net en heb hetzelfde probleem. Mijn modem versie is 10.A.O.I.FS. Zou het nog mogelijk zijn om de update te krijgen? Alvast bedankt!
nee tv moet je op bbox3 aansluiten en je kan kiezen of je wifi van de bbox uit zet of niet of je kan beide gebruiken om je wifi bereik eventueel uit te breiden bv.

Heb net met Scarlet gebeld, ze hebben zelf toegegeven dat ze een low budget bedrijf zijn en weinig middelen hebben. PPPOE psw/login krijg ik niet te pakken, die hebben ze ook niet.

Ik ga overstappen naar Telenet, ben er klaar mee.

Bedankt voor de hulp en het inzicht in de situatie Martin & Sabine.

Peace
Ik heb een fix gevonden voor de PS4.

Normaal gesproken als je met je PPPoE UserID inlogged bij network settings LAN cable krijg je NAT type 1 en is er geen sprake meer van network troubleshooting.

Reageer