Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoe kan ik mijn versterker aansluiten op de TV decoder V5 compact swap? in de vorige decoder waren er twee uitgangen R en L ( rood) en wit) die ik aan mijn versterker kon aansluiten. ik vind nu nog een uitgang S/PDIF. kan ik hier op aansluiten en met wat en waar te krijgen? op de klantendienst krijg ik verschillende antwoorden: -het gaat via S/PDIF, -wij bieden alleen digitale TV aan.
Op mijn vaste lijn is een voordeelpack Slimme Diensten geactiveerd. Daarin zou een dienst 2de oproepsignaal inbegrepen zijn. Echter, als ik in gesprek ben met een 1ste correspondent en een 2de correspondent probeert mij te bellen, dan ontvangt die 2de correspondent 3 korte signalen waarna de lijn verbroken wordt. Zelf krijg ik ook geen geluidssignaal om mij te verwittigen dat iemand anders mij probeert te bellen. Ook na het beeindigen van het telefoongesprek met een 1ste correspondent zie ik geen enkele indicatie op mijn telefoon dat iemand anders mij proberen bellen heeft (ik zou verwachten dat er dan een symbool van een enveloppe staat te knipperen op mijn telefoon). Graag feedback.
Heb nog altijd problemen met Proximus tv op afstand te programmeren. als ik programmeer op afstand dan komt het niet op mijn tv bij geplande opname. Doe ik de decoder uit en terug aan dan start hij weer op, en dan staat het erop. Bij de kinderen lukt het wel als ze programmeren op afstand met mijn gegevens en op hunne Smartphone. Waarom lukt het niet bij mij en mijn vrouw? Komt het soms omdat wij te weinig geheugen hebben op onze smartphone? Ik heb alles al gedaan: app eraf gegooid terug erop gezet. Nieuwe Decoder, nieuwe modem. Ik wil eindelijk een oplossing. Zoniet de concurrentie zal mij graag zien komen. Grtjs. Marc
Beste superuser, Het Proximus-forumteam en ik hebben wat gebrainstormd om het forum een beetje te heroriënteren op ondersteuning. Om dit te doen, ontwikkelen we een reeks extra tools voor onze gebruikers (@mentions, mogelijkheid om FAQ's en video's direct in het forum te integreren, upvoting) en trainen we agenten om meer "expertise" op het forum te hebben. In de tussentijd willen we ook de categorieën die we aanbieden, die momenteel slecht gebruikt worden, opnieuw evalueren (de 'Praatbarak' is een goed voorbeeld). We hebben aan zoiets gedacht: 1. "Onthaal" 1.1 "Forumreglement" 2. "Support" 2.1 TV 2.2 Internet 2.3 Vaste lijn 2.4 Mobiele telefonie 2.5 MyProximus & Proximus apps 2.6 Afspraken en Leveringen 2.7 Abonnementen & facturaties 3. "Proximus & You" 3.1 "Co-creation" (thans "Het Labo") 3.2 "Ideeën" (nieuwe categorie voor de klant om ons ideeën te geven en voor andere klanten om op deze ideeën te stemmen) 3.3 "Tips & Tricks" 3.4 "De Praatbarak" 4. Arch
Ik heb op proximus mail, emailadressen / aliassen beheren een alias toegevoegd. Mijn eerste adres = ….@skynet.be, en mijn toegevoegde alias dus ….@proximus.be. Het nieuwe adres is nergens gemeld bij geen enkele site of emaildienst. Maar het werkt. Ik kan wel mails versturen naar bv. mijn gmail adres of domeinnaamadres. Vandaaruit kan ik ook een antwoord sturen. Dat werkt. Maar wat gebeurt er in mijn mailbox, waar ik het account van …@proximus heb toegevoegd? (via een email account toevoegen) Alle mails (ook verdachte!) van …@skynet.be komen ook toe in het account …@proximus: dus ik krijg nu alle mail berichten 2 maal. Als ik nu een mail verwijder uit …@skynet.be wordt die NIET verwijderd uit …@proximus. Noch omgekeerd. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van aliasadressen? Graag hulp van iemand die kan zeggen wat er nu verkeerd is? of hoe ik beide email-accounts kan gebruiken voor verschillende doeleinden?
Wij hebben een vakantiehuisje in Ardennen met Proximus internet. De verbinding is niet optimaal en soms vliegt de modem er uit... Even opnieuw opstarten en opgelost. Beetje moeilijk als je niet ter plaatse bent. Kan dit vanop afstand? We regelen centrale verwarming, toegangscontrole en zonnepanelen via wifi... Beetje moeilijk zonder internet... Bedankt voor de tips!
ik kan geen verbinding meer maken met mijn acount compaqnet.be ben mijn paswoord word niet aanvaard mijn gebruiksnaam word niet herkent gaarne recupereer mijn emails van deze acount indien deze acount niet meer werkt laat het mij weten
Sinds enkele jaren is het mogelijk om via proximustv.be opnames van een aantal tv-zenders te bekijken. Alleen is dit mogelijk via Internet Explorer. Net zolang is er ook de melding "Binnenkort beschikbaar in deze browser. In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken". Echter duurt die "binnenkort" al een paar jaar en hoe langer hoe meer mensen gaan niet meer kunnen beschikken over Internet Explorer. Wanneer kunnen we eindelijk opnames op proximustv.be ook bekijken in bijvoorbeeld Google Chrome of een andere browser dan Internet Explorer (IE)? Mvg
Weet iemand hoe dit moet of gaat? Ik heb in mijn @proximus.be mailaccount een map staan met belangrijke mails welke ik graag zou verplaatsen naar een map in mijn @outlook.be mailaccount. Dit omdat ik opstap bij Proximus en mijn Proximus mailaccount na opstappen nog 18 maanden geldig is.😁
Beste, Is er iemand op de hoogte hoe je de Proximus tv app kan activeren? Ik zou hier volgens mijn abonnement recht op hebben, maar het lukt mij niet op mij in te loggen met de login van MyProximus. Telkens krijg ik volgende foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account. Veronique
Hallo Ik heb proximus smart-wifi ingeschakeld maar telkens ik thuis ben krijg ik connectie met smart-wifi ipv mijn eigen thuis wifi. Wat aanzienlijk trager is uiteraard. Ik kan het de smart-wifi wel vergeten dan is het probleem opgelost maar dan moet ik telkens als ik als ik het buiten wil gebruik terug inloggen en dat wil ik niet. Heeft nog iemand dit probleem en een oplossing gevonden? Dank je
Beste mensen, Ik heb pas een nieuwe V6 decoder en ik zou willen weten of het niet mogelijk is om de decoder op te starten zonder het Proximus logo (of welkomscherm) steeds te moeten zien? Ik vindt dit eigenlijk wel irritant. Met dank bij voorbaat. Choreftis
Een jaar geleden hebben wij een Tuttimus abonnement genomen. Toen werd er gezegd dat Netflix in deze bundel zat. Snel kwamen we tot de conclutie dat dit niet het geval was maar dat er normaal een korting van 2€ afgaat. Heb dit al eens doorgegeven maar nog steeds betalen wij Netflix geleverd door derde aan het volledige bedrag van 10,99€!! Dus wij betalen al een jaar teveel en proximus die hier niks aan veranderd!!
2 weken geleden is er een ongevraagde wijziging van mijn abonnement gebeurd. Na verschillende telefoongesprekken over verschillende dagen & bezoek aan de proximuswinkel, geprobeerd deze wijziging ongedaan te maken, om toch maar terug mijn vorige pack nl. Comfort Internet + telefoon te krijgen. Bij de ongevraagde wijziging was het Mobile Internet die normaal inbegrepen zit in mijn Pack Internet - Telefoon ook gewijzigd naar Mobile Internet XXS, waardoor ik nu €5.50 meer op mijn faktuur moet betalen. Ondertussen reeds 2 x gebeld met de klantendienst die dit ging annuleren & een creditnota op de factuur ging maken & deze wijziging per mail gingen doorsturen. Wie kan dit voor mij nazien & regelen aub, want momenteel krijg ik dus geen reactie. Factuur met Documentnummer 6844773861
Ik heb recent een deel van mijn pack opgezegd. Ik heb ondertussen ook het bericht gekregen dat ik de tv-decoder moet terugsturen. Op het overzichtsformulier staat echter ook dat ik de huur van de modem heb opgezegd, terwijl ik het internet gewoon wens te behouden. Op de andere bevestigsbrieven die ik heb ontvangen staat de wijziging aan mijn pack wel correct weergegeven. Kan ik de modem in huur blijven gebruiken? Of moet ik de modem nu zogezegd aankopen? Dit zou immers een aanzienlijke onverwachte kost met zich meebrengen.
Ik heb vorige week vrijdag de voucher voor 1 maand gratis studio 100 go pass geactiveerd. Ik heb met zowel op mijn smartphone als tablet aangemeld. Maar toch staan nog heel veel filmpjes enzo versleuteld. Dan moet ik weer inloggen, dat lukt, dan kom ik terug op de app en toch werkt het weer nog altijd niet... Zo kan ik ook een voucher van 1 maand cadeau doen hoor! Ik heb via Facebook en via mail al contact gehad, maar geen antwoord of oplossing gekregen. Heel jammer... Is er iemand hier die ons kan helpen???
Heb op de 13de een account aangemaakt zoals op de brief stond dat ik gekregen heb van proximus. Mijn facturen knop is niet paars maar grijs en er staat een slotje op. Ik klik op mijn facturen en dan komt er een venster met boodschap Om uw facturen te zien, moet u beheerder worden in MyProximus.. Ik klik op beheerder worden , maar dan komt er op Dear user, the web page you are looking for could not be found
Kan geen mails binnenhalen.Er wordt het volgende gevraagd:Naam van de microsoft exchange server. Heb proximus ingetikt maar dat is het niet. Webmail werkt wel perect.
20 februari zijn mijn grootouders overgestapt naar Proximus. Sindsdiens hebben we nog altijd problemen. De technieker is die dag langs geweest om het te installeren en heeft eerst een verkeerd lijnnummer gekoppeld. Dit is na een dag of 2 terug ingesteld moeten worden. Gevolg was dat we de opnames kwijt waren. En ook dit was de oorzaak dat de tv app niet ging. Er is ook een verkoper langs geweest voor dat we Proximus zijn aangegaan natuurlijk. En die beloofde ons gratis netflix een jaar en dan nog een bonusfilm iedere maand een jaar lang. De bonusfilm is niet bij Minimus en na een 8 tal keer bellen hebben we nu 10 gratis credits voor films gekregen, omdat de verkoper ons de bonusfilms had beloofd. Dit staat nog altijd niet op de decoder. Dit is ook al vanaf het begin online en ook telefonisch meedegedeeld met weet ik veel welke verschillende diensten ivm het activeren van Netflix. We zijn nu bijna een maand verder en dit is nog steeds niet in orde. Eerst zouden we een activeringscode
Na 15 jaar trouwe klant bij proximus zijn we het nu meer dan beu! Al 3 maanden zitten we met storingen in tv en internet! Dagelijks 6 a 7 keer uitvallen zijn we nu gewend! Na 6 techniekers is de 7e onderweg die komt op dinsdag. Begin me stilaan vragen te stellen of ze het zelf wel weten waar het aan ligt. Ge kunt alles 100 keer vervangen niks heeft al geholpen. Ze zien continue storingen op onze lijn maar ze weten niet waaraan het ligt. Stel je de vraag compensatie ha nee dat gaat niet want we hebben nog tv en internet.... Ja in stukken.... Deze week laatste kans en proximus vliegt de deur uit. WE ZIJN DIT MOE!
Al enkele dagen heb ik grote problemen met inloggen my proximus ; men heeft mij al enkele malen van wachtwoord doen veranderen en nu kan ik zelfs mijn mail niet meer lezen x
Ik zie op mijn factuur dat er volume pack unlimited is aangerekend terwijl ik dit niet heb aangevraagd? Hoe kan ik dit opzeggen? Kost mij maandelijks 10 euro meer.
Krijg sinds half december zowat dagelijks spam van (zogezegd) Lidl, Delhaize, Carrefour, Fanc (sic), Media Markt, Amazon, ... Doet me denken aan https://nl.forum.proximus.be/internet-10/spam-40612 Frappante is dat ik de mails in het drievoud krijg, naar iedere alias een mail. Het kan dus niet zijn dat ik ergens mijn email adres op een verkeerde plaats heb achtergelaten. Ik vraag me af hoe die oplichters aan al mijn aliassen zijn geraakt. Afzender is xxx@yyy.onmicrosoft.com (met yyy delhaize, carrefour, ...) Andere afzender is papal@papal.zzz (met zzz een chaotische string) Iemand gelijkaardige ervaring? Hoe geraak ik hier van af? Maar eigenlijk vooral hoe emailadressen bekend zijn geraakt (eentje ja, maar niet alle drie tegelijkertijd).
Kan ik via een Internet start pakket + tv Netflix erbij nemen?
Ik vraag me af hoeveel idioten bij jullie aan het werk zijn. Heb al 2 maal via website alle gegevens ingevuld. al 2 maal bevestiging gekregen dat de gegevens onvangen zijn . 1 maal iemand van proximus mij opgebeld hierover maar die kan blijkbaar niet weten wat ik aangevraagd heb ?????. Doorgegeven aan deze persoon wat ik wens , nu de mail met factuur - geen affinity op te zien????? Mijn vriendin met alle afgedrukte gegevens naar de proximuswinkel in Brugge antwoord: kan jullie hiermee niet helpen -- WHAT THE FUCK DOEN JULLIE DAAR DAN.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.