Beste superuser,
Het Proximus-forumteam en ik hebben wat gebrainstormd om het forum een beetje te heroriënteren op ondersteuning. Om dit te doen, ontwikkelen we een reeks extra tools voor onze gebruikers (@mentions, mogelijkheid om FAQ's en video's direct in het forum te integreren, upvoting) en trainen we agenten om meer "expertise" op het forum te hebben.
In de tussentijd willen we ook de categorieën die we aanbieden, die momenteel slecht gebruikt worden, opnieuw evalueren (de 'Praatbarak' is een goed voorbeeld). We hebben aan zoiets gedacht:
1. "Onthaal"
1.1 "Forumreglement"
2. "Support"
2.1 TV
2.2 Internet
2.3 Vaste lijn
2.4 Mobiele telefonie
2.5 MyProximus & Proximus apps
2.6 Afspraken en Leveringen
2.7 Abonnementen & facturaties
3. "Proximus & You"
3.1 "Co-creation" (thans "Het Labo")
3.2 "Ideeën" (nieuwe categorie voor de klant om ons ideeën te geven en voor andere klanten om op deze ideeën te stemmen)
3.3 "Tips & Tricks"
3.4 "De Praatbarak"
4. Archieven
4.1 2017
4.2 2016
4.3 2015
5. "For Your Eyes Only"
5.1 "De superusers corner"
Merk op dat dit nog steeds 'big secret' is, vertel het alstublieft nog niet op het forum.
Ik nodig jullie uit om ons een volledig advies te geven. De categorieën in aanhalingstekens zijn de categorieën waarop we nog een naam moeten toevoegen.
Ik kijk uit naar jullie suggesties en opmerkingen. Over namen, categorieën, wat je denkt dat er ontbreekt,.....
Wat vinden jullie daarvan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.