Skip to main content
Vraag

Kan Facturen niet raadplegen

  • March 14, 2019
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Heb op de 13de een account aangemaakt zoals op de brief stond dat ik gekregen heb van proximus.
Mijn facturen knop is niet paars maar grijs en er staat een slotje op.
Ik klik op mijn facturen en dan komt er een venster met boodschap Om uw facturen te zien, moet u beheerder worden in MyProximus..
Ik klik op beheerder worden , maar dan komt er op
Dear user, the web page you are looking for could not be found
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 14, 2019
Dag Jos,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook de login die je gebruikt voor My Proximus
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen