Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Wanneer iemand mij uit het buitenland opbelt, hangen hier dan voor mij ook kosten aan vast? Groetjes, Kim
Hoi Iedereen, is er nog iemand die elke avond last heeft om gewoon tv te kunnen kijken ???? Elke avond, sinds vorige week er werken in onze straat zijn uitgevoerd, hapert de tv continu. telkens valt eerst het geluid uit en dan verwijnt even het beeld met als melding dat er een probleem is met de verbinding. Dan een halve minuut later is alles er plots terug .... . Een heel uur lang bijna .... . gr, Ive en Annemie :?
Goede middag Hoe kan ik mijn Norton internet security opzeggen in My Proximus a.u.b. Dank
Ik hoor hoor in mijn vriendenkring dat FOX gewoon zeer goed is op gebied van series. Helaas is dit enkel via Telenet. Is er een mogelijkheid dat Belgacom dit ook zal opnemen want ik hoop het ten zeerste
Op zoek naar even iets anders dan voetbal, kom ik terecht op TLC. Ik heb sterk de indruk dat die ondertiteling daar toch best kleiner is dan vroeger. Echt moeilijk te lezen. Betaalt Proximus de lettergrootte per millimeter/micrometer of zo aan zijn software fabrikant? Het is niet zo erg als het was met Food Net maar mensen die afhankelijk zijn van ondertiteling, kunnen maar best een enorme TV hebben. Tegen een blekere achtergrond is het natuurlijk nog stukken erger: daar mag je al blij zijn als je ze nog vindt. Heeft nog iemand dit gemerkt?
Ik heb hierbij 2 foto's gemaakt van teletekst ondertittels bij een BBC1 programma: het bovenste is via de satelliet, het onderste is via PX. Waarom moet dit zo lelijk bij PX? (Op satelliet heb je overigens nog de keuze tussen DVB- en teletekst ondertitels; maar hier dus wel de teletekst versie)
Sinds enige dagen werkt de rode knop op één en canvas niet meer. Na 26/5/16 had ik al gemerkt dat er geen nieuwe berichten meer op de nieuwsfeed werden gezet, maar nu geeft de rode knop helemaal niets meer. En dat is ook jammer voor mijn kleinkinderen, want langs daar kon men Kaatje &co gratis herbekijken. Hoe krijg ik de functies onder de rode knop weer terug (resetten helpt niet, dat heb ik al meermaals geprobeerd).
Sinds dit weekend heb ik een nieuwe decoder. Nu kan ik geen opnames meer plannen ( geen individuele opnames en geen series). Ik heb geprobeerd om naar het demo-filmpje te kijken, maar als ik 'kijken' 'ok' drukte, werd het filmpje verwijderd. Wat kan ik hier aan doen?
Ik start een opname voor de zender waar ik naar kijk op de televisie. Ik sluit de tv af omdat ik niet verder kan kijken en zie op de decoder "REC" staan. Een uur later start ik de Proximus TV app op de computer en kies om de opname te stoppen, maar waarom blijft op de decoder dan "REC" staan? Nog een bug in de app?
Beste, Ik probeer momenteel Overwatch te spelen op mijn PC en mijn verbinding met de sessie valt steeds weg, ik denk dat ik 1 op de 4 sessies kan spelen. Na wat opzoeken vond ik dat ik een aantal poorten moest forwarden (site: https://eu.battle.net/support/en/article/300479 ). Dit heb ik gedaan op mijn router en PC, maar helaas is er geen verschil. Momenteel heb ik dit probleem ook op mijn Playstation 4 met een ander spel, de error die ik hier krijg zegt dat het aan mijn poorten ligt. In januari had ik mijn eerste poorten probleem, maar dat was met een gratis spel en ik dacht dat het aan het spel lag. Vorig jaar werkte alles nog perfect, is er iets aan de instelling/voorwaarden van de modem veranderd sinds 2016? Kan iemand me helpen met dit probleem? Met vriendelijke groeten, Robert
Ik heb een Smart+15 abonnement (nu al meer dan 1 jaar) voor m'n smartphone. Wanneer ik probeer om een login/account aan te maken voor het gebruik van de WiFi hotspots (FON of AUTO_FON, maakt me weinig uit) krijg ik volgende melding wanneer ik via MyProximus ga : "Het spijt ons, u komt niet in aanmerking om een Wi-Fi Hotspots account te activeren." Waarom gaat dat niet ? Heb ik, als abonnee, dan geen recht om gebruik te maken van de (handige) WiFi hotspots ?? Wat moet ik doen om daar dan wel van te kunnen genieten ?? Dank bij voorbaat !!
Per euro (excl BTW) op de factuur krijg je 3 club punten toch? Dus een factuurbedrag van bv 87 EUR (= 72 EUR excl BTW) zou dan 216 punten moeten opleveren, correct? Dan stel ik vast dat ik van mei 2015 t/m december 2015 een tekort heb van gemiddeld 73 punten per maand. Vanaf januari 2016 klopt de puntentelling. Graag meer info hierover. (meer details kan ik geven indien nodig) ps: de punten zijn pas terug beginnen tellen in mei 2015, ik had dit moeten reactiveren omdat dit om een of andere reden was gedeactiveerd, waardoor we vele punten kwijt zijn, maar volgens Proximus was hier niets van terug te vinden (we zitten ondertussen al aan factuur 117, dus bewijs moet er toch wel zijn), toch ben ik er 100% zeker van dat we wel punten hadden (ik check dit namelijk om de paar maanden), we zaten toen aan ongeveer 8000 punten
Bij serieopname word nooit de vrijdag opgenomen en dan probeer Ik de vrijdag enkel op te nemen maar dat lukt niet.
Beste ik word al enkele dagen lastig gevallen via sms een gsmnummer (klant bij jullie) hoe kan ik deze laten blokkeren bij jullie? want op mijn gsm lukt dat niet , echt bizar maar mijn gsm heeft die optie niet en ben de beschuldigingen echt zo beu heb al klacht via ombudsman van telecom ingediend om te achterhalen van wie de nr komt, maar krijg geen reactie kunnen jullie ook nagaan en me laten weten van wie die nr is? zodat de politie eindelijk stappen kan ondernemen? mvg marij
Bij de promoties kun je een windows tablet bij nemen voor €49. Daar er een sim kaartje bij een pack is, kun je deze ook in die tablet pluggen? Voor te surfen indien er geen wifi is? Bedankt.
Ik heb deze week mijn abonnement uitgebreid waardoor ik nu ook vaste telefonie zal hebben. Natuurlijk heb ik daarvoor een telefoon nodig. Ik vraag mij af of ik elke soort telefoon kan gebruiken of moet het sowieso een telefoon van proximus zijn? Kan iemand mij daarbij helpen?
Waar kan ik een degelijke handleiding vinden voor de swipebox van Proximus ? De bijgeleverde handleiding dient enkel om de swipebox te installeren. De afstandsbediening bevat een aantal knoppen. Waarvoor dienen ze ?. Wat betekenen de twee lampjes op de box?
Hallo, Sinds een tijdje ben ik overgestapt naar Office 2016 en Outlook 2016. Nu doet zich het feit voor dat sommige mails niet van de server gedownload worden. Outlook geeft dat aan met een niet nader bepaalde foutcode. Wanneer ik met mijn telefoon (imap) de mails check zie ik de niet gedownloade mails wel staan. Als ik ze dan gewoon forward komt die geforwarde mail wel goed aan in mijn outlook 2016 en als ik dan de bewuste mail via mijn telefoon wis gaan de foutcodes in outlook 2016 ook weg. Op een oudere laptop heb ik outlook 2003 staan dusdanig geconfigureerd dat de mails op de server moet blijven staan. Daarmee worden alle mails wel goed gedownload. Een google zoekactie heeft niet veel resultaat opgeleverd. Iemand een idee wat hier gaande is.
ik heb onlangs de movies-series pass van proximus voor een maand gratis geactiveerd. Maar waar vind ik dat nu terug? Waar kan ik nu die films en series bekijken?
Ik heb een nieuwe smartphone en kreeg van proximus een nieuw telefoonnummer toegestuurd,maar ik wil mijn oude terug hoe
Hallo Tot voor kort had ik - in Brussel - beschikking over o.a. Animal Planet en TLC (waarschijnlijk via het Nature & Discovery-boeket). Sinds de verhuis naar Waals-Brabant lijken beide zenders verdwenen te zijn. Zijn deze uit het boeket gehaald of is dit te wijten aan de wijziging van regio? Als de regio aan de basis ligt, zou het niet logischer zijn om het zenderpakket te baseren op taalrol i.p.v. geografische locatie? Me dunkt dat er nogal wat Nederlandstaligen in Wallonië wonen en vice versa (toch hier in de streek).
Hallo De voedingskabel van mijn decoder, versie V4, is beschadigd. Weet iemand of ik eenvoudigweg in een Proximus-winkel een nieuwe kabel kan krijgen?
tot 2x toe ontving ik een oproep met bij het opnemen de melding "een ogenblik, we verbinden u door met uw correspondent" nadien even niets en dan "alle correspondenten zijn bezet, een ogenblik geduld". Wat kan dit zijn?
Momenteel kan je maar 3 tv-toestellen aansluiten met een decoder. Dit omdat een 4e decoder technisch gezien niet mogelijk is, vanwege de extra druk die hij zou leggen op het verbuik. Echter hebben wij 4 tv's thuis en is er dus één die geen decoder heeft en dus niets ontvangt. Ik heb me echter laten vertellen door een werknemer in een proximus winkel dat het in principe wel mogelijk zou zijn om een 4e decoder bij te nemen. Maar deze zou dan geen onafhankelijke besturing hebben, maar wel het beeld overnemen van één van de drie andere decoders. Is dit waar ? Zou het dan ook mogelijk zijn om een 4e decoder op te nemen in het abbonement ?
Een probleempje met de Proximus TV app op Windows 10: Wanneer mijn laptop in zijn dockingstation zit is mijn tweede scherm verbonden met displayport en zijn de speakers in mijn scherm het geluidsapparaat, de geluidskaart en speakers in mijn laptop worden dan niet gebruikt. Dan heb ik geluid in Proximus TV. Wanneer mijn laptop niet in zijn dockingstation zit, zijn de geluidskaart in mijn laptop en de speakers van mij laptop het standaard afspeel apparaat en heb ik géén geluid. Ik heb eens de test gedaan met mijn laptop in zijn dockingstation: Het tweede scherm instellen als standaardapparaat: Wel geluid. De luidsprekers van mijn laptop instellen als standaardapparaat: Geen geluid, overigens ook geen geluid meer van andere programma's. Wanneer ik de Proximus TV app afsluit werkt mijn geluid zoals het hoort, zowel in als uit het dockingstation. Met andere apps (bvb. Netflix) ook nooit een probleem met het geluid. Dit lijkt dus een specifieke bug in de app te zijn. Mijn v
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.