Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Onlangs heb ik me een recente filmcamera aangeschaft en eerlijk gezegd : heb er een beetje spijt van. Het filmen en video maken lukt me nog wel maar het aansluiten op t.v. en het afspelen v.d. film is vrij ingewikkeld. Ik wordt een dagje ouder en niet met een computer onder de arm geboren. Nu las ik het verhaal van de Swipe Box. Is dit iets voor zo,n eenvoudige van ziel zoals steller van deze vraag ? Vereenvoudigt dit ding het aansluiten vd. camera op de tv. om de opgenomen films te bekijken? De uitleg die ik las in het Swipe box verhaal kwam mij niet zo verhelderend over . Wil iemand mij in eenvoudige mensentaal uitleggen of ik er gebaat ben om zo,n toestel te kopen of komt hij wegens niet gebruik naast de nieuwe quasi ongebruikte camera in de kast terecht. Met dank bij voorbaat , een pint is al van het minste. Etienne
ik heb internet overal gratis .Hoe kan ik dat instellen zodat mijn tablet overal kan gebruiken? M.v.groet, Lucien
Hoi, ik zoek al een tijdje naar de muziek van deze TV spot https://www.youtube.com/watch?v=WogpwSLp3oU duidelijk House of the Rising Sun, maar wie speelt deze versie? Ergens te verkrijgen? alvast bedankt! een fijne avond Johan
Beste mensen, ik zit met overklaarbaar hoog data-verbruik al maanden op mijn smartphone. Reeds 20 x naar klantendienst gebeld omdat ik zeker van dat mijn werkgever via mijn toestellen zit te bespieden en dat wss ook de reden van dit verbruik is. Ik word van t kastje naar de muur gestuurd, er wordt vanalles beloofd maar geen enkele oplossing. Ik heb al n paar keer gevraagd om details vd aangesloten bronnen/apparaten en het gelinkte dataverbruik. Men heeft mij beloofd dat een medewerker me zou terugbellen met de nodige info....niets natuurlijk. Net weer gebeld met klantendienst....een arrogant onvriendelijk persoon die blijkbaar na mijn verhaal niet kan plaatsen dat ik een zwaar ontevreden klant ben, hangt gewoon telefoon in?? We spreken hier al over facturen van meer dan 1000 euro!! Wie kan mij tips geven hoe ik best gerechtelijke stappen onderneem/ ombudsman....??? merci !
Op de playstation 3, heb ik de PPPoE gebruikersnaam en wachtwoord nodig, maar ik weet niet vanwaar ik die haal. Iemand enig idee? 😛
Als men een Bizz XL 60 abonnement neemt kan men hierop een EPP korting op krijgen
Beste, Volgens 'my proximus' zowel online als op mijn iphone staat het verbruik van mijn mobiel internet bundel +/- op 50%. Ik krijg echter kort na elkaar twee smsen, dat ik maar 10% meer over heb, en nu dat mijn verbruik overschreden is en de surfsnelheid zal worden gereduceerd. Gezien ik meestal op wifi surf (gratis via werk en thuis) kan mijn verbruik onmogelijk overschreden worden. Wie kan ik hiervoor contacteren? alvast bedankt voor een reactie.
Beste, Sedert een aantal weken stel ik vast dat de draadloze toestellen op mijn BBOX3 hun IP-adres ofwel niet kunnen bereiken (smartphones) of verliezen (repeaters en TV). Ligt dat aan een PC of aan de modem en wat valt er te doen?
Ik heb mijn decoder van een kamer naar de andere verhuisd, en nu wilt hij niet meer opstarten. Ik hoor wel gezoem, dus dat hij wel aanstaat, maar er brandt geen licht, en ook geen blauw licht. Even stond er Error 06. Iemand die mij verder kan helpen? Groetjes!
Zopas hzeb ik een film gehuurd met de on demand service. blijkt echter dat het leeftijd icoontje permanent zichtbaar is, dit is erg vervelend, vroeger was dit niet zo. Waarom is dit veranderd?
Onlangs kwam een Belgacom-technicus onze ISDN aanpassen naar ISDN over IP. Hij is onverrichterzake teruggekeerd. Twee problemen waren hiervan de oorzaak: 1. De FritzBox 7490 zou niet compatibel zijn met de ISDNoIP technologie. (Althans volgens de technicus) 2. De alternatieve aansluiting met B-BOX3 was geen optie gezien deze Dynamic DNS niet zou ondersteunen. Gevolg hiervan is dat onze comfort internetaansluiting niet bij ons Bizz pack kan gevoegd worden en we hierdoor niet kunnen genieten van de beloofde voordelen. Nochtans was dat de opzet van onze overstap naar Belgacom. We worden dus koudweg wandelen gestuurd en hebben nu de volgende keuzemogelijkheden: 1. De FritzBox 7490 blijven gebruiken en dus niet geniet van de Bizz-pack voordelen 2. Overstappen naar de B-Box3 en een bijkomend abonnement nemen voor een vast IP-adres. Bovendien verliezen we hierbij ook nog andere functionaliteiten van de FritzBox zoals daar ondermeer zijn 'guest-access' op het wifi-netwerk enz...
Kijkend naar TV krijg je met pijltjestoetsen OP/NEER meteen dit zenderoverzicht. Wat ik er zo goed aan vind: - vooral het groot aantal getoonde zenders op 1 scherm: 17 - en ook de progressiebar (naast de naam): je kunt visueel inschatten hoever de lopende uitzending gevorderd is (cijfermatige aanduiding van de restduur is ook mogelijk) - bij elke zender de naam van het lopend programma - je krijgt een vrij groot miniatuurbeeld van de zender waar je naar kijkt (belangrijk bij vele interface handelingen dat je kan blijven kijken) - ook krijg je meer info van het programma waar je naar kijkt en de naam van het volgend programma Belangrijk is ook het gebruik van de 4 kleurtoetsen, zij het dat dit hier afgestemd is op satelliet-televisie.
Mijn vrouw wilde niet verder kijken en heeft een opname van de lopende film vastgelegd. Kort daarna heb ik een ander medium gebruikt en daarbij heeft de afstandsbediening (Harmony Ultimate) de decoder (V5 compact) in standbye gezet. Nu blijkt dat haar opname op dit moment gestopt is. Is dit normaal? Ik dacht dat zelfs in standbye de decoder bleef opnemen, zoals bijvoorbeeld een satellietontvanger? Update: blijkbaar geldt bovenstaande enkel voor haar tablet (ipad)... gewoon decoder rechtstreeks is de opname OK.
Ik vraag mij af waarom in bijvoorbeeld tijdens het VRT journaal nog altijd 888 moet invoeren om teletekst ondertiteling te bekomen, terwijl er nu toch geen andere pagina meer is...
Ik zie op het infokanaal van Proximus dat per 01/07/16 SYFY en 13thStreet verdwijnen en dat M&S voorlopig aan het Multiboeket wordt toegevoegd. Ik heb een Pack Maxi en zou dus het Multiboeket gratis moeten hebben; ik heb ook een abonnement op M&S. Mag ik dan vermoeden dat M& S voorlopig gratis wordt als je een Pack Maxi hebt?
Mijn PC werkt met Windows 7 64 bit. Kan men kiezen voor een upgrade naar de 32 bit versie van Windows 10 of moet het de 64 bit versie zijn.
hallo, wanneer mijn ouders 2 programma's tegelijk willen opnemen en een 3de bekijken, vind je in de lijst met opgenomen programma's slecht 1 vd 2 terug. Tot voor kort was dit geen problem. Is er iets gewijzigd of heft iemand hier ook een problem mee? groeten stephane
heb jullie verleden vrijdag gebeld omdat ik niet meer op internet geraak met mijn gsm thuis ,als ik ergens anders ben en ik ga daar op hun internet dan lukt mij dat alltijd en kom ik daarna thuis dan geraak ik er niet meer op
Om al even mijn stemming te schetsen: wat een kl** systemen, ik krijg een mail dat mijn punten gaan vervallen en ben al uren bezig die te proberen in te ruilen en nu blijkt de chaos aan Proximus systemen dat gewoon onmogelijk te maken. Niet dat dat nieuw is, ik ben al jarenlang klant en elke keer verzinnen ze iets nieuws om een mens het bloed vanonder de nagels te pesten. "Neen, nu kan je je Proximus login niet meer gebruiken" "Belgacom account aanmaken" "Sorry, we zijn weer van naam veranderd" Alleen al om dit te kunnen schrijven heb ik weer al mijn gegevens moeten opgeven (nog nooit van computers en databanken gehoord daar?), met godbetert zelfs mijn geboortedatum! Dus nu, ik probeer mijn punten in te ruilen: - inloggen > inruilen > tiens, ik kom terug op de profielpagina (uiteraard geen foutmelding) - andere inruilknop proberen > "sorry, deze pagina bestaat niet" - zoeken op forum - andere browser, cookies, blablabla, allemaal proberen - app installeren - "u ben geen b
Vandaag heb ik een nieuwe decoder ontvangen. Als ik de beeld kwaliteit vergelijk is deze met de nieuwe decoder waziger. Ik heb mijn beeld instelling op 1080i staan zoals bij mijn oude decoder. Is hier iets aan te doen?
Als ik mijne nieuwe decoder versie 5, opstart dan begint hij eerst de software te laden en dit elke dag. Zeer vervelend
Aan het Proximus Team Wacht al meer dan 8 weken op jullie telefoon voor promotie Samsung S7 Edge kwam in aanmerking als trouwe klant met gsm abonnement...... Deze week naar klantendienst gebeld en nu dossiernummer3059478 gekregen en gaan u bellen......awel beste mensen op het Forum de promotie is gedaan. Vind dat niet leuk.... Waarom zeggen jullie dan niet rechtstreeks VASTE KLANTEN KOMEN NIET IN AANMERKING En jullie willen dat wij als trouwe klant voor jullie nieuwe klanten aanbrengen(familie - vrienden). Met vriendelijke groeten
ik heb een nieuwe decorder aangekregen, kan ik zoals vroeger nog via deze decorder iets opnemen op mijn dvdrecorder?
"Minder papierwerk : al je facturen zijn op elk moment beschikbaar via MyProximus en worden tenminste 1 jaar bewaard In een oogopslag zie je reeds betaalde en openstaande facturen." Dit staat er te lezen op de website. Nu de praktijk is enigszins anders. Ik voeg mijn smart 15 toe aan een Internet comfort om een pack te bekomen en al mijn facturen van smart15 verdwijnen. Ik dien een klacht in op 14 februari nadat ik van de klantendienst te horen had gekregen dat deze niet meer beschikbaar waren door samenvoegen in het pack. Buiten dat ik op een dag 12 facturen in de bus vond van de afgelopen 12 maand nog geen enkele reactie mogen ontvangen en staat de klacht nu nog altijd open. En de factuur die ik graag had geraadpleegd nl die van januari heb ik nog niet kunnen zien. Ook zou ik graag weten hoe ik de 500 mb mobiele data van het pack comfort op mijn gsm kan krijgen. De eerste maand stond die beschikbaar,nu enkel de 1 gb van de smart 15. Voor de samenvoeging had ik ook een optie om betal
De verbinding met een extra decoder moet tot stand komen via een powerline. Eerst hadden we hiervoor een TP Link maar deze heeft het begeven. Nu hebben we een Wi-FI Homeplug 500 Mbps LN - 555 aangeschaft. Deze heeft een perfecte verbinding zonder verlies , Wifi en Lan. Lan in laptop geeft een zeer goed resultaat , in de decoder werkt die niet. Foutmelding is "uw decoder is niet in staat om contact te maken met het proximus netwerk" Iemand Tips ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.