Skip to main content
Antwoord

Ontevreden klant

  • June 2, 2016
  • 2 reacties
  • 333 Bekeken

Aan het Proximus Team
Wacht al meer dan 8 weken op jullie telefoon voor promotie Samsung S7 Edge kwam in aanmerking als trouwe klant met gsm abonnement......
Deze week naar klantendienst gebeld en nu dossiernummer3059478 gekregen en gaan u bellen......awel beste mensen op het Forum de
promotie is gedaan.
Vind dat niet leuk....
Waarom zeggen jullie dan niet rechtstreeks VASTE KLANTEN KOMEN NIET IN AANMERKING
En jullie willen dat wij als trouwe klant voor jullie nieuwe klanten aanbrengen(familie - vrienden).
Met vriendelijke groeten

Beste antwoord door Hugo1967

Aan de mensen van het Forum.....
Het Proximus Team hebben mij daarjuist gebeld en de Samsung S7 Edge zal vrijdag 10juni geleverd worden.
Met vriendelijke groeten
Tevreden klant 😃
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • June 6, 2016
Aan de mensen van het Forum.....
Het Proximus Team hebben mij daarjuist gebeld en de Samsung S7 Edge zal vrijdag 10juni geleverd worden.
Met vriendelijke groeten
Tevreden klant 😃

Elsa
  • June 6, 2016
Einde goed alles goed 🙂