Mijn vrouw wilde niet verder kijken en heeft een opname van de lopende film vastgelegd.
Kort daarna heb ik een ander medium gebruikt en daarbij heeft de afstandsbediening (Harmony Ultimate) de decoder (V5 compact) in standbye gezet.
Nu blijkt dat haar opname op dit moment gestopt is.
Is dit normaal?
Ik dacht dat zelfs in standbye de decoder bleef opnemen, zoals bijvoorbeeld een satellietontvanger?
Update: blijkbaar geldt bovenstaande enkel voor haar tablet (ipad)...
gewoon decoder rechtstreeks is de opname OK.
Beantwoord
Vraagje ivm opnemen en decoder in standby
Beste antwoord door Elsa
Als je een opname doet mag je die wel degelijk in standby zetten ook nadat je bij een lopende opname op record gedrukt hebt om die verder op te nemen, die opnames bij een decoder v5 compact gebeuren trouwens altijd op de servers van proximus dus je mag hem zelf volledig zonder spanning zetten.
Via de "proximus T V" app lukt dat bij mij even goed heb daarnet nog eens geprobeerd om een lopende opname op te nemen via deze app en de decoder in standby en dat werkt even goed.
Via de "proximus T V" app lukt dat bij mij even goed heb daarnet nog eens geprobeerd om een lopende opname op te nemen via deze app en de decoder in standby en dat werkt even goed.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.