Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik stel vast dat ik een geplaatst bericht nog kan wijzigen. Gelukkig, want een typfout of een zinswending aanpassen is vaak nodig. Wijzigingen aan tekst lukt dus, maar hoe vervang ik een bijlage (afbeelding)?
Modem en decoder afzetten en terug opzetten: gedaan! Installatie mislukt. Opnieuw gedaan: mislukt Opnieuw gedaan: mislukt 't Is toch gewoon die knoppekes aan en uit zetten? Ook klank en beeld is niet meer synchroon. En nu????????
Onlangs 1 juni werd de upgrade van 20 mei 2016 bij mij ge-pushed. De mini V5 upgrade passed: NTE-miniv5_6.1.14.4 doch kreeg ik iedere dag een melding via SMS dat de upgrade was gefaald. In feite ging dit over mijn tweede decoder V4 Cisco SW-versie: leon-batch2_15.21.0.22. Na contact met de support folks was het klaar en duidelijk dat dit een gekend probleem is en een vervanging van de decoder noodzakelijk is. De V4 heeft een harde schijf en die verdwijnt nu sinds de vervanging een mini V5 is. Goed om te weten.
heeft iemand ervaringen met het bestellen (als bestaande klant) van een abonnement met smartphone? Hoelang hebben jullie hiervoor moeten wachten? Nogal vervelend dat je als nieuwe klant meteen weet wanneer je gsm bij jou terecht komt, maar als bestaande klant sta je een beetje in de kou... Niemand kan mij vertellen hoe de status momenteel is en wanneer ik mijn smartphone nu kan gaan afhalen.
Beste, Ik heb een Generation Connect plan waarbij er automatisch elke maand € 20 wordt herladen. In mei is dit echter niet gebeurd, en ik kreeg net een bericht dat ik binnen de 3 dagen moet herladen om mijn plan te kunnen blijven gebruiken. Hoe komt dat dit niet automatisch gebeurt, zoals anders? MVG
Hallo iedereen, Momenteel hebben wij een Pack Maxi met daaraan 2 Smart+ 15-abonnementen gekoppeld. Voor elk van deze abonnementen krijgen we 5 euro korting per maand (was enkele jaren geleden een promotie). Omdat het ene abonnement vaak over de 120 inbegrepen belminuten gaat, dacht ik na over de mogelijkheid om dit abonnement over te zetten naar een Smart+ 25-abonnement. Nu krijg je blijkbaar 10 euro korting wanneer je een Smart+ 25 toevoegt in een pack. Ik vond echt niet terug of je een dergelijke korting ook krijgt wanneer je een bestaand gsm-abonnement in een pack aanpast. Stel dus dat ik een Smart+ 15-abonnement dat momenteel in mijn pack zit met 5 euro korting, wijzig in een Smart+ 25, krijg ik dan nog korting of moet ik effectief 25 euro per maand betalen, en verlies ik dan ook de 5 euro korting op het andere Smart+ 15-abonnement? Vriendelijke groet, Sophie
Sinds vorige maand heb ik mij mobiel nummer toegevoegd aan mijn duo maxi pack en ondervind ik volgrnde problemen: - kan opties van mijn mobile abonnement niet meer wijzigen via de proximus app. - foutieve weergave van mijn mobiel verbruik, 1GB is volgens de app slechts 627,61 MB en 2GB is 1255,23 MB. Dit zou bijna maar de helft van resp. 1GB en 2GB. - sinds enkele dage kan ik mijn belminuten en dataverbruik ook niet meer raadplegen via de app. Ben dus totaal niet tevreden sinds de overstap. Kan iemand zeggen waar dit aan kan liggen? Gr
Beste, ik heb 3 decoders 1 met de S/N 250946543 deze zal ik moeten vervangen. dan heb ik nog 1 met SN 252533265 en 1 met SN 253782997 moeten deze 2 ook vervangen worden, en zo ja krijg ik deze 2 ook een jaar gratis en dan pas huren. En hoe kan ik er dan 3 bestellen. Mvg
Op de MyProximus app van mijn WP 8.1 staat onderaan DEBUG. Als je daarop klikt krijg je een pagina met: Impersonator: daar moet je een code (?) invullen en daaronder staat Ga verder en daaronder: Services: met 5 Mock.... kolommen die je kan aanklikken. Sorry, klinkt wat moeilijk, maar voorlopig heb ik geen screenshot/foto. Nu ben ik zo nieuwsgierig. Waarvoor dient dat a.u.b.? Iets logisch en vanzelfsprekends zeker, maar mijn € wil maar niet vallen. Quelqu'un peut-il illuminer ma lanterne, s.v.p.? :$ Windows Phone 8.1
Beste, Bij het versturen van een email naar 64 adressen, komt volgende foutmelding terug: De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt: 'xxxx' op 22/04/2015 11:58 Serverfout: 452 #4.5.3 Too many recipients. En deze lijst bevat alle geadresseerden in de e-mail. Dus de email komt nergens toe. Ik weet dat er limieten staan bij het versturen van emails, nl. max. 720 adressen per uur en een max. van 99 adressen per email. Maar dit is in dit geval niet aan de orde. Tijdens het laatste uur werden, naast bovenstaande email, 5 à 6 andere emails verstuurd, telkens naar 1 of 2 ontvangers. Dus geen enkel van de limieten wordt bereikt. Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem? Alvast bedankt! Mvg, Gery
goede morgen, zou het eventueel mogelijk zijn om mij de facturen van januari februari maart april 2015 te bezorgen ik heb deze nodig voor mijn boekhouding maar ben deze kwijt met vriendelijke groeten
Hallo, Ik kan niet remote verbinden met mijn camerarecorder. Op mijn lokaal netwerk is mijn recorder wel bereikbaar dus ik weet dat die juist aangesloten is en hij is rechtstreeks aangesloten op mijn bbox3. Ook na het forwarden van de poorten op mijn bbox3, kan ik niet via het http protocol connecteren naar mijn recorder, deze recorder heeft ook een statisch IP 192.168.1.150 en dit is ook zo ingesteld in op mijn bbox3. De dns-servers van proximus heb ik ook ingesteld op mijn recorder. Mijn firewall op mijn bbox staat op ook de instelling laag maar ook dit geeft geen resultaat. Ik heb ook mijn technisch profiel aangepast naar de basic setting in myproximus ook geen resultaat. Ik heb ook alles dubbel gecheckt of ik altijd de juiste poortnummers gebruik en dit is het geval, ik heb ook geblokkeerde poorten opgezocht maar die mij vallen hier niet onder. de poorten in kwestie zijn: 9090 9091 9092 Ik geef jullie ook wat printscreens zodat jullie mijn stellingen kunnen zien.
Na een NTE-miniv5_6.1,14.4 upgrade werkt de pausetoets niet meer bij opnames zoals het voorheen mogelijk was.. Ga naar een opname, doe een fast forward, en pauseer. Dit werkt niet. De workaround is eerst de play toets te gebruiken en dan de pause. Je zal ook een onlogisch beeld zien op het scherm bij pause, het wordt play inplaats. Kan iemand dit verifiëren? Bugfixing is best nodig als dit reproduceerbaar is.
Voor diegenen die reeds de nieuwe software uitgerold gekregen hebben op hun V5 decoder, wat zijn jullie ervaringen? Mvg, Elsa
momenteel ben ik in het buitenland (Frankrijk) voor 1 maand (werk) en heb Proximus TV op mijn tablet. Deze werkt prima, ik kan de zenderlijst zien, mijn opnames zien maar ik krijg geen beeld. Via "http://www.proximustv.be/nl/televisie" hetzelfde. Normaal?Kan er daaraan verholpen worden? Danny
Ik krijg premiumpunten, maar ik weet niet hoe ik daaraan geraak. Ik denk via mijn betaalde facturen, maar hoe zit dat juist in mekaar?
Is het nodig om 2sim kaarten te plaatsen in mijn wiko Jimmy gsm? Gaat dit met 1sim kaart ook?
Eigenlijk had ik niet verwacht dat er ooit nog een Proximus-approved update van de Fritzbox ging komen (ik was al tevreden dat ik de Bbox niet meer hoefde te gebruiken), maar er is dus een update: Found a new FRITZ!OS for your FRITZ!Box. FRITZ!OS installed: 06.06 New FRITZ!OS: 06.20 New Features VDSL now also certified by Belgacom new security page in the Diagnostics area FRITZ!NAS now with HTML media player VDSL Interop improvements added temperature display and countdown for Smart Home added support for Google 'all inclusive' music service Dank u Proximus!
Sinds de update van proximus tv probleem met het overschakelen op de afstandsbediening van radio terug naar tv ... Van tv naar radio geen probleem maar tv toets indrukken om opnieuw tv te kijken ... Geen reactie ... Probleem opgelost met gewoon kanaal van eender welke tv zender in te drukken ... Nog iemand dit opgemerkt ?
Ik ben sinds 12 uur overgestapt op het proximus network en werd ondertussen al 3 x opgebeld door een "exotisch" nummer: +495384887435 +496669407913 +446084887496 Voorheen was ik een mobile Vikings en daarvoor een Base klant. Dit is de eerste keer dat ik hiermee te maken krijg. Gebeld naar de helpdesk en de dame aan de lijn vertelde me dat Proximus hier niets mee te maken heeft. Het zou er nog moeten aan mankeren. Het lijkt mij echter wel een zeer merkwaardig toeval dat dit allemaal gebeurt binnen de 12hr na omschakeling. Die link wou ze echter niet leggen. Ze wou ook niet gezegd hebben dat mijn telefoonnummer op één of andere publieke database was terecht gekomen. Ze bleef beweren dat mijn nummer out of the blue ad random werd gedraaid. Dus is mijn vraag: beschermt Proximus mijn persoonlijke gegevens wel genoeg? Of blokkeren de andere telefonieproviders standaard een groter aantal "exotische" telefoonnummers? En wat is de oplossing voor dit probleem? Het voorst
Kan geen e-mail verzenden , maar wel ontvangen.:
Aangezien noch tv noch internet werkten, hebben we onze modem (B-Box 2) een maandje terug gereset. Sindsdien is er terug tv en hebben twee van de drie laptops in huis (net als de smartphones) weer internetverbinding. Op een laptop valt de wifiverbinding echter voortdurend weg (soms wordt deze enkele momenten later automatisch opnieuw gemaakt, soms moet je handmatig opnieuw verbinden) of is er wel verbinding, maar toch "geen internet". Deze laptop heeft dit probleem niet als hij met andere wifinetwerken verbinding maakt. Wat kan hiervan de oorzaak zijn of hoe lossen we dit op?
Kan geen e-mail verzenden maar wel ontvangen
Beste Proximus , ben al een maand klant van jullie en voordat ik mijn eerste abonoment factuur kreeg heb ik een my proximus gemaakt en mijn gsm op dat account gekoppeld voor de premium punten. Nu is mijn vraag: Als het 1ste factuur of andere facturen betaald worden hoelang duurt het eer dat je je proximus premium punten kunt zien ? MVG.
Hoeveel zou het kosten voor een nieuwe betere leiding te leggen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.