Skip to main content
Antwoord

Samsung Galaxy A5

  • June 2, 2016
  • 8 reacties
  • 597 Bekeken

heeft iemand ervaringen met het bestellen (als bestaande klant) van een abonnement met smartphone?
Hoelang hebben jullie hiervoor moeten wachten?
Nogal vervelend dat je als nieuwe klant meteen weet wanneer je gsm bij jou terecht komt, maar als bestaande klant sta je een beetje in de kou...
Niemand kan mij vertellen hoe de status momenteel is en wanneer ik mijn smartphone nu kan gaan afhalen.

Beste antwoord door Elsa

Stephie,

mss dan toch maar eens een PB sturen naar => Het Proximus Team
Je hebt er tenslotte niks bij te verliezen 😉
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Elsa
  • June 2, 2016
   0800 99 974 klantendienst E-shop kan je mss verder helpen

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • June 2, 2016
Ook op Twitter gezeten, Elsa? 🆒

Elsa
  • June 2, 2016
nee vandaag nog niet

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • June 2, 2016
Een paar uurtjes geleden zelfde tekstje op Twitter. Toeval dus.

Elsa
  • June 2, 2016
Inderdaad ik had dit nummer van vroeger bijhouden wat Eva van belgacom hier nog gepost had op het oud forum.

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 6, 2016
   0800 99 974 klantendienst E-shop kan je mss verder helpen

Zelfs daar kunnen ze mij niet verder helpen.... 😞 geduld hebben dan maar !

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • June 6, 2016
Het op Twitter gaan vragen zal ook niet helpen, want daar verwijzen ze naar hetzelfde nummer.

Elsa
  • Antwoord
  • June 6, 2016
Stephie,

mss dan toch maar eens een PB sturen naar => Het Proximus Team
Je hebt er tenslotte niks bij te verliezen 😉