hieronder het hele relaas....
3de week april, ik wil mijn echtgenote verrassen met een Galaxy S7 als ik eind april land in Peru.
Ik krijg toevallig een telefoontje van de proximus klantendienst en men vraagt me of ik tevreden ben over mijn internetverbinding , TV en vaste lijn. Nadien de vraag om eventueel van operator over te schakelen voor mijn smartphones, daar had ik al langer interesse in en ik zeg dan ook dat ik 2 gsm-nummers bij Base had. 1 met een Base 15 een andere de Base39.
We schakelen die over naar Smart15, zonder gsm en een smart 45 met de promo van April en mei, een Galaxy S7.
Ik zeg er duidelijk bij dat ik het toestel wel wil geleverd krijgen voor donderdag 28 april, daar ik de 29ste 's ochtends richting peru vertrek. Hij verzekerde me dat dat geen probleem mocht zijn, meestal binnen de 3 werkdagen, dus, dat zit goed, joepie...
Ik krijg de bevestigings-sms en de -mail en doe het nodige. Dan krijg ik een dag