Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op 26 mei ben ik terug een jaartje ouder geworden. Maar heb mijn 1200 bonus punten niet ontvangen. Ik heb eens gekeken wanneer ik die gekregen heb in 2015. En dat stond op 26 mei. Mij vraag is nu of Proximus dit cadeautje nog geeft aan zijn klanten? En indien ja. Hoe kan ik die alsnog krijgen? Of ben ik een ietsje te vroeg en komen die punten alsnog? Alvast vriendelijk bedankt. Nick
Graag wou ik weten hoe de werking van proximus 11 in elkaar zit, ik zou dit pakket willen nemen maar moet je ook hiervoor 9,95 euro betalen na het belgisch voetbal seizoen? Bedoel dan in de zomerstop want dan is er niets dat mij echt nog interesseert, ik volg namelijk maar 1 belgische ploeg vandaar. mvg
Beste mensen, Ik ben pas verhuist en zou pas internetaansluiting kunnen krijgen volgende week. Ik vroeg me nu af of de prijzen die je te zien krijgt op FON (15 euro voor 3 dagen) all in zijn? Maw geen verborgen kosten, geen limiet die je kan overschrijden? Als het what you see is what you get it is, zonder addertjes, bestel ik het meteen want heb het nodig voor mijn werk. Dank voor het antwoord!
Kan er iemand een zinnig antwoord geven op mijn vraag waarom er punten worden verwijderd ? ongelooflijk 773 punten zullen vervallen op 30/06/2016
Beste forumgebruikers, Ik zit met een probleem, Ik kan namelijk geen smsen versturen, maar wel ontvangen. ik zie ook dat ik geen mobiel internet heb, maar er staat wel 3G op.. Ik kan wel opgebeld worden, maar na een paar keer, ik krijg direct voicemail als ik iemand bel. ik heb mijn iphone 6s ook al in vliegtuigmodus gezet, helemaal afgezet, simkaart eruit gehaald. Als ik wifi heb dan kan ik wel whatsappen.. Wat kan het probleem zijn? grts simon
Ik heb de originele zendervolgorde 1-8 behouden en dan hernummerd: 9=Focus (regio tv), 10=Ketnet, 11=SyFy N... enz. zie foto. Eigenaardig genoeg toont de decoder nu een zenderlijst voor hernummering waarbij de plaatsen 6 t/m 10 leeg zijn (zie foto). Nog vervelender is dat bij het zappen (Kanaal vorig/volgende) als je op zender nr 1=éénHD staat wordt de volgende één-SD en de volgende canvasHD en de volgende dan canvasSD enz... Deze ongewilde en vervelende volgorde weerspiegelt zich ook in de GUIDE lijst. Als je gewoon de cijfertoetsen gebruikt voor het direct kiezen van een zender en je drukt op 2 dan krijg je wel canvasHD. Hij kent dus wel de juiste volgorde maar wil die niet toepassen voor het zappen en de guide. Hoe moet dit nu verholpen worden? Het zou veel simpelder zijn indien de standaard volgorde niet kon gewijzigd worden, maar we wel favorietenlijsten konden maken waar we dan vrij zenders met de gewenste volgorde in plaatsen (met behoud van hun origineel zendernummer).
Waar zijn er verkooppunten waar Samsung S5 nog voorradig is van acties en zo ja kan er een reserveren
Ik ben van het maxi pakket overgestapt naar het start pakket op 01/06 en vanaf die dag zie ik dat mijn scherm blokjes vertoond ofwel witte puntjes. Dat mijn internet trager word vind ik normaal maar niet dat ik vanaf de start van het pakket op mijn tv storingen hebt, wat is de reden PX?
Ik heb sinds vanavond een foutmelding op mijn telefoon/smartphone met name : SIMKAART NIET TOEGESTAAN MM#3 . Kan bijgevolg ook niet meer bellen , berichtjes versturen en dergelijke; Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn ? Is of was er en storing op het mobiel netwerk ? Is de simkaart stuk ? Of zou de telefoon stuk kunnen zijn ? Dit laatste lijkt mij zeer onwaarschijnlijk omdat ik de kaart ook tevergeefs heb uitgeprobeerd in een ouder toestel dat ik nog liggen had. Spijtig genoeg ook zonder resultaat ... Kan iemand mij hierbij helpen aub ?
Wanneer ik in het buitenland mijn roaming activeer om data te gebruiken, kan ik toch niet aanloggen. Ik zie nochtans 3G/4G aanduiding op mijn scherm. Bellen daarentegen kan wel?? Wat kan hier het probleem zijn? Alvast bedankt! Frank
ik kreeg geen sms meer van mijn alarm installatie waar een proximus kaart in zit , verder ben ik momenteel klant bij base en na daar contact hebben opgenomen vertelden ze mij dat zij een filter hebben ingesteld voor de sms die vanuit het buitenland komen zodat ik geen sms van het alarm kan meer ontvangen en dit kan niet bij hun verandert worden , dus mijn vraag aan proximus hoe kan ik terug mijn sms ontvangen kunnen julie dit als opertoren niet oplossen . mvg danny
hieronder het hele relaas.... 3de week april, ik wil mijn echtgenote verrassen met een Galaxy S7 als ik eind april land in Peru. Ik krijg toevallig een telefoontje van de proximus klantendienst en men vraagt me of ik tevreden ben over mijn internetverbinding , TV en vaste lijn. Nadien de vraag om eventueel van operator over te schakelen voor mijn smartphones, daar had ik al langer interesse in en ik zeg dan ook dat ik 2 gsm-nummers bij Base had. 1 met een Base 15 een andere de Base39. We schakelen die over naar Smart15, zonder gsm en een smart 45 met de promo van April en mei, een Galaxy S7. Ik zeg er duidelijk bij dat ik het toestel wel wil geleverd krijgen voor donderdag 28 april, daar ik de 29ste 's ochtends richting peru vertrek. Hij verzekerde me dat dat geen probleem mocht zijn, meestal binnen de 3 werkdagen, dus, dat zit goed, joepie... Ik krijg de bevestigings-sms en de -mail en doe het nodige. Dan krijg ik een dag of wat later een berichtje van DynaLogic dat de
Beste Er is enkel een IPad met Wifi beschikbaar, ik zoek een 3G/4G model. Wanneer komt dit ter beschikking?
Beste, ik heb een i phone 5 , als ik opgebeld word dan komt de beller al heel vlug op mijn bandje terecht , hoe zou ik die periode wat langer kunnen maken ? Da da Martin
Waar kan ik nu eindelijk eens zien hoeveel punten ik heb en wat ik er mee kan aanvangen? Een woestijn van gegevens, maar geen piste er door heen! Ellendig.
Softwareversie: NTE-mini5_6.1.10.116 Toen ik 'Alors on dance' vanavond, 2-6-2016, op één wou opnemen, reageerde het televisiescherm niet. Serie opname: idem. Als ik via de PVR toets naar de geplande opnames keek, stond er niets, terwijl ik in het verleden toch serie-opnames gemaakt heb. Heb de mini5 decoder vervolgens zonder stroom gezet en daarna terug opgestart. Daarna weer met PVR naar de geplande opnames gekeken: nu stonden die er wel, inclusief 'Alors on dance', vanavond op één. Dat is toch niet normaal hé. Groetjes, WAVARI in Mechelen
In oktober 2015 hebben we een volledig vernieuwde versie van Proximus TV gelanceerd. We hebben de applicatie herbekeken en een stuk gebruiksvriendelijker gemaakt. We hebben niet alleen veel aandacht besteed aan het estethische maar ook het praktische! Eenvoud en structuur zijn daarbij de 2 voornaamste sleutelwoorden. Ons menu telt nu 3 categorieën; Mijn bibliotheek, Televisie en Shop. In de categorie Mijn Bibliotheek vind je al je opgenomen programma's terug, via Televisie kijk je live naar TV en via de optie Shop kan je o.a. films en apps bijkopen. Je kan de Proximus TV app op jouw smartphone of tablet installeren en door de TV gids bladeren, programma's opnemen en bekijken. Als je naar een programma begint te kijken op jouw smartphone kan je het naar je TV swipen en verder kijken op het grote scherm. Via de mobiele app kan je zelfs je TV bedienen. Je smartphone of tablet wordt ahw een afstandsbediening. Uiteraard zijn we nog niet klaar en blijven we verder finetunen maar wat vind jij
Hoi, Programma's opnemen via de App en via de website tvoveral werkt niet. Ik krijg steeds volgende melding, die ik niet begrijp aangezien ik zowel online als via tv de zender kan zien. Dit werkt trouwens al 6 maanden niet... Groetjes, Jef
Waar dient Proximus zich op korte termijn het meeste op toe te leggen?
Ik heb mij onlangs een 2de tv aangeschaft. Ik heb hier ook Belgacom op via een 2de (mini) decoder. Alles werkt naar behoren, maar in tegenstelling tot de eerste tv, lukt het niet om hier HD zenders te ontvangen. Als ik naar instellingen ga om "HD zenders ontvangen" te activeren, dan lukt dit niet. Op het scherm verschijnt dan: "ontvangen HD niet mogelijk omdat je niet genoeg breedband hebt". Dit lijkt me enorm bizar, omdat op de andere tv dit wel lukt. Beide decoders zijn op dezelfde modem aangesloten. Weet iemand soms een oplossing voor dit probleem?
Ik heb proximustv gedownload op mijn tablet. Maar op 1of andere reden als ik mij wil aanmelden komt er altijd een foutmelding. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik krijg geen mails/brieven meer van openstaand saldo voor volgend account- kristien.vanduren@vrt.be ---klantenrekening 25791657---gsm 0487 XXXXX en kan my proximus niet openen - steeds de melding dit is een onbekend klantnummer - en via support telefoon alleen antwoordapp dat zegt dit is een onbekend klantnummer. Graag jullie hulp. Danku.
Hallo iedereen, Tot voorheen kon ik in "my proximus" de herlaadbeurten en gedane oproepen met m'n "pay&go-kaart"volgen. Nu merk ik plots dat ik geen oproepen meer kan consulteren. Vandaar m'n vraag: Nog iemand met hetzelfde probleem of is dit 'n tijdelijke onderbreking ? mvg
Ik wil een Iphone 6 abonnement kopen via de proximus site en dan het nummer behouden dat ik nu heb. Ik heb nu al bij proximus een telefoon abonnement. Maar als ik op de site mijn huidige operator moet selecteren waarbij ik nu een abbo heb staat Proximus er niet tussen. Wat kan ik nu doen?
geachte naar aanleiding van problemen met proximus op 08 04 2016 zet ik in proximus center oudenaarde mijn gsm nr stop 0468 15 12 31 gsm nr is vanaf die dag werkt nr niet meer maand later krijg ik toch rekening heb 3x gebeld gebeld steeds steld men dat nr niet uitdienst is en dat ze nodige gaan doen toch krijg ik nog rekening zet dan via internet nr stop krijg imail op 24 05 datnr stop is gezet nu 01 06 bel ik terug en moet ik 35 minuten aan lijn gehouden en steeds zegt mendat nr niet is afgesloten nu ik zou graag iets ontvangen dat nr echt is stop gezet is en dat rekening voor dit nr niet meer hoof te betalen alvast bedankt ook ga ik testaankoop aanschrijven en ombudsdienst klacht neerlegen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.