Beste mensen,
Ik ben pas verhuist en zou pas internetaansluiting kunnen krijgen volgende week.
Ik vroeg me nu af of de prijzen die je te zien krijgt op FON (15 euro voor 3 dagen) all in zijn? Maw geen verborgen kosten, geen limiet die je kan overschrijden?
Als het what you see is what you get it is, zonder addertjes, bestel ik het meteen want heb het nodig voor mijn werk.
Dank voor het antwoord!
Antwoord
Vraag over FON
Beste antwoord door KoenN
Dag Niels,
Fon is inderdaad niet van Proximus maar wij bieden onze klanten die al reeds internet hebben in een pack bijvoorbeeld de mogelijkheid aan om gratis gebruik te maken van FON.
Het enige wat je nodig gaat hebben is een FON account. Deze kan je ook steeds aanmaken via My Proximus.
Via onderstaande link kan je meer info vinden.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_fon_vs_auto_fon/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/proximus-fon-en-proximus-auto-fon.html
Met vriendelijke groeten
Koen
Fon is inderdaad niet van Proximus maar wij bieden onze klanten die al reeds internet hebben in een pack bijvoorbeeld de mogelijkheid aan om gratis gebruik te maken van FON.
Het enige wat je nodig gaat hebben is een FON account. Deze kan je ook steeds aanmaken via My Proximus.
Via onderstaande link kan je meer info vinden.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_fon_vs_auto_fon/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/proximus-fon-en-proximus-auto-fon.html
Met vriendelijke groeten
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.