Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Kan ik als cliënt met alleen Smart 15 aanspraak maken op Proximus Fon ?
Komt de Apple iPhone SE 64GB ook ter beschikking in de nabije toekomst?
Dit bericht staat op Totaal TV : NBC Universal stopt niet alleen in Nederland maar ook in Vlaanderen op 1 juli met de tv-zenders 13TH Street en Syfy. E! Entertainment en NBC Europe blijven wel voor aanbieders in de Benelux beschikbaar. Dat stelt Jonathan Willmann namens NBC Universal tegen Totaal TV. Totaal TV maakte vorige week al bekend dat 13TH Street en Syfy in Nederland op 1 juli gaan stoppen. NBC Universal bevestigde het stoppen van de zenders op dat moment wel maar wilde op dat moment nog geen reden geven. Nu stelt het mediabedrijf dat men vanwege strategische redenen met de zenders in Nederland en Vlaanderen stopt. Bronnen melden Totaal TV echter dat het stoppen van de distributie in het gehele verzorgingsgebied van Ziggo aanleiding is geweest om de activiteiten van 13TH Street en Syfy te heroverwegen en naar nu blijkt de herstructureren. Ook de rol van Telenet – dat in Ziggo-eigenaar Liberty Global een meerderheidsaandeelhouder heeft – is hierbij van belang. De kans is aanw
Proximus heeft een nationaal samenwerkingsakkoord rond Wanagogo, het digitale aanbod van Studio 100, afgesloten. In de loop van het eerste kwartaal 2016, krijgen Proximus TV-klanten exclusief toegang tot Wanagogo, het digitale aanbod van Studio 100 voor kinderen. Dat kan niet alleen thuis, maar ook onderweg. Zo kunnen kinderen waar en wanneer ze willen, online of offline, in een op en top veilige en reclamevrije omgeving spelen, kijken of lezen. Details van het aanbod volgen later.
Hoe komt het dat het inladen van mijn webmail ontzettend traag gaat . Dit zowel op IE 11 , edge , chrome enz.. Gebruik van Windows 10
Vandaag kwam Food Network HD erbij in het aanbod. Op zich geen slechte zender en uniek in zijn genre. Toch is er een probleem met de weergave van de ondertitelingen. Wanneer er een zin tevoorschijn komt, dan flikkert/flasht dit voor een halve seconde boven de plaats waar hij zou moeten verschijnen en zakt hij naar beneden. Dit maakt het zeer lastig en irritant om een programma te volgen. Dit probleem ligt niet aan Proximus, maar aan Food Network zelf. Kan Proximus dit signaleren en oplossen samen met Food Network? Dan kunnen we aangenaam kijken naar Food Network. Alvast bedankt.
Afgelopen vrijdag ontving ik een bericht betreffende mijn mobiel internetverbruik. Om verder te kunnen surfen moest ik wachten tot de 1ste van de volgende maand. Vandaag 1/6, kan ik nog steeds geen mobile internet gebruiken. Kan u mij verder helpen aub? Met vriendelijke groet, Céline Durieux
Ik had vandaag een afspraak met een technieker voor een "Happy House" bezoek. Hij belt mij, zoals op voorhand meegedeeld, een half uur voor zijn aankomst. Technieker is Franstalig en op mijn vraag of hij Nederlands spreekt, moet hij ontkennen. Heb toen mijn afspraak geannuleerd, daar ik voor deze tussenkomst een Nederlandstalige technieker wens, en het ook logisch vind dat tussenkomsten in Vlaams Brabant (Dilbeek) door personen gedaan worden die de Nederlandse taal machtig zijn. Ik kan ook het team van "Happy House" niet meer bereiken (tel 0800 22 520 met keuzemenu, maar raak niet bij de juiste dienst). Wanneer kan ik van deze dienst reactie verwachten?
Vind de manier van sparen van premium punten maar een zeer belabberd systeem . Krijg nu al op drie maanden tijd de melding dat er punten vervallen . Op die manier wordt sparen voor een 'echt' cadeau wel echt onmogelijk gemaakt. Heb nu ongeveer een 7000 punten verzameld waarvan er dra weer een dikke 500 vervallen .Wil ik deze niet verloren laten gaan moet ik haast iets kopen waar ik niets aan heb en er nog andere punten bij inruilen. Met een jaarlijkse factuur van een dikke 1800 euro (ongeveer een maandloon) vind ik de return maar zeer povertjes . Lijkt me toch dat Proximus zijn klanten niet echt graag ziet. Een hogere status behalen wordt zo ook zeer moeilijk. Ga binnenkort mijn diensten toch eens herbekijken want bij het ingeven van deze topic realiseer ik me dat het toch een zeer kostelijke bedoening is geworden ...
Ik heb in mijn thuisnetwerk een NAS-device opgenomen en dat werkt prima. Ook bestaat de mogelijkheid deze NAS-device van buitenaf, bijvoorbeeld van mijn werkplek elders, te benaderen, zodat ik mijn bestanden tot mijn beschikking heb. Sedert een aantal weken lukt dit niet meer. De leverancier/fabrikant vertelde mij na diverse mailwisselingen dat dit te maken heeft met de BBOX-instellingen. Deze staat volgens de fabrikant/leverancier op VLAN en dient op LAN te staan. Kan iemand mij hiermee helpen hierbij? Of is het niet correct wat de leverancier vertelt? Ik hoor graag dé oplossing
Beste Ik heb Pay and Go easy - herlaadkaart. Als ik bel naar Las Vegas, Nevada; wat kost me dit? Alvast bedankt Patrick
Ik zit momenteel in Cyprus, traditioneel zet mijn roaming provider in op Vodafone. Nu heb we iets raars ontdekt, bij het versturen van een sms geeft de smartphone aan dat het bericht niet verstuurd is, maar het is we degelijk verstuurd. We hebben dit ontdekt door een bericht vier keer te versturen omdat het zogezegd niet verzonden was, toen we een bericht van de ontvanger kregen dat ze het vier keer had ontvangen. Gisteren weer van hetzelfde, met een test naar mijn echtgenote's telefoon idem dito. Toen heb ik mijn gsm op een andere provider gezet, MTN en blijkbaar is mijn brobleem opgelost, alleen weet ik nog niet of de kosten hetzelfde zijn, mijn e-services ligt half plat.... Heeft iemand hier een zuivere uitleg voor, want Proximus werkt toch steeds samen met Vodafone. Met dank bij voorbaat.
Beste, ik had graag mijn punten ingeruild. Om dit te kunnen doen heb ik een account nodig. Dit account krijg ik niet aangemaakt omdat mijn klantennummer onbekend is. Verder had ik graag ook een factuur ontvangen, nu krijg ik maandelijks een sms dat mijn rekening niet is betaald. Aangezien ik geen factuur krijg kan ik dit natuurlijk ook niet betalen. Alvast bedankt.
Installeren & Registreren van MyProximus is OK Dan ga ik naar network en selecteer ik Smart-Wifi , dan zie he het rondje ronddraaien en na 2 sec blijft het rondje hangen en verder gebeurd er niks meer. Iemand suggesties ?
Hallo, Mijn naam is Mark en ik heb een probleem met poorten te openen via mijn BBox2. Ik heb afgelopen weekend een Nintendo 3ds aangeschaft en probeer daarop via mijn wifi online op te gaan. Ik krijg verbinding met mijn wifi maar ben heel erg gelimiteerd in het gebruik ervan, ik kan surfen via browser maar verder bijna helemaal niets. Ik probeer to connecte ingame, Eshop (soort van appstore) en friend list maar alle 3 geven mij de error code 001-0502. Ik heb deze code opgezocht en heb ondervonden dat mijn internet provider poorten blokkeerd die nodig zijn voor de connectie te leggen tussen mijn 3ds en de servers van Nintendo. Nintendo geeft als antwoord op die foutcode dat ik poort UDP: 9103 en 50 000 tot 60 000 moet openen, ik heb deze poorten geopend in mijn modem maar als ik via een site kijk of deze poorten geopend zijn voor het ip wat ik op heb gegeven zegt die website dat die poorten nog steeds gesloten zijn. Hoe los ik dit op?
Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding: "De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)" Dit heb ik dus ook gedaan en bij Proximus TV applicatie (in MyProximus) staat er in het vet groen "inbegrepen". Ik heb nu ongeveer anderhalve week Proximus. Hoe kan dit?
Sinds 14u (30/5/2016) geen internet en Proximus tv in Brasschaat en omstreken! Ondertussen ook mobiel internet limiet overschreden! MERCI Proximus!! Doe er iets aan! Of heb op zijn minst het fatsoen uw klanten op de hoogte te houden!
Kreeg net bericht van Telenet dat Internet morgen niet beschikbaar zou zijn vanwege hun "Grote Netwerf" activiteiten in mijn straat. Heb ik daar als Proximus Internet gebruiker last van? Alvast bedankt voor de info, Koen
Hallo, ik ben Ivette en ben nieuw op Forum ik kan geen verbinding maken op Proximus fon, welke inlog moet ik juist gebruiken?
Beste Ik heb een P&G kaart in een tracker ; die tracker is per definitie , want " op weg " , niet beschikbaar om het saldo te bekijken IN een GSM . Het herladen , op afstand via on-line , is goed bekend . Kan ik het saldo ( data en/of saldo bedrag dat nog beschikbaar op de kaart/SIM ) ook via online of via een andere GSM bekeken worden en dit VOOR ik de kaart/SIM , on-line , bij laadt ? Met dank voor suggesties
hallo mijn vraag is hoe het kom dat mijn internet steeds uit valt of heel traag is heb mijn huis volledig met nieuw netwerk kabels bedraad en heb een nieuw wiffi bassistaion geplaatst maar dat helpt niet het internet blijft traag
Deze week een brief aangekregen van Proximus met de melding dat ik mijn decoder voor januari 2017 moet inruilen. De decoder die ik nu heb, heb ik destijds gekocht en huur ik niet. Daarom mijn vraag, kan ik de nieuwe decoder ook kopen in plaats van te huren?
In mijn nieuwe woning heb ik zelden ontvangst. Dus kwam ik uit op Mobile Coverage Extender. Nu was mijn vraag of mij mobiele data steeds moet aanstaan om te kunnen bellen? En deze ook in combinatie werkt met wifi signaal? Thuis surf ik veel op mijn smartphone en zou mijn mobiele data er zo doorheen zijn, en heb perfecte wifi dekking. Alvast bedankt!
Beste, Sinds een paar dagen lukt het opnemen en herbekijken niet? Zelfs ingestelde zaken komen niet meer door waardoor we de laatste afleveringen ed gemist hebben. Wat te doen? Ik lijk welk elke maand iets te moeten doen. ...
wanneer komt de Samsung Galaxy A5 2016 Black terug in de online shop ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.