Ik had vandaag een afspraak met een technieker voor een "Happy House" bezoek. Hij belt mij, zoals op voorhand meegedeeld, een half uur voor zijn aankomst. Technieker is Franstalig en op mijn vraag of hij Nederlands spreekt, moet hij ontkennen. Heb toen mijn afspraak geannuleerd, daar ik voor deze tussenkomst een Nederlandstalige technieker wens, en het ook logisch vind dat tussenkomsten in Vlaams Brabant (Dilbeek) door personen gedaan worden die de Nederlandse taal machtig zijn. Ik kan ook het team van "Happy House" niet meer bereiken (tel 0800 22 520 met keuzemenu, maar raak niet bij de juiste dienst).
Wanneer kan ik van deze dienst reactie verwachten?
Antwoord
Happy House
Beste antwoord door jean-marie
Via 0800 22500 en 080022520 ben ik niet verder geraakt; maar ben wel verder geraakt via 0800 22800. Ik ben geholpen geweest door een vriendelijk persoon (Stefaan) en denk dat het nu gaat lukken. Nogmaals dank aan Elsa.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.