Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
In my proximus sinds enkele weken geen oproepgeschiedenis. Is er een reden voor? Gr, Im
hoe kan ik men wachtwoord veranderen:? voor mijn factuur van proximus?
Hoe of waar kan ik het volume TV partout (via 3G/4G) wijzigen ? Of indien niet mogelijk , welke kosten zijn er verbonden aan een overschrijding van het (kleine ) volume??? MVG
Niettegenstaande ik normaliter een onbeperkt volume zou moeten hebben voor mijn comfort pack, kan ik geen gratis extra volume toevoegen. Ik zie op My Proximus als extra volume "0" staan. Ik stelde dit vast omdat ik plots een melding kreeg dat ik extra volume diende bij te voegen.
beste, ik zit met een vraag, binnenkort ga ik terug bij mijn grootouders wonen. die hebben in hun tuin een volledig ingericht chaletje staan natuurlijk zou ik daar graag internet enzo hebben. maar mijn grootouders hebben zelf niks. alles in die chalet is wel aanwezig een vaste telefoon distributie. heb ik hiermee genoeg om alles te kunnen aansluiten zonder dat ik in mijn grootouders huis moet zijn. mvg jonathan
Wij missen al 3 weken een vriend-collega... Is er een middel om via zijn gsm nr. zijn laatste binnengekomen en laatste uitgaande gesprekken te vinden , en eventueel de plaats van gebruik te lokaliseren ? Op zijn nummer krijgen we steeds : dit is de VOICE-MAIL van nummer ...... te horen.... Ik hoop niet op misbruik !!!! zijn nummer is : 0478/xxxxxx BEDANKT Edit Wim: geen gsm nummers online plaatsen a.u.b.
Hallo forumleden, wie kan mij helpen? Na een tiental minuten werkt mijn afstandsbediening niet meer: in kan nog enkel het geluid (smart tv samung) bijstellen, naar een andere zender overschakelen, tv-guide oproepen lukt allemaal niet. De hulplijn liet mij de afstandsbediening resetten (6+1) en dan 981, dat werkt allemaal voor even en na tien minuten zit ik weer zonder commando's; b-box 3 uitschakelen en heropstarten: resultaat noppes! Weet iemand mij een oplossing?
hallo, ik heb mijn factuur betaald maar kan nog steeds niet bellen of smsen ... hoe komt dit ?
Ik zou graag met Proximus willen samen werken om met Frtiz modem definitief als voor een officiële modem van proximus wordt. Dat we die Sagem BBOX3 en BBOX2 voor altijd kunnen verbannen. Groeten.
SInds kort kan ik maar 1 programma opnemen, normaal kon ik er 3 tegelijk opnemen. Hoe kan zoiets? Is er iets verandert? Ik zie wel dat hij er 3 opneemt, maar als ik dan bij opgenomen programma's kijk staat er maar 1 in.
Op de webside zie ik dat de 0800 22 800 7 dagen op 7 bereikbaar is ? Als ik bel val ik op een IVR die mij zegt dat de dienst gesloten is? Waar en hoe kan ik een storing melden?
hallo, In de proximus winkel hebben ze mij gezegd dat ik mijn abonnement moest koppelen aan de premium club zodat ik punten kon ontvangen. Nu is mijn vraag hoe koppel ik dit? Alvast bedankt. Vriendelijke groeten
geachte mijn gsm vraagt pukcode mmar ik heb die niet
Iemand sprak een bericht in op mijn vaste telefoon. Ik heb dit bericht beluisterd, maar mijn telefoon blijft gewoon rinkelen zodat ik dat bericht opnieuw moet beluisteren. Hoe kan ik dit stopzetten/verwijderen ?
Ik ben sinds 24 mei klant en in het basispakket zou er TLC en Foodnetwork moeten zitten, alleen vind ik ze nergens? Ik heb alle posten afgegaan en nada..... Zoek ik verkeerd?
Hallo, Ik ben klant geworden bij proximus maar omdat ik door mijn verhuizing vanaf maandag geen internet en televisie meer heb wil ik vragen wanneer dit op mijn nieuwe adres word aangesloten enzo. Maar ik krijg helaas proximus niet te pakken en ik weet niet precies waar ik deze vraag moet stellen. Mvg Lyfranka
Ik heb een skynet.be adres... sinds een tijdje ( vroeger dus niet ) komen de mails van 2 van mijn contacten in de Junk map... niet altijd maar meestal wel...Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd... Zeeeeer vervelend, want ik let niet altijd op die Junk map... Bedankt voor de moeite.
Beste allen, Recent kon ik een deur telefoon bemachtigen die bij familie geïnstalleerd was op een oude Forum-centrale. Graag had ik deze deurbel zelf gebruikt, maar weet ik niet hoe ik deze moet herconfigureren. Ik zou deze graag zelf koppelen aan mijn eigen PBX-gebaseerde centrale met een interface. Ik ben er reeds in geslaagd om deze te koppelen, maar weet nu niet hoe ik het nummer naar waar wordt gebeld bij aanbellen kan aanpassen. Kan er mij iemand helpen aub? Zou ik de manual kunnen krijgen? Ik voeg een foto toe van de deur telefoon. Alvast bedankt!
Wij hebben al voor een lange tijd problemen gehad met onze bbox 2 WiFi is verschrikkelijk slecht zelfs op 1 meter afstand (250KB/s, nog slechter als je verder) internet is maar 70/10 inplaats van de beloofde 100/10, en volgens meerdere lijntests kan onze lijn het aan (zie foto) Als ik het goed begrijp komt dit doordat de bbox 2 geen vectoring aankan? We hebben 2 weken geleden proximus gebelt, ze hebben mijn verbinding op 30/5 (of 7?) gezet voor een week en daarna teruggebelt en gezegd dat er geen problemen zijn met de verbinding Ik was niet de gene die heeft gebelt dus alles wat ik erover weet werd mij doorverteld kan ik het niet ruilen voor en bbox 3 ofzo? het ding kan zelfs geen gigabit aan met vriendelijke groeten
Beste, Mijn vriendin had gisteren een nieuwe GSM gekocht. Haar vorige sim kaart was nano dus gisteren om 5 uur zijn we deze gaan wisselen voor een micro. De man die ons geholpen heeft zei dat dit 2 uur ging duren voor deze actief was. Maar tot op heden nog altijd noodoproep staan. Hoe kan dit? Misschien door het weekend of?
ik kon tot voor kort met de huawei k3565 mobiel op internet ( tot en met windows 😎 met windows 10 lukt het niet meer ; is de huawei k3565 usb stick niet meer geschikt voor windows 10 ? hierover niets te vinden op internet.
Beste, Ik heb soms het vervelende probleem dat ik geen smsen kan ontvangen van 1 contact,tevens een Proximus-klant. Bij al mijn andere contacten heb ik nooit problemen met versturen/ontvangen, maar bij 1 contact zijn er soms perioden van 5-tal minuten tot 12uur waarin ik niets kan ontvangen, wel sturen. Tijdens zo'n periode kan ik wel perfect berichten van anderen contacten ontvzngen, wat ik zo vreemd vind. De berichten komen na zo'n periode overigens niet toe waardoor ik vermoed dat het probleem niet met mijn toestel ge maken heeft. Stappen die ik ondernomen heb: - Nieuwe simkaart - Contact nieuwe simkaart - De sms-centrale aangepast naar +32475161612 ipv 161616(online gelezen) Groeten, Pieter
Operator moet overstap consument binnen vaste telecommarkt regelen, vanaf 01/07/2017 (naar het model van wanneer we wisselen van energieleverancier). Artikel hierover: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/operator-moet-overstap-consument-binnen-vaste-telecommarkt-regelen/article-normal-709065.html
Is het mogelijk om je Bbox2 gratis om te ruilen voor een Bbox3? Momenteel hebben wij een Bbox2 met 16/4 profiel. Ik heb de lijnsnelheid gecontroleerd op de Proximus website en daaruit kwam dat we 3 tv's in HD kunnen aansluiten, nu hebben we een tv in HD en een tv in sd, dus normaal moeten we sneller kunnen dan 16 Mb download. Ik heb ook de online speedtest van Edpnet uitgevoerd met als resultaat 70 Mb download en 8 Mb upload. Daar de Bbox3 vectoring ondersteund zou die wel eens voor een snelheidsboost kunnen zorgen maar mijn vraag is dus of je hem gratis kan omruilen voor een Bbox2.
Hallo, Juist aangemeld op deze forum. De enkele vragen komen er aan. Ik overweeg stilletjes aan om de overstap te doen naar Proximus. Nu zou ik een pack nemen met mobiel, ben al naast mijn king van telenet in het bezit van een tweede kaart in mijn smartphone. Pay & go van proximus. Kan deze pay & go kaart dienen om in het pack te fungeren, met behoud van nummer? Ik ben nog vast aan die king tot November omdat die smartphone is aangekocht met korting bij telenet. Alvast bedankt voor uw reacties. Bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.