Antwoord
skynet.be
Ik heb een skynet.be adres... sinds een tijdje ( vroeger dus niet ) komen de mails van 2 van mijn contacten in de Junk map... niet altijd maar meestal wel...Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd... Zeeeeer vervelend, want ik let niet altijd op die Junk map... Bedankt voor de moeite.
Beste antwoord door ThomasP
Hey Comina, na het beantwoorden van je mail via ons contactformulier ga ik ook even hier het resultaat posten:
Ik heb dit even voor je laten nakijken en onze ingenieurs hebben de mails getraceerd. Er gebeurt geen filter bij ons op de mailserver. Ze zien dat de mails worden binnen gehaald door de IMAP client (hoogstwaarschijnlijk je Incredimail) waar de mails worden verwijderd uit de Inbox en naar de Junk folder worden gestuurd. De filtering gebeurt dus op je mailclient. Kijk zeker dus nog eens de instellingen na op je incredimail en/of de instellingen van extra SPAM filters. Let op! Het gebruik van extra SPAM filters zoals privé apps of antivirus is ook mogelijk.
Ik heb dit even voor je laten nakijken en onze ingenieurs hebben de mails getraceerd. Er gebeurt geen filter bij ons op de mailserver. Ze zien dat de mails worden binnen gehaald door de IMAP client (hoogstwaarschijnlijk je Incredimail) waar de mails worden verwijderd uit de Inbox en naar de Junk folder worden gestuurd. De filtering gebeurt dus op je mailclient. Kijk zeker dus nog eens de instellingen na op je incredimail en/of de instellingen van extra SPAM filters. Let op! Het gebruik van extra SPAM filters zoals privé apps of antivirus is ook mogelijk.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.