Skip to main content
Antwoord

Proximus fon: geen verbinding

  • May 31, 2016
  • 4 reacties
  • 273 Bekeken

ivettesleebus
Hallo, ik ben Ivette en ben nieuw op Forum

ik kan geen verbinding maken op Proximus fon, welke inlog moet ik juist gebruiken?

Beste antwoord door Techno Turlinckx

Ivette

je moet eerst je FON account activeren op de "MyProximus" portaal. Als je deze nog niet hebt aangemaakt vindt je alle info op je laatste factuur.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
Ivette

je moet eerst je FON account activeren op de "MyProximus" portaal. Als je deze nog niet hebt aangemaakt vindt je alle info op je laatste factuur.

Elsa
  • May 31, 2016
je bent zo vlug vandaag met je antwoorden, precies meer tijd dan ik deze keer :-))))

Elsa
  • May 31, 2016
@Ivette,

Ter info: => http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_account/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/een-wi-fi-hotspots-acccount-aanmaken.html

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
je bent zo vlug vandaag met je antwoorden, precies meer tijd dan ik deze keer :-))))

Ik heb complexe storingen vandaag. Dus ik moet vaak wachten op meetresultaten. Ook moet ik minimaal 1 kwartier TV zien om te zien of het probleem is opgelost.
Dus ik maak mij nuttig 😃