Skip to main content
Beantwoord

Proximus FON of Proximus _AUTO_FON met Smart+15

  • June 13, 2016
  • 4 reacties
  • 416 Bekeken

Ik heb een Smart+15 abonnement (nu al meer dan 1 jaar) voor m'n smartphone.

Wanneer ik probeer om een login/account aan te maken voor het gebruik van de WiFi hotspots (FON of AUTO_FON, maakt me weinig uit) krijg ik volgende melding wanneer ik via MyProximus ga :
"Het spijt ons, u komt niet in aanmerking om een Wi-Fi Hotspots account te activeren."

Waarom gaat dat niet ? Heb ik, als abonnee, dan geen recht om gebruik te maken van de (handige) WiFi hotspots ??

Wat moet ik doen om daar dan wel van te kunnen genieten ??

Dank bij voorbaat !!

Beste antwoord door Elsa

Inderdaad er zijn nog enkele voorwaarden bvb als je een pack hebt moet je het fon signaal niet afzetten op je bbox modem, enz...;
Maar ik kan er zeker niks aan veranderen aangezien ik ook maar een Px klant ben 😉
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • June 13, 2016
je hebt je al een account aangemaakt:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_account/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/een-wi-fi-hotspots-acccount-aanmaken.html

zie ook:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_fon_vs_auto_fon/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/proximus-fon-en-proximus-auto-fon.html

en ook nog:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_trouble/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/problemen-om-te-verbinden-met-een-wi-fi-hotspot.html

Moest je binnenkort geen antwoord krijgen dan kan je altijd een privébericht sturen naar Het Proximus Team

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 13, 2016
Bedankt voor de snelle reactie :)

Helaas ... ik blijf in cirkeltjes draaien. M.a.w. ik kan, ondanks mijn Smart +15 abonnement, GEEN account aanmaken... 😞 Dit omdat ik enkel mijn GSM abonnement heb en niks "pack" (vaste lijn, TV, internet) heb.... Pffff, redelijk flauw hoor. Gemiste kans want tegenwoordig is mobiel internet toch "de standaard" ???

Elsa
  • Antwoord
  • June 13, 2016
Inderdaad er zijn nog enkele voorwaarden bvb als je een pack hebt moet je het fon signaal niet afzetten op je bbox modem, enz...;
Maar ik kan er zeker niks aan veranderen aangezien ik ook maar een Px klant ben 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 13, 2016
Geen probleem hoor Elsa 😉 Toch bedankt.