Beste
ik word al enkele dagen lastig gevallen via sms een gsmnummer (klant bij jullie)
hoe kan ik deze laten blokkeren bij jullie?
want op mijn gsm lukt dat niet , echt bizar maar mijn gsm heeft die optie niet
en ben de beschuldigingen echt zo beu
heb al klacht via ombudsman van telecom ingediend om te achterhalen van wie de nr komt, maar krijg geen reactie
kunnen jullie ook nagaan en me laten weten van wie die nr is? zodat de politie eindelijk stappen kan ondernemen?
mvg
marij
Antwoord
Nummer laten blokkeren
Beste antwoord door Marleen
Proximus kan niet zomaar een nummer blokkeren:
Hier vindt u informatie over wat uzelf/Proximus kan doen:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms1/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
Dring zeker nog eens aan bij de ombudsman: als hij het zegt, kan Proximus de beller/smser voor u identificeren.
Je hoeft trouwens de naam van de beller/smser zelfs nog niet te kennen om al klacht in te dienen bij de politie tegen 'onbekenden'.
Hier vindt u informatie over wat uzelf/Proximus kan doen:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms1/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
Dring zeker nog eens aan bij de ombudsman: als hij het zegt, kan Proximus de beller/smser voor u identificeren.
Je hoeft trouwens de naam van de beller/smser zelfs nog niet te kennen om al klacht in te dienen bij de politie tegen 'onbekenden'.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.