Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
18 december heb ik via de webshop een iphone 6+ met abo voor mijn vrouw besteld.Tof3 werkdagen levertijd dus kerstkadootje moeten we niet meer achter zoeken. Na betaling krijg ik mailtje dat de levering langer kan duren Dus ik gebeld naar de webshop verwijzen ze naar de algemene voorwaarden spijtig genoeg staat daar over elke iphone wel iets behalve over de 6 en de 6+. na te woord zijn te gestaan in gebrekkig Nederlands ben ik nog niks verder of ik nu nog eens moet gaan zien voor een kerstkado voor mijn vrouw of niet. Gisteren het verlossende telefoontje van de koeriers dienst beste meneer mogen wij het toestel morgen komen leveren tussen 8 en 12 uur natuurlijk geen probleem ik zal daar zijn. Na vandaag heel de ochtend te hebben gewacht geen koerier gezien,terug gebeld na de webshop meneer we zullen een mailtje sturen na de koeriers dienst om te horen waarom hij niet geweest is. maar ondertussen blijft u wachten hij zou altijd nog kunnen komen mocht h
Ik heb een pay en go kaart op de melder van het alarm van mijn bedrijf. Nu lukt mij alarmmelding niet en volgens de installateur ligt dat aan mij pay en go kaart. Hoe kan ik checken of deze werkt en of ze nog belwaarde heeft?
Eén van mijn vorige vragen was: kan ik norton terug op mijn laptop krijgen? Antwoord ja. Nu wil ik dat installeren, lukt aardig maar men vraagt mij bij de activering een pin-code bij 'symantec' daar ik geen pin-code heb moet ik mij eerst registreren. Maar bij de registratie kom ik terecht bij proximus waarbij ik onder de acteveringsknop de prijs zie van een abonnement voor 5 toestellen momenteel 2 geactiveerd, dit is het derde. Hoe moet ik die kost vermijden? Er wordt geleid naar 'winkelkarretje' dan ben ik gestopt. Mvg
Hallo Sinds kort hebben wij redelijk wat storingen op onze lijn. Morgen komt er een technicus maar ik ben toch een beetje nieuwsgierig. Telkens iemand belt op de vaste lijn valt het internet + tv uit. Enig idee hoe dit eigenlijk komt? Met vriendelijke groeten Anseric
Beste Ik heb een pack waar 2 gsmnrs in zitten met normaal hetzelfde tarief en dezelfde korting, maar nu wordt er maar op één gsmnr. de korting toegepast die we vroeger beloofd waren. Hoe komt dit? Vriendelijke groeten
Ik vind het schandalig dat ik als vaste klant met een pack waar een mobiel nummer inzit, niet kan mee genieten van de promoties en acties ! Had graag een iphone met abonnement genomen bij proximus, maar omdat alles in een pack zit gaat dit niet. Weeral typisch zeker, dan moet je elke 2 jaar maar met alles overgaan naar een andere telecomoperator, dan kan je wel genieten van zulke acties.
In vergelijking met vroeger: een ingestelde herinnering treedt nu niet zo'n 1 minuut voor aanvang in, maar 10 of 5 minuten eerder. Wat is daar nu het nut van? Ik gebruik de functie "herinnering" enkel voor klokvaste programma's, nl. het Journaal om 18:00 of 19:00 op één. Een herinnering van 10 of 5 minuten wil ik helemaal niet, wegens geen enkele zin. Voor het Journaal van 18:00 uur pas ik nu een trucje toe: ik plaats een herinnering om 18:10 (het Weer). Dan word ik om exact 18:00 verwittigd dat ik van zender kan veranderen. Beste Proximus: laat mij tenminste beslissen op welk tijdstip ik een herinnering wens. Hetgeen vroeger helemaal niet het geval was, maar nu wel heel vervelend is: ° bij het pauzeren (en ook vooruit-/achteruitspoelen) wordt zowat 1/4, of meer, van het scherm onderaan ingepalmd door een purperen strook met 6 symbolen. Wat ben ik daar nu mee? Ze is nergens voor nodig, integendeel. Ik vind die strook meer dan hinderlijk: hierdoor wordt het zo goed al
ik dacht dat updates altijd 's nachts werden doorgevoerd. Wij hebben nu om 18u20 de TV opgestart, maar moeten nog eerst geduld hebben tot een decoder update is uitgevoerd en moeten wachten tot de decoderen na de update zal herstarten. In de veronderstelling dat alles goed zal verlopen, moeten wij zoals veel vroeger "Even geduld" hebben, d.w.z. toch zeker 10 à 15 minuten! Wij gaan er op vooruit!
Heb al jaren een abonnement bij proximus (gsm) en sta nog steeds op 0 punten. Hoe kan dit nu?
Ik slaag er niet in om mijn mobiele nummers toe te voegen aan mijn account. Het ding zegt dat ik hiervoor een Proximus mobile klant moet zijn en dat ben ik dus.
welke stappen moet ik ondernemen voor facturatie adres te veranderen
hoe kan ik een papieren faktuur aanvragen
hoe kan de optie 'anoniem bellen' worden uitgeschakeld op de vaste lijn ? Die was per default geactiveerd. De info op http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_nb_hide_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/anoniem-bellen-nummer-verbergen-vaste-lijn.html klopt niet...
Wat te doen als Proximus zelf onze problemen met internet/wifi niet opgelost krijgt of wil krijgen? Het sleept al meer dan een jaar aan en het bellen zijn we meer dan beu! Op het indienen van een klacht: geen antwoord! Veranderen van provider? Onze factuur is ook torenhoog in vergelijking met andere providers.
Beste, ik heb sinds vorige week wanagogo. Op de TV werkt dit perfect. Ik heb de app gedownload op mijn samsung smart Phone en samsung tablet. Ik heb problemen met de spelletjes. Ik kan deze downloaden maar nadien niet spelen (de play knop wordt niet opgelicht). Met de samsung tablet kan ik zelfs niet downloaden. Kan iemand mij hiermee helpen?
Het is wennen aan de nieuwe layout met de compacte decoder (en de nieuwe afstandsbediening). Soit. Hetgeen vroeger helemaal niet het geval was, maar nu wel heel vervelend is: ° bij het pauzeren (en ook vooruit-/achteruitspoelen) wordt zowat 1/4, of meer, van het scherm onderaan ingepalmd door een purperen strook met 6 symbolen. Wat ben ik daar nu mee? Ze is nergens voor nodig, integendeel. Ik vind die strook meer dan hinderlijk: hierdoor wordt het zo goed als onmogelijk nog te zien wat eronder schuilgaat (tenzij ik met mijn neus voor het scherm ga staan). Ja, dikwijls vind ik het nodig te pauzeren vanwege de veel te snel voorbijflitsende relevante informatie. Is er ergens een mogelijkheid om die strook alsnog uit te schakelen? Zo niet, kan Proximus daar iets aan doen? Vroeger was het in dit geval zonder twijfel beter dan nu.
Hallo' ik heb een tweeledige vraag.... heb momenteel abonnement voor het multiboeket fr en wens dit te veranderen naar multiboeket nl, hoe kan ik dat laten doen? Ik heb gelezen dat dobbit tv beschikbaar zou moeten zijn op zender 207 in wallonie' doch heb ik hier een zender Volta, dobbit vind ik nergens terug, wordt dit nog aangepast? Dank bij voorbaat voor uw antwoord Fauville P
Sinds ik terug ben van vakantie uit het buitenland geraak ik met mijn GSM niet meer op het mobiel netwerk. Bellen en gebeld worden lukt niet meer, alle andere functies van mijn GSM doen het nog wel. Ik maak al jaren gebruik van een Pay&Go kaart, zonder problemen tot nog toe. Ligt het probleem aan mijn SIM-kaart, mijn GSM, een instelling op mijn GSM of ... ?
Beste, Begin november 2015 ontvingen wij een brief van Proximus waarin stond dat onze decoder binnen enkele maanden te oud zou zijn om nog optimaal te functioneren. Wij konden deze gratis omruilen en via de website die aangegeven stond op de brief konden we - mits ingave van de persoonlijke code die eveneens op de brief stond - tevens het moment van levering én de leveringswijze kiezen. Op 11/11/2015 heb ik de procedure op de website doorlopen met al leveringsmoment 3/12/2015 (morgen dus) en levering in een B-Post pakjesautomaat. Een bevestigingsmail (zoals als laatste puntje op de brief staat vermeld) heb ik echter nooit ontvangen na afloop van de procedure op de website. Ik vermoedde dan maar dat we die zouden ontvangen enkele dagen voorafgaand aan de levering maar tot op vandaag weet ik van niets. Is dit normaal of krijgen wij morgen (op de gekozen leveringsdatum) eenvoudigweg een mailtje van B-Post dat wij het pakket mogen ophalen ? Dank voor info.
Beste Als ik op mijn gsm wil inloggen op mijn Proximus voor mijn web mail uit te lezen gebeurt het volgende. Als ik my in het balkje boven aanvinkt spring deze naar het webadres admit.belgacom.be login en dan wordt deze site gelijk verbroken en keert terug naar mijn bureaublad. De gsm werkt met Windows 8 RT wat kan hier het probleem zijn. Gr John
Ik plan een trip naar Namibië en Botswana. Iemand een idee wat ik van het mobiel netwerk mag verwachten?
Hallo! Sinds kort hebben wij thuis een b-box2. We hebben echter nog nooit een internetverbinding gehad! Vandaag is er een technieker langs gekomen, die de dsl-verbinding in orde bracht, maar nu hebben we dus nog steeds geen internet. Alle kabels zitten goed, alle nodige lampjes branden en het probleem ligt niet bij de pc. Als we proberen een verbinding te maken, lukt dit gewoonweg niet. We hebben al vanalles geprobeerd, netwerk opnieuw instellen (lukt niet), de netwerkverbinding 'herstellen' (lukt ook niet, we krijgen geen ip toegewezen), enzovoort. Ook zijn er problemen om het email te configureren via de cd-rom. Deze geeft ons de melding dat de modem niet bereikbaar is... Ook naar de website met het ip van de modem gaan is onmogelijk... Wat moeten we doen? We hebben al gebeld naar de hulplijn van Belgacom, waardoor die technieker dus is langs gekomen, maar zoals u ziet, werkt dit nog steeds niet...
Waarom krijg je pas antwoord van iemand van proxims als je een opzeg brief opstuur ? ik stelde vragen via fb en twitter en elke keer kreeg ik een antwoord die op niks trekt gewoon niet de echte oplossing er voor. Als op 13 juni om rond 19 uur me internet uitvalt en op twitter ben ik niet alleen van mijn regio dan is een t Tecnieker sturen onzin zeker als ze dan vragen ' steekt u stekker wel in " net of elke klant dom is, ik heb daardoor 20 min italie belgie gemist en geen enkele medewerker die op die opmerking iets zegt . Dus ik wilde weten waarom krijgt me pas deftig antwoord als me eerst een opzeg wil doen.
Mijn pc maakt internetverbinding met 5.0 GHZ. Mijn gsm zegt dat er een netwerk 2.4 GHZ is maar als ik probeer een verbinding te maken zegt hij dat er geen verbinding mogelijk is. Heb altijd kunnen verbinding maken met deze 2.4GHZ met deze modem en plots niet meer. De gsm vindt wel steeds dit netwerk terug. De wirelesskey al enkele keren correct ingegeven maar krijgt steeds de melding dat verbinding niet mogelijk is...
Goedemiddag! Weet er iemand wanneer je precies (datum) jouw eerste factuur krijgt? Als je op 16/06 nieuwe klant geworden bent. Groetjes Shana
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.