Skip to main content
Vraag

Business pack instelling

  • June 28, 2016
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Ik slaag er niet in om mijn mobiele nummers toe te voegen aan mijn account. Het ding zegt dat ik hiervoor een Proximus mobile klant moet zijn en dat ben ik dus.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 28, 2016
hansken,

heb je via de website en de link

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus...

gekeken of daar een antwoord op je vraag is ?

Ander stuur je privébericht met je gegevens en dan zoeken we uit waar het misloopt.

Succes en Groetjes

Tina