Hallo' ik heb een tweeledige vraag.... heb momenteel abonnement voor het multiboeket fr en wens dit te veranderen naar multiboeket nl, hoe kan ik dat laten doen?
Ik heb gelezen dat dobbit tv beschikbaar zou moeten zijn op zender 207 in wallonie' doch heb ik hier een zender Volta, dobbit vind ik nergens terug, wordt dit nog aangepast?
Dank bij voorbaat voor uw antwoord
Fauville P
Antwoord
Veranderen taal van multiboeket
Beste antwoord door Marleen
Bedoel je soms Vivolta op kanaal 210? Die behoort tot het boeket Nostalgie Fr.
Het boeket multi van Fr naar Nl veranderen kan zowel via je MyProximus: Mijn Producten = Proximus TV = Boeketten:= via Actief en Beschikbaar kan je daar de aanpassing zelf doen, of je kan het vragen aan de klantendienst op 0800 22 800 om het voor jou te doen.
Wat Dobbit F betreft, een rare vraag misschien: je hebt toch wel HD zenders, want Dobbit F is alleen in HD beschikbaar.
Het boeket multi van Fr naar Nl veranderen kan zowel via je MyProximus: Mijn Producten = Proximus TV = Boeketten:= via Actief en Beschikbaar kan je daar de aanpassing zelf doen, of je kan het vragen aan de klantendienst op 0800 22 800 om het voor jou te doen.
Wat Dobbit F betreft, een rare vraag misschien: je hebt toch wel HD zenders, want Dobbit F is alleen in HD beschikbaar.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.