Sinds ik terug ben van vakantie uit het buitenland geraak ik met mijn GSM niet meer op het mobiel netwerk.
Bellen en gebeld worden lukt niet meer, alle andere functies van mijn GSM doen het nog wel.
Ik maak al jaren gebruik van een Pay&Go kaart, zonder problemen tot nog toe.
Ligt het probleem aan mijn SIM-kaart, mijn GSM, een instelling op mijn GSM of ... ?
Antwoord
Mobiel netwerk niet beschikbaar
Beste antwoord door Marc_02
GSM volledig uit- en aangezet, geen verandering.
SIM-kaart in een ander toestel geplaatst, zelfde probleem.
Deze namiddag naar de Proximus winkel en SIM-kaart vervangen.
Alles werkt nu zoals het verondersteld wordt te werken.
SIM-kaart in een ander toestel geplaatst, zelfde probleem.
Deze namiddag naar de Proximus winkel en SIM-kaart vervangen.
Alles werkt nu zoals het verondersteld wordt te werken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.