Skip to main content
Vraag

Punten nog steeds op 0

  • June 28, 2016
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

Heb al jaren een abonnement bij proximus (gsm) en sta nog steeds op 0 punten. Hoe kan dit nu?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • June 28, 2016
Hallo,
Ik zal hier misschien 'open deuren intrappen', maar u bent toch ingeschreven in de Premium club en MyProximus, want dat zijn wel de voorwaarden, denk ik.
Kijk hier eens voor meer informatie:
www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html
Anders moet u zeker eens contact opnemen met de klantendienst op het nummer 0800 22 800 en hen om uitleg vragen, of bellen naar het nummer specifiek voor de Premium Club: 1910
MVG

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 28, 2016
Dank u Marleen voor je reactie. MyProximus heb ik al lang maar was blijkbaar niet ingeschreven in de Premium club. Dus, al die tijd geen puntjes.
Groetjes

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • June 28, 2016
Ai, vlug in orde (laten) brengen dan. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat dit automatisch ging. Prettige dag verder.

Elsa
  • June 28, 2016
Marleen, wat zeg je daar, iets dat automatisch gaat bij proximus, mss wel om te betalen maar niet om te krijgen ;-))