Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds 3 mei geen mails ontvangen op skynet mailadres voordien werden inkomende mails automatisch doorgestuurd naar actief gmail adres paswoord was veranderd door overzetten van mailadres van ene klantennummer naar andere klantennummer krreg hiervan foutmelding op gmail maar heb hier niet dadelijk iets mee gedaan vandaag paswword laten resetten, mails van liesbet.delepeleire@skynet.be komen nu terug toe op mijn gmail adres echter heb geen enkele mail van periode tussen 3 mei en nu terwijl die er zeker wel geweest zijn Kan u mij deze mails alsnog bezorgen dank ! 0475/27.36.18
De laatste dagen krijg ik steeds dezelfde melding wanneer ik mijn TV aanzet nl time-outfout bij de start SW updatestatus 2147483647,Boot status 11 Als ik even de stekker uittrek en weer aanzet,dan lukt het wel. Wat zou hier het probleem zijn en hoe kan dit opgelost worden? Chris
Deze namiddag wilde ik samen met de rest van het gezin het BK Wielrennen volgen op televisie. Groot was onze ergernis toen we geen beeld hadden maar gekleurde bevende stroken, blokjes... We hebben alles al geprobeerd: andere tv aansluiten, modem resetten, digicorder opnieuw opstarten... niets helpt! We hebben wel telefoon en internetverbinding zoals het hoort... Ik vrees dat ik deze avond met een zéér droevig 7-jarig zoontje ga zitten als hij niet naar de Rode Duivels kan kijken!
Hoi iedereen! Ik heb gezien dat als je smart wifi wil inschakelen (om te verbinden met proximus auto fon) je via de applicatie myproximus dit moet instellen. Ik vraag mij wel af welke instellingen in de gsm worden aangepast...? Of wordt er niets aangepast in de gsm? Kan je bijvoorbeeld ook smart wifi terug uitschakelen zodat hij niet meer automatisch met proximus auto fon wordt verbonden. En als je de app wifi hotspots (proximus fon) ook hebt geïnstalleerd, met welk netwerk verbindt hij dan als eerste? Proximus auto fon of proximus fon? Alvast bedankt voor de reacties!
Menu - Instellingen - Systeem - Beeld - Resolutie scherm - ??? Wat moet / mag ik kiezen? Auto sync of 1080i of nog iets anders? Welke parameters bepalen deze keuze?
heb geluidsproblemen bij TV kijken. Decoder is via optische kabel aangesloten op rotel surround receiver. bij TV kijken hoor ik in alle luidsprekers een soort "pop" geluid. Ik dacht dat het aan de kabel lag, dus heb ik eens met analoge kabels geprobeerd, maar daar is het nog erger. Andere geluidsbronnen (DVD, Ipod, ...) hebben het probleem niet, moet dus aan decoder liggen... enig advies
Beste, Ik probeer al geruime tijd mijn punten in te ruilen voor een Smartphone maar helaas blijft dit een '' optie uit voorraad ". Alle aangeboden smartphones blijven maar uit voorraad , langer dan een maand en er gaan weldra opnieuw punten vervallen... Graag aanvullen voorraad dus.???? .. :8 Een zeer loyale klant
Het lijkt wel of ik altijd moet klagen over PX, maar ik vind mijn ervaring als nieuwe klant met PX-facturatiedienst toch wel kras. Ik ontvang in mei mijn eerste factuur: 3 euro teveel gerekend: 2e decoder aan 8 ipv 5 euro: ik heb immers een pack maxi van bij de start. Gebeld naar PX: "er is een fout in mijn factuur" PX:"dat kan niet, ons systeem haalt die er zo uit ... ","inderdaad decoder is niet als in een pack geregistreerd, wordt aangepast..." Toch maar het teveel betaald (tijdig). Deze week factuur juni ontvangen: terug decoder aan 8 euro aangerekend (met tegoed van vorige keer in mindering gebracht). Ik ben nu maar naar een PX-center geweest en heb daarvan thuis een bericht ontvangen, meldend dat ik een pack heb genomen... Als het volgende maand weer mis is, weet ik echt niet meer wat aan te vangen....
Ik wil W10 downloaden maar krijg de melding dat het niet lukt ivm een domeinnaam. Neen contact op met de systeembeheerder? Ik wil mijn zg domeinnaam verwijderen,ik heb daar toch niets aan. Hoe kan ik dus wel W10 downloaden.
ik slaag er niet in mijn sent items in outlook 2016 en proximus webmail te synchroniseren. gevolg, al mijn sent items op mijn PC zijn plots verdwenen. In outlook 2016 staan alle verzonden mails in de sent items folder, in webmail staan er een paar folders zoals sent, maar daarin zijn geen mails terug te vinden....
Beste Ik kan Mms'en versturen met mijn Samsung Galaxy S4 mini. Maar als ik een MMS ontvang van een Apple of Huawei telefoon dan kan ik het bericht niet downloaden. Ik krijg dus wel een melding, maar om de een of andere reden kan ik het niet downloaden. Een MMS van een Samsung telefoon kan ik wel downloaden en zien. Iemand een oplossing?
hoe komt het dat je geen twee programma's te gelijk kan opnemen.Dit was vorige week nog wel mogelijk.
er is een band verschenen op mijn televiesiescherm die verspringt van onder naar boven. Hoe verwijder ik die a.u.b
Mijn laatste opmerking ivm de nieuwe decoder. In vergelijking met vroeger: ik ben via de TV naar de radio aan het luisteren. Hetgeen dikwijls gebeurt: ik ben een interessant gesprek aan het volgen op de radio - plots gaat de telefoon over - ik pauzeer (TV/radio) om te kunnen antwoorden - na het telefoongesprek neem ik de draad van het gesprek op de radio weer op. Met de nieuwe decoder/afstandsbediening lukt dit niet meer. Wellicht ben ik de enige die deze functie ooit dikwijls gebruikte, maar ik vind het heel vervelend dat dit vroeger wèl kon en nu niet meer: een radio-uitzending via TV pauzeren.
Meestal lukt het niet om gelijktijdig een programma op te nemen en ondertussen naar een ander programma of een vroegere opname te zien : 'deze actie zal uw opname stoppen' verschijnt dan. We zijn dan niet als reeks aan het opnemen maar als programma. Als we de actie die de opname zal stopzetten laten doorgaan, stopt hij soms echt met de opname en soms blijft hij toch opnemen. Een medewerker van Proximus heeft ons al eens tot en met de modem laten uitzetten en herstarten en nieuwe software doorgestuurd. Op dat ogenblik werkte het maar 's anderendaags werkte het weer niet meer. Er zit precies geen logica in hetgeen zich voordoet maar feit is dat het meer fout gaat dan goed. Weet er iemand een oplossing ? Alvast bedankt !
Hallo, ik heb mezelf een smartphone aangeschaft, maar ik krijg de "mms divert" optie niet uitgeschakeld. Via MyProximus is deze niet meer aan te passen. Kan iemand mij hier verder mee helpen? mvg, Kurt
Op bbc 1 en bbc2 werkt de ondertiteling niet goed. Soms wel, soms blokkeert ze en loopt ze vast, soms loopt ze een eind achter op de beelden (series), soms tijdens de dag alles ok, 's avonds loopt het dan weer mis of omgekeerd. Is dit reeds vroeger gemeld? kan men daar iets aan doen. Op andere zenders loopt alles correct. Ik heb ook een abonnement op telenet tv (tv in de keuken) en daar loopt alles perfect ook op bbc. Die geven trouwens ook ondertitels op bbc entertainment, wat niet het geval is bij proximus.
Ben al een maand aan proximus aan het vragen hoe komt het dat ik na 500Gb gebruikt te hebben met een maxi pack niet 150Gb kan bijladen langs mijn Myproximus.ik moet dus alle twee dagen telefoneren. Nu graag een oplossing zo niet zeg ik alle abonnementen op met ingang van 27062016 en stap ik over naar een andere provider MVG
Sinds enkele dagen heb ik - na enige inactiviteit ( zeg maar 's morgens ) geen Wifi verbinding meer. Na enkele uren dan plots weer wel. Iemand een idee ? De helpdesk heeft me aangeraden een nieuwe B-Box te gaan halen maar dit is nogal een vreemd statement vind ik.
Ik zou het wifibereik willen vergroten en zit met volgende situatie. Het signaal komt uit de kelder. Er komt ook 1 (vrij lange) utp-kabel uit de kelder die nu aangesloten is op de decoder van Proximus. Daarnaast hebben we momenteel 2 powerline adapters van Proxiums (al enkele jaren oud). Hoe kan ik best mijn wifibereik uitbreiden zodat het signaal ver genoeg reikt en sterk genoeg blijft? - Wifi-repeater hebben we al geprobeerd en was niet de ideale oplossing. - Via een powerline adapter met wifi is een mogelijkheid (kan ik dan een adapter van eender welk merk kopen qua compatibiliteit?). - Via een apparaat aan de utp kabel die naar boven komt (weet niet of dit mogelijk is). - Misschien nog een andere optie?
Hallo, ik ben momenteel nog bij telenet en denk van over te stappen naar proximus. Ik heb nu een accespoint (wifi extender) van telenet en vraag mij af of deze ook kan werken op de modem van proximus. Deze is verbonden via utp kabel. Ik heb deze aangeschaft omdat het wifi signaal van de telenet modem slecht was in de kamers. Is het wifi signaal goed met een proximus modem? Bedankt voor de reacties. Mich
Sinds 8 a 10 dagen heb ik problemen met mijn E-mails afkomstig van de mailgroep digitale fotografie van Seniorennet het grootste deel van de mails afkomstig van seniorennet komen niet in mijn mailbox het zijn enkel mails afkomstig van seniorennet de mensen van onze groep met provider telenet hebben geen problemen het is altijd met proximus,ik heb dit al meermaals voor gehad en het antwoord van proximus altijd het het probleem is bij seniorennet. Vgr.Danny
Goeiemiddag, Ben nieuw op dit forum dus don't shoot me als ik dit niet op de juiste plaats kom neerpennen. Ik heb 2 my proximus accounts. Eentje was gerelateerd aan een abonnement dat ik via het werk had. Welliswaar volledig op mijn naam en onder eigen beheer. De andere is mijn privé-account. Nu door het feit dat mijn abonnement via het werk minder interessant was dan eentje via de gewone particuliere weg, heb ik dit laten omzetten. Alles zit dus nu onder mijn privé-account. Ik heb niet graag ongebruikte zaken op het net en zou graag dat andere account verwijderen. Blijkt dit mij niet te lukken. Iemand tips ? Vind geen "knopje" om dit te doen. Alvast bedankt
Wat is kostprijs voor overschrijding van mobiel internet limiet. Ik had voor maand mei een overschrijding van 1,043 GB en er werd mij 48 € voor aangerekend. Lijkt me wel heel veel.
Beste, Plots zijn al mijn opgenomen programmes verdwenen, ik krijg de melding dat ik momenteel geen opgenomen programma's heb, maar er zouden er zeker een 15 a 20 moeten staan. Ik heb zeer weinig tijd tv te kijken dus gebruik dikwijls de opname functie om later te zien. Geen ramp natuurlijk maar wel lastig dat ik bepaalde film, series en programma's mis (: Kunnen deze terug gehaald worden, Zal dit in de toekomst nog gebeuren, anders ben ik genoodzaakt een andere oplossing voor tv te vinden. Mvg Gilbert
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.