Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds enkele weken hebben we last van traag internet. Proximus is langs geweest en onze bbox 2 werd verwisseld voor een bbox 3. Nu krijg ik mijn toegangscontrole echter niet meer aan de praat. Net zoals een camera heeft het systeem een vast IP adres nodig. Dit werkte steeds via een account bij DynDns(betalend) In principe zou de bbox volledig juist geconfigureerd moeten zijn. Bij de status van DynDns krijg ik echter error ipv enabled Opnieuw opstarten, factory reset,.... steeds hetzelfde resultaat. Wat zie ik over het hoofd? :? Ter aanvulling: reeds veel gelezen, "laat bbox3 voor wat het is en plaats een eigen router" - "daar gewoon dezelfde ppoe sessie opstarten en..." En daar heb ik nu net geen kaas van gegeten.:$
Ik heb alles gedaan om een voicemail bericht te kunnen bewaren, op de juiste toetsen gedrukt en toch is dit bericht nergens mee terug te vinden. Bestaat er een mogelijkheid om het terug te vinden ? Ik krijg van de technische dienst enkel het antwoord, dat ik lang genoeg moet luisteren, of dat ik alle opties moet proberen... ja hallo zeg ! Ben ik dat definitief kwijt ? Waarom bestaat die optie dan ?
Hoe kan ik een nieuw nummer aanvragen voor mijn vaste telefoon? Dank bij voorbaat, Dirk
Als ik van zender veranderen moet ik telkens het volume aanpassen. Met de oude decoder waren alle zenders hetzelfde.
Nu 13th street en Syfy verdwenen zijn zou het toch wel eens fijn zijn dat Proximus eindelijk BBC First eens gaat toevoegen.
Ik ben nieuw op dit forum en zou een vraag over roamingkosten in Europa willen stellen. Binnenkort reis ik, samen met ons gezin, door verschillende Europese landen, gedurende een maand. Welk is het beste tarief voor een smartphone met internetfuncie, veel sms-verbruik en belkosten? Gr, Wendy
Hallo allemaal, Afgelopen donderdagavond was er op Canvas het Europa League magazine voetbal. Deze aflevering heb ik bekeken op de HD-zender van Canvas. De samenvattingen van de wedstrijden vond ik persoonlijk eerder SD-kwaliteit (en dus niet aangenaam om te kijken). Wanneer ik de samenvattingen van dezelfde wedstrijden bekeek op RTL TVI HD was de kwaliteit absoluut beter (HD-waardig). Hetzelfde met samenvattingen van wedstrijden op VTM. Bij Stadion lijken de samenvattingen van goede HD-kwaliteit te zijn. Als er op het VTM Nieuws korte samenvattingen vertoond worden lijkt het van minder goede (SD)-kwaliteit te zijn. Komt iemand dit bekend voor? Wat zijn jullie ervaringen? Bedankt voor de info.
Zowel bedraad als met wifi valt het internet hier zeer frequent weg. Gemiddeld om de 5 minuten, dan gaat het weer een periode goed en denk je, t'is ok maar het begint steeds opnieuw. Dit is zo sinds de installatie op 15 april. Ondertussen alle trucjes geprobeerd zoals eindeloos modem herstarten, router herstarten, decoders herstarten, anders bedraden. Maar het probleem blijft. Erg irritant en niet bevorderlijk voor huisvrede met telenet-fans Heeft hier nog iemand ervaring mee, en wat is de beste procedure om dit snel op te lossen? Marc Alvast bedankt voor de reacties
Hoelang is het belkrediet van Pay & Go+ geldig? Het staat niet vermeld op de website in tegenstelling tot de vroegere prepaidtarieven. Alvast bedankt Mvg
Beste, Wij zijn vandaag om 16u klant geworden bij proximus, we hebben al uren problemen met ons vaste lijn ,klanten die PROXIMUS of MOBISTAR hebben kunnen ons niet bellen dit hebben we ondervonden door zelf ook te proberen , wij zijn een bedrijf die Pizza's leveren aan huis en bestellingen opnemen via telefoon 150 a 200 bestellingen per dag...dankzij PROXIMUS hebben we vandaag een omzet tekort!!! Klanten sturen ons mails en smsjes met het vraag zijn jullie failliet??? Wie moet er voor opdraaien ??? We hebben al uren proberen bellen naar support proximus maar helaas al uren zitten we opgezadeld met het zelfde probleem ...DIT IS NIET EEN PROFESSIONELE SAMENWERKING!!! Gelieve ons te contacteren voor een oplossing en een excuus. Eerste dag zo een fout !!! Mvg Atilla E. Bvba Pizza Atilla
Weken geleden veel storing op de telefoonlijn. Later steeds bezettoon wanneer iemand mij probeert te bellen. Ik dacht deze telefoon heeft zijn beste tijd gehad, dus nieuw toestel gekocht. Aangesloten, eerst terug steeds bezettoon, nadien : "dit nummer is niet in gebruik". Weet iemand raad? Al de rest werkt prima, TV, Internet...
Beiden klant bij proximus en beiden in het bezit van een smartphone. Ik kan sms naar persoon zenden maar ontvang geen sms van contact. Contact ontvangt mijn sms. Beiden hebben we geen problemen met andere contacten. Wat kunnen we doen ?
Ik probeer de code **61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30# via mijn Pay&Go AR 10 abonnement op gsm maar er verschijnt altijd bericht dat er probleem is met de code. Iemand raad?
Sinds enkele dagen kan ik bij een opgenomen programma niet meer aan de "opnameopties". Bijgevolg kan ik die opnames niet meer wijzigen van 60 dagen naar "langere termijn", alhoewel ze wel in de lijst "harde schijf" staan. Ik heb de indruk dat ik dit heb sinds de laatste update. Klopt dat of ligt het aan mijn V5 HD ?
Ik ga hier misschien een domme vraag stellen ;o),..sinds kort hebben we een 65inch UHD tv en we hebben gemerkt dat we alleen op de HD zenders een goede beeldkwaliteit hebben. Op de SD zenders is het beeld voor het overgrote deel van lamentabele kwaliteit. Scheelt dit aan de instellingen van mijn tv of aan Proximus?
Zijn er nog mensen die sinds woensdag namiddag 29 juni 2016 totaal geen netwerk van Proximus hebben in de regio Balen? Ik heb het nagevraagd bij technische storingen en blijkt dat er gewerkt wordt aan het netwerk gedurende 3 dagen, tot 1 juli, 17u! Zonder enige vorm van verwittiging op voorhand dat alles eruit gaat liggen. Ik kan mij nog bezig houden, maar mijn ouders op leeftijd zitten ook opeens zonder tv, telefoon of internet. Leuk is anders en het is niet waar ik voor maandelijks een flink bedrag voor betaal.:@ Ik ben behoorlijk pissig vanwege de totaal ontbrekende service van Proximus, en het is weeral niet de eerste keer dat zoiets gebeurd.
klantnummer 2023772 op 06/05/2016 stuurde ik u een brief met copy lidkaart gezinsbond om ook te kunnen genieten van de 10 % korting er is mij telefonisch bevestigd dat jullie alles hebben geregeld, en dat de eerste korting zal gebeuren op faktuur JUNI 2016 Faktuur juni ontvangen,,, helaas GEEN KORTING GEZINSBOND te vinden Kunt u dit in orde brengen ( credietnota ????) Graag uw antwoord voor de rechtzetting Groeten---robert de cooman
Ik wil mijn klantnummer bij proximus weten : 0460 972235
Wat is mijn klantennummer ? tel. nr; = 0460 972235
Ik heb de lijntest even uitgetest ..... Het resultaat van die test vind ik nergens, de lijn werd wel onderbroken, dus de test is wel gedaan. Het is goed een lijntest te doen als alles perfect werkt, zo weet je wat verkeerd loopt bij problemen ..... enkel de gedetailleerde resultaten van de lijntest zijn nergens te vinden. Heb ik iets verkeerd gedaan ? na de lijnonderbreking had ik de webbrowser afgesloten. Thx voor meer duidelijkheid.
Hallo, Sinds een maand hebben wij een pack aangekocht van Proximus en vervolgens onze gsm-abonnementen gekoppeld aan dit pack. Sindsdien kunnenwij ons verbruik echter niet meer nakijken in de MyProximus app, via de website of krijgen wij geen herinneringssmsen meer (ondanks juiste instellingen). Resultaat: zowel mijn vriend als ik zitten fors over onze limiet (zonder melden, enkel 2 dagen na de feiten kregen wij te horen dat we over de limiet zitten). Uiteraard heb ik onmiddellijk met de klantendienst gebeld, hier beloofden ze mijn account te resetten. Na 48u zou dit in orde zijn. Echter is dit nog steeds niet in orde, en kunnen wij ons verbruik niet meer controleren. Wanneer we naar de verbruik-pagina of app gaan, krijgen we dit te zien: Soort abonnement: Mobile Internet Advantage 500MB (geen idee wat dit is, zowel mijn vriend als ik hebben een data-abonnement van 2GB). En krijgen wij beiden als verbruik 1297 MB te zien (hetgeen uiteraard dus niet klopt) Hoe kan dit o
In een helpdeskomgeving werken we met een gsm-nummer dat wekelijks naar iemand anders wordt doorgestuurd (automatische oproepdoorschakeling). De sms'en die naar dit nummer worden gestuurd blijven echter op die gsm staan en worden niet doorgestuurd. Is er een mogelijkheid waarmee we die sms'en ook kunnen doorsturen (automatisch) naar een ander nummer? Alvast bedankt voor jullie reactie.
Zou de zender HBO niet aan het aanbod kunnen toegevoegd worden?
Hallo, kan u mij zeggen welk lijnprofiel ik nu heb ? en dan nog een vraag : op mijn smartphone zie ik bbox 2.4 ghz staan en 5 ghz, op mijn vaste pc enkel de 2.4 (de 5 is veel sneller maar ik kan met de laptop niet verbinden)
Ik wil graag bestaande items uit mijn abbonement opzeggen. Hoe kan ik dit doen op my-proximus ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.