Ik probeer de code
**61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
via mijn Pay&Go AR 10 abonnement op gsm
maar er verschijnt altijd bericht dat er probleem is met de code.
Iemand raad?
Antwoord
Langer laten bellen aanpassing op mijn gsm lukt niet
Beste antwoord door Marleen
Met een Pay and Go kaart is het niet mogelijk de rinkeltijd aan te passen, dacht ik: 'na 15 seconden komt de beller altijd op uw voicemail terecht'. Wat u eventueel wel kan doen is vragen aan de klantendienst op 0800 22 800 om de voicemail volledig uit te schakelen (met alle gevolgen vandien, natuurlijk).
Zie ook:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html
MVG
Zie ook:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html
MVG
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.