Skip to main content
Antwoord

Wat is mijn klantnummer ?

  • June 30, 2016
  • 3 reacties
  • 39386 Bekeken

Ik wil mijn klantnummer bij proximus weten : 0460 972235

Beste antwoord door Elsa

Heb je geen factuur of als je al een account hebt op MyProximus kan je deze daar terugvinden => Proximus.be/myproximus
Je kan ze op volgende manier ontvangen: surf naar :=>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html
daar staat het volgende :
Vind ze terug op uw factuur of welkomstbrief:
•Op de factuur van uw internet-, tv- of vastelijnabonnement, vindt u bovenaan uw klantnummer (9 cijfers) en factuurdatum. Onderaan rechts vindt u de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters). Let op: neem enkel factuurdatum en activeringscode van een factuur die niet ouder is dan 1 maand.
•Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.
•Hebt u enkel gsm-nummers op uw factuur, dan vindt u bovenaan uw "Klantenrekening" (8 cijfers).

Ontvang ze per sms of per post:

Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:
•Online: Geef uw vast of gsm-nummer van Proximus op.
•Bel met uw vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).
•Bel met een andere lijn: 0800 22 800 (enkel ontvangst per post).

We sturen daarna de gegevens op: of per sms naar uw Proximus-gsm-nummer of per post naar uw factureringsadres.


Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • Antwoord
  • June 30, 2016
Heb je geen factuur of als je al een account hebt op MyProximus kan je deze daar terugvinden => Proximus.be/myproximus
Je kan ze op volgende manier ontvangen: surf naar :=>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html
daar staat het volgende :
Vind ze terug op uw factuur of welkomstbrief:
•Op de factuur van uw internet-, tv- of vastelijnabonnement, vindt u bovenaan uw klantnummer (9 cijfers) en factuurdatum. Onderaan rechts vindt u de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters). Let op: neem enkel factuurdatum en activeringscode van een factuur die niet ouder is dan 1 maand.
•Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.
•Hebt u enkel gsm-nummers op uw factuur, dan vindt u bovenaan uw "Klantenrekening" (8 cijfers).

Ontvang ze per sms of per post:

Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:
•Online: Geef uw vast of gsm-nummer van Proximus op.
•Bel met uw vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).
•Bel met een andere lijn: 0800 22 800 (enkel ontvangst per post).

We sturen daarna de gegevens op: of per sms naar uw Proximus-gsm-nummer of per post naar uw factureringsadres.



sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • June 30, 2016
Je krijgt toch altijd een factuur, ofwel opn papier, ofwel via mail? Hoe weet je anders hoeveel en wanneer je moet betalen? tenzij je met een domiciliëring werkt.

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 30, 2016
Dag Andre,

Het klantnummer is een uniek nummer en kan je enkel vinden op de factuur.

Of via uw My Proximus account kan dit steeds gevonden worden.

Mvg,

Koen