Zowel bedraad als met wifi valt het internet hier zeer frequent weg.
Gemiddeld om de 5 minuten, dan gaat het weer een periode goed en denk je, t'is ok maar het begint steeds opnieuw.
Dit is zo sinds de installatie op 15 april.
Ondertussen alle trucjes geprobeerd zoals eindeloos modem herstarten, router herstarten, decoders herstarten, anders bedraden.
Maar het probleem blijft.
Erg irritant en niet bevorderlijk voor huisvrede met telenet-fans
Heeft hier nog iemand ervaring mee, en wat is de beste procedure om dit snel op te lossen?
Marc
Alvast bedankt voor de reacties
Antwoord
Internet valt dikwijls weg
Beste antwoord door Frederik_029
als bvb alle LED's uitgaan is de modem gecrashed, en kan je beter een nieuwe gaan vragen
is interessant om weten voor andere forumleden dat wel maar !!
dan zal zijn verbindingen niet meer wegvallen ook als zijn modem total loss is en een FacR niet helpt :-)
tenslotte komt het toch nog weer op het zelfde neer; bellen naar 0800 22 800 om een ruilnummer te vragen;
Draait en keert het zoals je wilt bij zo'n specifiek probleem kan er enkel een factory reset van de modem geprobeerd worden en als dit niet helpt 0800 22 800 .
hopelijk is het ondertussen al opgelost door 0800 22 800 dat is het belangrijkste dat zijn probleem achter de rug is.
Elsa is blijkbaar grote fan van 0800 22 800. 😉 In plaats daarvan kan je ook gewoon een privebericht naar het Px Team sturen hier op het forum. Zo heb ik mijn probleem ook opgelost. Die mensen zijn toch dezelfde als die van de techn. helpdesk. Ze wisselen elkaar af(heeft Elsa mij verteld).
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.