Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Onderstaande 3 afbeeldingen moeten mijn probleem kunnen aantonen. http://i.imgur.com/A5k7TE6.png http://i.imgur.com/g6ulLMD.png http://i.imgur.com/Nnc2oTf.png Heb echter ook al geprobeerd om mijn persoonlijke firewall uit te schakelen om te testen maar tevergeefs, de poort blijft gesloten. Kan iemand mij helpen alsnog poort 80 open te krijgen zodat verbindingen van buitenaf geaccepteerd worden en mijn ontwikkel site kan weergegeven worden eender waar? Alvast bedankt en vriendelijke groeten Michael
Ik ben al jaren gebruiker bij belgacom , voor al mijn telecom oplossingen Maar als ik probeer een 4g smartphone (in promotie ) probeer aan te kopen , via myproximus , wordt dat geweigerd . En als ik naar een proximus center ga , lukt dat ook niet ( ze bellen naar ik weet niet waar en daar zeggen ze : openstaande rekening , maar in myproximus is het saldo 0 euro ) Ik heb dus een Mobistar abbonement ( ik wil dat niet , maar als proximus mij niet als klant wilt ? ) Kan iemand mij uitleggen hoe dat komt ? Klantnummer xxxxx P.s eind september is de smartphone bij mobistar afbetaald , dus als ik begin oktober bij proximus kan gaan , met veel plezier )
Ik heb al een hele dag en nacht geen service op mijn gsm staan. Dit betekend dus dat niemand mij kan bellen en ik ook niet kan sms'en. Hoe kan dit opgelost worden? Dit is zeer vervelend als ik onbereikbaar ben.... Bedankt
Dag iedereen, We stellen vast dat onze klanten bij onweer wel voor hun courante elektrische toestellen de stekker uit het stopcontact halen, doch de Proximus apparatuur wordt vaak vergeten, terwijl deze even gevoelig is dan om het even welk ander elektrisch toestel! Haal daarom altijd en gedurende de ganse onweersperiode uw Proximus modem, decoders en wifi-toestellen uit de stekker. Extra advies van onze experten: leg de stekker minstens 1 meter verwijderd van het stopcontact om zeker te zijn dat uw toestellen geen schade oplopen! Speel dus op veilig, zodat je geen moment van onze Rode Duivels hoeft te missen in deze woelige weersomstandigheden.
Hoe komt het dat ik een foutmelding krijg als ik een bericht wilt sturen naar het nummer 9090 van elotto?
Hey, Vraag 1: Als ik probeer aan te melden op MyProximus wordt ik doorgelinkt naar volgende pagina: 'https://admit.belgacom.be/YPA/ypa/', hier verschijnt de tekst "Even geduld alstublieft. MyProximus wordt geladen...". Deze pagina vernieuwt zich niet automatisch naar de menus van MyProximus, maar blijft hangen op de' even geduld' tekst. Ik heb reeds mijn browser herstart, cookies & offlinewebgegevens gewist. Het probleem blijft zich voordoen. Vraag 2: Op mijn smartphone werkt de app MyProximus wel, maar bij het menu 'Mijn Profiel' verschijnt een mobiel nummer dat verschilt van het mijne, het emailadres klopt wel.
Sinds 10 augustus gebruik ik mijn huidig gsmnummer en heb ik dit doorgegeven aan enkele vrienden en familie. Nog nergens op internet, behalve dan op de Proximus website, heb ik mijn GSM-nummer ingevoerd. Sinds gisteren krijg ik plots vacatures voor jobs per sms doorgestuurd van het telefoonnumer +32470261635. Als ik dit nummer bel, blijft de telefoon onbeantwoord. Hoe komt men aan mijn privé-nummer? Ik heb Proximus nooit de toestemming gegeven om mijn nummer door te geven aan derden! Gelieve hier mee te stoppen!
Hoe krijg ik de teveel aangemaakte " Verzameling " 2 / 3 en 4 weg uit mijn opstartscherm van de Cloud .. Dank voor hulp.
Beste, ik sloot gisteren een nieuwe Chromecast aan op mijn Philips TV, via HDMI en USB-stroomaansluiting. Goede startup vanuit de Chromecast-app, er werd een update binnengehaald voor de Chromecast, en toen merkte ik dat mijn Wifi (op het tablet) verdween, en dat er een vreemde, onbeveiligde verbinding op de Chromecast werd geschakeld. Eén en ander nagezocht hoe ik dit kon verhelpen, maar als ik uiteindelijk de optie krijg om mijn eigen SSID te kiezen krijg ik de melding dat ik AP-isolatie moet uitschakelen. Hoe en waar kan ik dit doen in de bbox2, hetzij via de gewone webinterface (liefst) of via telnet? Ik heb sinds lang ook een extra AP op de zolderverdieping hangen (met DD-WRT-firmware), kan ik die nog gebruiken achteraf? met dank voor jullie reacties! Etienne Bogaert
Iedereen kent het wel, die Pokémon Go hype. Ik moet toegeven dat ik er ook aan deelneem, en daarom was ik ook wel blij toen Proximus besloot dat we tot eind oktober gratis data hiervoor kregen. Ik heb nu een probleem eigenlijk. Sinds een paar weken heb ik een nieuwe iPhone 5s gekocht, nog een beetje wennen dus (had daarvoor een Samsung). Ik heb geen idee wat ik fout doe, maar bij de instellingen van mijn mobiele data staat alles uitgeschakeld, op Pokémon Go na. Sinds ik die 'gratis' mobiele data heb voor Pokémon Go, gaat mijn geld (Pay&Go) echt óntzettend vlug weg. 25 euro gaat amper een week mee. Ik weet dat Proximus altijd op het moment zelf een sms stuurt waarin staat dat je nog maar 50 cent enzo hebt, wel, ik kreeg zo'n sms toen ik al 3 uur lag te slapen. Wanneer ik mijn gsm dus niet gebruikte. Mijn wifi en mobiele data stonden daar uit, dus ik heb geen idee hoe dit kan. Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben of weet er iemand wat ik fout doe? Ik raak dit stilaan t
Je kan er niet naast kijken in de dagbladen en op tv Pokemon Go is in tegenwoordig. Ben ook verslaaf aan bepaalde game's via de pc, dus snap wel dat de liefhebbers van pokemon op straat gaan om ze te zoeken. Is zeker niet mijn ding deze game. Maar wat mij wel stoort is dat de game zoals ze gisteren gezegd hebben op het journaal op één dat ze zelf gaan zoeken op kerkhoven. Dus Pokemon jagers jaagt maar zoveel als jullie willen maar met respect en zoals in Leuven bv bij de politie moet je niet binnen gaan in het kantoor je kan die pokemon krijgen aan de voordeur. En hier heb je enkele tips voor de pokemon :-) http://www.hln.be/hln/nl/4126/Games/article/detail/2815027/2016/07/28/16-manieren-waarop-luie-spelers-Pokemon-Go-bedotten.dhtml Groetjes En tip voor PX hebben jullie ook een pokemon en waar zit hij? Groetjes
Sinds de nieuwe menu, moeten wij niet zo vaak meer de decoder heropstarten om bvb opnames terug te vinden en dergelijke, maar... wat nu regelmatig gebeurt , is: 1- dat plots bij bekijken van opnames de TV gewoon uitschakelt (alsof je dat via de afstandbediening zou gedaan hebben). Tv is direct terug op te starten via afstanbediening, en uizending liep gewoon door ondertussen. Ga in nabije toekomst de koppeling van TV functies via afstanbediening eens uitzetten , om te kijken of dat helpt (dus terug bediening met 2 afstandbedieningen, 1 TV en, 1 decoder (Het lijkt alsof de codes voor TV-uit opgenomen zitten in de opnames..???) 2.- Bij opnames bekijken: na pauseren en bvb even directe uitzending kiezen, komt tekst "u kijkt uitgesteld...", wat is dat voor nonsens (het gaat dus om OPNAMES, niet TV replay !) en als je later de opname wil hervatten , begint die steevast opnieuw in begin, wat je ook kiest , vanaf begin of hervatten = zelfde, altijd van begin. Dat is ALTIJD het geval, dus te
Algemene vraag Pokemon Go werkt niet meer bij mij , app zegt de heletijd geen locatie terwijl mijn locatie en mobiele internet aanstaat daarstraks 6000 gebeld zeggen de medewerkers dat het alleen op abbonament werkt terwijl er niks op de proximus aanbieding staat dat je een abbonament of herlaadkaart nodig hebt om het te spelen mijn herlaadkaart is altijd tijdig herladen geweest. Kan iemand mij daarmee verder helpen ?
Enkele maanden geleden moesten we de decoder V3 omwisselen voor een V5. Geen probleem maar blijkt nu dat vooruitgang gelijk achteruitgang is. Zelf heb ik 2 decoders staan een V4 en een V5. Op de V3 en V4 kon perfect een radio aangesloten worden zonder dat de TV moest spelen. Op de V5 blijkt dit plots niet meer mogelijk te zijn, ook niet via de USB poort. Mogelijk is er een oplossing voor, maar ik vond ze nog steeds niet en vond ze nog niet terug op de site.
Ik heb een nieuw modem b-box 3 modem, installatie verliep goed echter het tv beeld is gewoon klote, is het nodig om een Wifi-bridge te plaatsen om beter beeld te krijgen. Afstand modem tot de decoder plusminus 9 meter, van bureau tot in de living. Trouwens het wifi lampje blijft flikkeren, niet constant. Wie kan mij helpen?
Hallo forum, Kan de nieuwe proximus TV decoder via een (giga)switch netwerk naar de BBox 3 of moet die rechtstreeks aangesloten worden? Groet, Peter.
ik probeerde deze voormiddag verscheidene keren een bericht met klein Excel-bestandje door te sturen naar een skynet-emailadres en krijg daar telkens als boodschap dat het bericht niet kon afgeleverd worden omdat de mail-bus van bestemmeling zogezegd vol zit. Dit blijkt onjuist want betrokkene ontving op hetzelfde moment én daarna andere emails van andere afzenders. Op het bericht van Proximus wordt verteld dat ik een email moet sturen aan een 'help'-adres maar wanneer ik dit doe krijg ik als antwoord dat ik enkel assistentie kan krijgen via een gratis telefoonnummer ... Dat gedaan krijg ik verscheidene keuzemenu's (.. druk x) maar geen enkele optie gaat over mijn probleem ... Dit is meer dan reden genoeg om niet met Proximus en Skynet te werken !!! Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Beste, Ik heb net punten omgeruild voor een proximus waardebon van 20 EUR dewelke ik wil inruilen in de e-shop van proximus voor een gsm hoesje... ik heb de code via e-mail goed ontvangen, echter zegt hij mij bij de betaling dat de code niet correct is... Iemand van Proximus die mij kan helpen...? groetjes, Stijn
Ik heb deze morgen 625 punten omgeruild. Heb mij gemist in de keuze. Ik kies steeds belkrediet Pay&Go. Ik kreeg een waardebon van 5 €. Met 5 € kan ik niets in de Proximus Centers kopen. Mijn vraag kan ik die omruilen voor 5 € belkrediet ? Bedankt voor uw antwoord. A. Fischer
Hallo Na verlies van mijn GSM heb ik Proximus opgebeld om een nieuwe SIM kaart met hetzelfde nummer op te sturen naar mij thuis. Dit kon echter niet omdat ik op Pay & Go zat... Omschakelen naar een abonnement wou ik niet omdat ik voor 90% in het buitenland verblijf en geen tarieven voor mij interessant zijn. Dus ik moest terug naar een filiaal in België om een nieuwe SIM kaart op te halen. Dit heb ik dan ook gedaan, maar tot mijn verbazing zei men dat mijn nummer niet meer in de databank te vinden was. Het nummer dat ik al 10+jaar gebruik en op al mijn facturen staat is dus WEG. Omdat de persoon aan de telefoon een fout heeft gemaakt. Ter plaatse via de winkel heb ik een klacht ingediend, ondertussen zijn we 3 weken verder en heb ik nog steeds geen antwoord!! Alstublieft, recupereer mijn nummer, want ik heb deze nodig. Het gaat om GSM nummer 0474/070797.
Dag iederen, Mijn naam is Shirley en ik ben 69 jaar en heb een grote vraag. Ik ben leergierig en zou daarom graag overweg kunnen gaan met de proximus mail. Daarom richt ik mijn aandacht aan het jongere publiek. En zoek ik iemand die dit voor mezelf, en de senioren die dit ook willen doen, de uitleg wilt geven hoe je met proximus mail over weg gaat. Deze cursus hoeft niet lang te zijn, als het maar duidelijk is. Ik hoop van harte dat iemand dit wilt doen voor de wat oudere generatie. Daar zou ik dankbaar voor zijn. Alvast Bedankt
Hallo, we zijn als groot gezin van plan een centrale netwerkprinter te installeren, in plaats van al die verschillende rommelprintertjes. Het wordt een SAMSUNG XPRESS M2875ND , een laserprinter zonder wifi, wel met een netwerkaansluiting. Nu is mijn vraag of het mogelijk is de printer aan te sluiten aan de BBOX3 met een ethernetkabel, en hem dan beschikbaar te stellen voor de verschillende met wifi verbonden laptops (en kan er een soort wachtrij komen voor verschillende documenten van verschillende computers). Nu heb ik al een gedeelde printer, maar daarvoor moet de delende computer steeds aanstaan. Dan nog een tweede vraag: de printer beschikt over een scanner met automatische documentinvoer, is het mogelijk om dit te gebruiken als er meerdere computers met dezelfde printer verbonden zijn? Ik kan best goed overweg met computers, en als deze zaken mogelijk zijn zal ik er wel (allicht met trial and error) uitgeraken, maar het is nogal moeilijk dit allemaal uit te zoeken als je hem h
Sinds vorige week vrijdag krijg ik emails van Buurtseksen.nl, wel twintig op één dag. Ik heb reeds geprobeerd om via Beveiliging de emails te blokkeren: tevergeefs, ze blijven maar komen. Vannacht reeds 8 nieuwe emails van dit schunnig onderwerp. Als ik opslaan duw, gebeurt er niets. Hoe krijg ik dit weg en laten ze mij gerust in de toekomst. Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Beste, graag had ik geweten welke openstaande facturen er nu nog zijn van het nr 047 xxx dit op naam van vergeylen karine klantenrekening xxx Hopende heb ik hier vlug antwoord van Mvg Vergeylen Karine Edit Wim: gsm nummer en klantnummer verwijderd (zijn bij ons gekend)
Ik kan m'n teller niet zien op : 'https://admit.belgacom.be/eshop/support/nl/id_sfaqr_web_counter_remove/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/functies-van-uw-website/verwijdering-van-een-teller.html' Het formulier neemt mijn paswoord niet aan (blijft rood gekleurd). Het paswoord en username die ik invul zijn deze om via ftp naar de website te gaan. Dat lukt wel. Maar de tellers beheren lukt niet. Doe ik iets verkeerd, of bestaan er geen tellers meer op gratis website?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.