Iedereen kent het wel, die Pokémon Go hype. Ik moet toegeven dat ik er ook aan deelneem, en daarom was ik ook wel blij toen Proximus besloot dat we tot eind oktober gratis data hiervoor kregen. Ik heb nu een probleem eigenlijk. Sinds een paar weken heb ik een nieuwe iPhone 5s gekocht, nog een beetje wennen dus (had daarvoor een Samsung). Ik heb geen idee wat ik fout doe, maar bij de instellingen van mijn mobiele data staat alles uitgeschakeld, op Pokémon Go na.
Sinds ik die 'gratis' mobiele data heb voor Pokémon Go, gaat mijn geld (Pay&Go) echt óntzettend vlug weg. 25 euro gaat amper een week mee. Ik weet dat Proximus altijd op het moment zelf een sms stuurt waarin staat dat je nog maar 50 cent enzo hebt, wel, ik kreeg zo'n sms toen ik al 3 uur lag te slapen. Wanneer ik mijn gsm dus niet gebruikte. Mijn wifi en mobiele data stonden daar uit, dus ik heb geen idee hoe dit kan.
Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben of weet er iemand wat ik fout doe? Ik raak dit stilaan toch echt beu...
Groetjes
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
