ik probeerde deze voormiddag verscheidene keren een bericht met klein Excel-bestandje door te sturen naar een skynet-emailadres en krijg daar telkens als boodschap dat het bericht niet kon afgeleverd worden omdat de mail-bus van bestemmeling zogezegd vol zit. Dit blijkt onjuist want betrokkene ontving op hetzelfde moment én daarna andere emails van andere afzenders. Op het bericht van Proximus wordt verteld dat ik een email moet sturen aan een 'help'-adres maar wanneer ik dit doe krijg ik als antwoord dat ik enkel assistentie kan krijgen via een gratis telefoonnummer ... Dat gedaan krijg ik verscheidene keuzemenu's (.. druk x) maar geen enkele optie gaat over mijn probleem ...
Dit is meer dan reden genoeg om niet met Proximus en Skynet te werken !!!
Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Antwoord
Bericht dat mail-bus van bestemmeling 'vol' zit
Beste antwoord door mvvichte
Mvvichte,
Werkt je correspondent met IMAP of met POP3? Ik weet het, een zeer technische vraag, maar dat kan al een en ander oplossen. De Proximus.be en vroegere skynet.be mailboxen zijn beperkt tot 1GB. Bij IMAP worden alle mappen gesynchroniseerd en is die beperking continu van kracht. Bij POP3 haal je de mails binnen via een mailprogramma (bijvoorbeeld Outlook), zijn de mails op dat moment weg van onze server, en is die beperking van 1GB dus te omzeilen op die manier.
ik had betreffend bestandje (een excel-file met 11 rijen en 3 kolommen) eergisteren en gisteren probleemloos doorgestuurd, maar vandaag (lay-out van bestandje iets verbeterd) lukte het niet ...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.