Ik heb een nieuw modem b-box 3 modem, installatie verliep goed echter het tv beeld is gewoon klote, is het nodig om een Wifi-bridge te plaatsen om beter beeld te krijgen.
Afstand modem tot de decoder plusminus 9 meter, van bureau tot in de living. Trouwens het wifi lampje blijft flikkeren, niet constant. Wie kan mij helpen?
Antwoord
Nieuwe b-box 3 modem
Beste antwoord door jonathandr
Ik zie geen problemen op je lijn zelf, tot en met de modem verloopt alles prima.
dus ik vermoed dat het probleem inderdaad zijn oorsprong vindt tussen modem en decoder
je kan hiervoor een wifi bridge gebruiken als oplossing maar het is altijd aan te raden om eerst even je huidige toestellen te controleren op gebied van bekabeling en deze even te herstarten
dus ik vermoed dat het probleem inderdaad zijn oorsprong vindt tussen modem en decoder
je kan hiervoor een wifi bridge gebruiken als oplossing maar het is altijd aan te raden om eerst even je huidige toestellen te controleren op gebied van bekabeling en deze even te herstarten
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.