Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik gebruik IMAP op mijn pc (outlook 2013), webmail en mail op mijn android smartphone. ik heb echter 3 verschillende mappen voor mijn verzonden items: - "Verzonden items": staat op pc, skynet webmail en android. Hierin komen blijkbaar alle mails die ik verstuur vanaf mijn pc. - "Sent": staat op pc en skynet webmail. Hierin komen mails die verzonden worden via android - "Verzonden": staat op android en hierin komen de mails die verzonden worden via android. mails verzonden via skynet webmail worden niet meer bewaard. Ik krijg volgende foutmelding: "Fout: Waarschuwing: Bericht is met succes verstuurd. Een kopie kon helaas niet in uw verzonden-map worden geplaatst." kan ik ergens instellen dat alle mails op al mijn toestellen in 1 map komen, onafhankelijk vanop welk toestel ik deze verstuur? nu moet ik telkens 2 mappen nazien.
Beste, Dinsdag 6 september komt er bij mij een technicus van Proximus langs om Proximus TV + Internet te installeren. Ik woon echter in een appartement en weet niet of alles wat noodzakelijk is voor de installatie, voorhanden is. Zijn er bepaalde zaken die ik moet controleren? Groeten, Tim Taveirne
Beste, Ik zou graag een mail sturen naar Proximus. Indien ik bij contact in het keuzemenu de juiste vakken aanduid, raden ze me aan om te bellen. Ik heb al gebeld en ook uit dat keuzemenu krijg ik geen optie om mijn bericht over te brengen. Kan iemand mij hier een emailadres van Proximus geven zodat ik rustig mijn mail kan opstellen en doorsturen? Alvast bedankt!
ik kan geen SMS meer versturen no: van sms centrum is weg waar vindt ik dat weer??
Weet iemand hoe van de promotie gebruik te maken om een smartphone J5 (9€) met abonnement van 20€ online te bestellen ( als bestaande klant ? ) Op mijn factuur of klantennummer staan 3 verschillende telefoonnummers, wordt er ergens gevraagd voor welk telefoon nummer je het abonnement wenst? Ik hoor het graag van mensen die van deze promo gebruik gemaakt hebben als bestaande klant. Mvg, Hans
In de vorige software update konden we me en V5 HD decoder, een opname die "60 dagen" stond, wijzigen via de opnameopties naar "langere periode". Dit kan niet meer sinds de laatste update. Komt dat nog terug of mogen we die optie vergeten ? Als die niet terug komt, waarom staat die optie dan nog in de menu van de opgevraagde opname ? Dat is namelijk heel verwarrend voor klanten. Je denkt iets te kunnen wijzigen, maar als je op "opnameopties" klikt, gebeurt er niks. 😠
Hallo, ik heb gisteren een p9 lite aangekocht met de promotie 9€. Ik kan niet op Pokémon Go inloggen met mijn Google account alleen met de Pokemon club account maar wil geen nieuwe account creëren bij de Club. Wat is het probleem (ik heb verder al de security op mijn Google account gecheckt). Is er iets mis met de promotie smartphone ? Bedankt. Loic
Beste, Wij hebben als totaalklant (057/21 83 40) nog steeds geen beschikbaarheid over Adsl2/vdsl waardoor we geen HD kunnen krijgen. Is er intussen reeds zicht op een aanpassing voor ons? Als er nog geen VDSL2 beschikbaar is, op welke termijn is dit hier dan voorzien ? Wij wonen hier reeds 15 jaar... Ik ben nochtans tevreden van de service van Proximus maar de snelheid van onze ADSL lijn is bedroevend laag en heel duur als je slechts deze snelheden kan halen. Wim
ik had uitstel gekregen tot 10 september voor die betaling van 141 euro en ik keek de rekening na en wat zag ik dat het bedrag toch van de rekening is genomen zo geraken ze klanten kwijt want was afspraak niet gr daisy:@:@:@
Hoe sluit ik mijn versterker aan op de nieuwe decoder V5? Het betreft een Marantz versterker zonder USB aansluiting etc. De vervangen decoder beschikte over een audio-out stekker verbinding, waarmee dat probleemloos ging.
Hallo, ik zou graag overschakelen van de smart +15 naar de smart +45-formule. Graag had ik vernomen of het voor bestaande klanten mogelijk is om een smartphone (Samsung Galaxy S7) aan gereduceerd tarief te krijgen. Kan de aanvraag hiervoor telefonisch of online gedaan worden? Mvg
Daar we naar het buitenland gaan zou ik graag de optie "Daily Travel Passport" willen activeren, maar mijn GSM en onkosten worden rechtstreeks door mijn werkgever via Proximus geregeld, mijn is of ik deze optie kan activeren en dat dan deze kosten rechtstreeks naar mij gefactureerd worden? Ter info alle kosten of verbruik boven de 20€ worden naar mij gefactureerd. Dank u wel voor de info,
ik zou graag overschakelen van de smart +15 naar de smart +45-formule. Graag had ik vernomen of het voor bestaande klanten mogelijk is om een smartphone (Samsung Galaxy S7) aan gereduceerd tarief te krijgen. Kan de aanvraag hiervoor telefonisch of online gedaan worden? Ik zou het best vreemd vinden dat ik sedert drie weken geleden 3 euro korting zou krijgen omdat ik al zo lang klant ben en dat dit niet mee kan genomen worden naar mijn nieuwe (duurdere) abonnement.
Ik ben al jaren klant bij Proximus. Elke keer als ik een grens overga krijg ik een boodschap in het Frans. Ik heb al daar vele keren voor gebeld en ze bevestigen dat ik op Nederlands sta, en zo staat het op mijn profiel, en toch blijven die boodschappen komen in het Frans. Mijn echtgenote, ook bij Proximus krijgt de boodschappen in het Nederlands. De klaatste keer dat ik belde zouden ze de technische dienst inschakelen, maar het bleef in het Frans. Verleden week grens Luxemburg, nadien Duitsland enz. Kan iemand van Proximus daar een oplossing aan geven. Bellen helpt niet en een email adres van Proximus vind ik nergens. Het blijft mij irriteren.
Na update kan ik blijkbaar geen tijd meer instellen betreffende opname. Staat op 5 min voor en 30 min na. Kan ook maar 1 programma opnemen, terwijl dit vroeger wel voor meerdere programma's lukte. Vb - Thuis en Fam gelijk opnemen was geen probleem.Maar dat lukt niet meer. Wie weet raad?
Hallo, sinds kort ongeveer een dag gok ik geeft mijn gsm aan dat ik alleen noodoproepen kan doen berichten versturen werkt niet ook al heb ik connectie streepjes berichten ontvangen werkt evenmin. Ik heb uiteraard geprobeerd om het toestel aan en uit te schakelen batterij en simkaart uithalen enzo niets lijkt te helpen. Hoe kan ik dit probleem oplossen want het is uitermate vervelend.
Beste Wij zijn lid van Plus en hebben als Proximusklant recht op 1 jaar lang 10% korting op een (nieuw of) bestaand Proximus-abonnement met de voordeelcode 14580001. Wanneer ik de instructies volg om dit voordeel te activeren heb ik enkel de mogelijkheid om als nieuwe klant een pack te kiezen. Ik vind nergens een mogelijkheid om dit voordeel te activeren op mijn bestaande abonnement. Hoe moet ik hiervoor te werk gaan?
Ik ben om te ontploffen! Ik kan met mijn gsm niet meer smssen. Bellen lukt ook niet want ik kom sowieso bij Proximus uit. Nochtans heb ik géén openstaande facturen. De proximusklantendienst 6000 is niet meer te bereiken na 22u en ik moet effe wachten tot maandag. Denk dan een mail te sturen via support... ook daar vang ik bot want kies tussen de verschillende opties en vink dus mobiele telefonie aan en vervolgens vink ik klacht aan... juist er is dan géén enkele mogelijkheid om een mail te sturen want... voor dat probleem zeggen ze zou ik hen beter telefonisch contacteren of langsgaan?!?! Ik ga op een andere manier proberen een mail te versturen maar dit kan absoluut niet dat ik betaal voor diensten die dan niet werken en heb niks verkeer gedaan en kan hen zelfs nog niet eens bereiken!!!!!! Heeft iemand dat ook al voor gehad? Leest dit ook iemand die medewerker is bij Proximus of support, dan zie ik graag uw antwoord tegemoet.
ik vraag mij af wanneer de nieuwe proximustv.app, gaat werken. weet daar iemand meer van ??
De optie 'Mail ons' is opnieuw beschikbaar! support.nl.proximus.be/app/contact#mail
Wij hebben thuis 3 digiboxjes en op 1 daarvan kunnen we sinds vandaag geen opnames meer bekijken. Er komt op: 'this channel is no longer available' Iemand ditzelfde probleem al gehad en een idee wat we er aan kunnen doen? We hebben de digibox al opnieuw opgestart, maar zonder veel resultaat. Andere tips?
Hallo, ik gebruik deze pay&go kaart voor de besturing van mijn verwarming op afstand en wil hier het minimum euro per jaar aan uit geven vroeger was er geen probleem dan kocht je een p&g kaart en je was voor één jaar gerust voor de vervaldag opnieuw opladen en was weer ok voor één jaar maar met welke p&g kaart kan dit nu nog? groeten Axel
Graag had ik gestopt met Daily Travel daar men soms om een enkel sms'je 2 euro moet betalen dus STOP dus dit aub Alvast bedankt Graag een antwoord
Waar is de tijd toen ik jong was noemde PX nog de RTT en er bestond enkel vaste telefoon en telex en telegram. In de loop van jaren kon PX niet anders dan ook op de boot te springen betreffende TV. En daar slaan ze de bal volledig verkeerd gewoon omdat ze oogkleppen aan hebben zoals bij een paard, focus op internet en niet op tv gebied. 4G en vaste lijn die snelheid, enz... Ze vergeten dat er al meer dan twee miljoen gepensioneerden zijn in België die uit een tijdperk komen van voor internet en 92% gebruik nooit internet (handig google) en er komen nog pak bij in de toekomst hoor PX. Dat internet is niet belangrijk voor ons wel de TV en heb hoop opmerkingen. Er verdwijnen zenders en er komt geen vervanging Het HD aanbod is droevig Als wij vragen kan die zender of die zender aangeboden worden is nu al dik jaar het standaard antwoord wij zijn in onderhandelingen of er zijn te weinig kijkers voor die zender. Al maanden dat de klanten zagen en vragen wat is de toekomst op TV
Waar is de zender Discovery Channel gebleven? In postcode 2100 is deze niet meer terug te vinden...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.