Waar is de tijd toen ik jong was noemde PX nog de RTT en er bestond enkel vaste telefoon en telex en telegram.
In de loop van jaren kon PX niet anders dan ook op de boot te springen betreffende TV.
En daar slaan ze de bal volledig verkeerd gewoon omdat ze oogkleppen aan hebben zoals bij een paard, focus op internet en niet op tv gebied. 4G en vaste lijn die snelheid, enz...
Ze vergeten dat er al meer dan twee miljoen gepensioneerden zijn in België die uit een tijdperk komen van voor internet en 92% gebruik nooit internet (handig google) en er komen nog pak bij in de toekomst hoor PX.
Dat internet is niet belangrijk voor ons wel de TV en heb hoop opmerkingen.
Er verdwijnen zenders en er komt geen vervanging
Het HD aanbod is droevig
Als wij vragen kan die zender of die zender aangeboden worden is nu al dik jaar het standaard antwoord wij zijn in onderhandelingen of er zijn te weinig kijkers voor die zender.
Al maanden dat de klanten zagen en vragen wat is de toekomst op TV gebied en jullie blijven maar in stilzwijgen, ik noem dat echt geen respect hebben voor de klant.
Het aanbod verminderd met op tv gebied maar de prijzen blijven wel hetzelfde.
Dus ik vraag nu als kleine klant wat is nu de toekomst op tv gebied dit jaar nog?
Moeilijke vraag is het niet hoor wel een eerlijk antwoord
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.