Skip to main content
Vraag

Smartphone + abonnement voor bestaande klanten

  • August 30, 2016
  • 3 reacties
  • 545 Bekeken

Hallo,

ik zou graag overschakelen van de smart +15 naar de smart +45-formule. Graag had ik vernomen of het voor bestaande klanten mogelijk is om een smartphone (Samsung Galaxy S7) aan gereduceerd tarief te krijgen.
Kan de aanvraag hiervoor telefonisch of online gedaan worden?

Mvg
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • August 30, 2016
Ter info: Moest er op de lange duur hier geen proximus support medewerker op reageren dan kan je nog altijd desgewenst een privé bericht sturen met je vraag =>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

Je kan het natuurlijk ook altijd vragen via de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) ( Proximus.be/contact )

  • Apprentice
  • September 4, 2016
Is hier al duidelijkheid over ? Via Facebook heb ik te horen gekregen dat de drie euro vervalt, dus ik word dan als een nieuwe klant bekeken ? Raar terwijl ik net meer zou investeren in Proximus.

  • Rising star
  • September 4, 2016
Bellen zou ik zeggen én je 3 euro korting vragen, die je al kreeg!