Skip to main content
Antwoord

Stoppen met Daily Travel

  • September 3, 2016
  • 2 reacties
  • 3666 Bekeken

Graag had ik gestopt met Daily Travel daar men soms om een enkel sms'je 2 euro moet betalen dus STOP dus dit aub
Alvast bedankt
Graag een antwoord

Beste antwoord door Marleen

Je kan dit stopzetten via MyProximus: Mijn Producten: GSM nummer aanklikken: Opties : Actief: Daily Travel Passport: + aanklikken: Beheer: daar kan je dan je Daily Travel deactiveren.
Zie bijlage (bij mij staat het wel bij Beschikbaar, bij u dus bij Actief).
Ook de klantendienst 0800 22 800 kan dit natuurlijk voor u deactiveren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • September 3, 2016
Je kan dit stopzetten via MyProximus: Mijn Producten: GSM nummer aanklikken: Opties : Actief: Daily Travel Passport: + aanklikken: Beheer: daar kan je dan je Daily Travel deactiveren.
Zie bijlage (bij mij staat het wel bij Beschikbaar, bij u dus bij Actief).
Ook de klantendienst 0800 22 800 kan dit natuurlijk voor u deactiveren.

Elsa
  • September 3, 2016
Desnoods kan je het vragen in een privébericht als je he niet lukt en niet graag wacht aan de 080022800 telefoon
-> Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'