Vraag
Kan niet bellen noch smssen nochtans zijn al mijn facturen betaald! Ik heb mijn gsm dringend nodig!
Ik ben om te ontploffen! Ik kan met mijn gsm niet meer smssen. Bellen lukt ook niet want ik kom sowieso bij Proximus uit. Nochtans heb ik géén openstaande facturen. De proximusklantendienst 6000 is niet meer te bereiken na 22u en ik moet effe wachten tot maandag. Denk dan een mail te sturen via support... ook daar vang ik bot want kies tussen de verschillende opties en vink dus mobiele telefonie aan en vervolgens vink ik klacht aan... juist er is dan géén enkele mogelijkheid om een mail te sturen want... voor dat probleem zeggen ze zou ik hen beter telefonisch contacteren of langsgaan?!?! Ik ga op een andere manier proberen een mail te versturen maar dit kan absoluut niet dat ik betaal voor diensten die dan niet werken en heb niks verkeer gedaan en kan hen zelfs nog niet eens bereiken!!!!!! Heeft iemand dat ook al voor gehad? Leest dit ook iemand die medewerker is bij Proximus of support, dan zie ik graag uw antwoord tegemoet.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.