Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Bij een Bizz mobile switch zijn er 2 GSM nummers. Bestaat er een mogelijkheid om op je toestel te zien, alvorens op te nemen, op welk nummer je opgebeld wordt ?
Tot mijn grote spijt verdwijnt op 1 september BBC FOUR bij Proximus TV. Als je in de programmagids gaat kijken op 1 september staat er : As of September 1st, BBC Four and CBeebies will no longer be distributed on this channel. Proximus TV will soon propose new BBC content. Hopelijk gaat dat dan ook vlug gebeuren, want "soon" dat kan vanalles zijn. Wil dit zeggen dat binnenkort BBC First eindelijk beschikbaar wordt voor Proximus klanten? Het zou fijn zijn dat er eens iets op het Info Channel zou staan, nu staat daar enkel de info over de decoder en verder niets. Gelukkig kan ik BBC Four nog bekijken via Filmon, zoals vele andere Britse zenders.
wij kunnen dat niet om twee facturen van rond 100 euro in 1 maand aftebetalen ik wil mijn restwaarde kennen van mijn gsm en stap weer over naar telenet wij houden er niet van om zo behandeld te worden gr daisy
Hallo allemaal, Heeft er iemand onderstaande error al eens gekregen: Ik krijg ook geen facturen meer binnen sinds Juni 2016, kan niets raadplegen,... Bedankt bij voorbaat! Met vriendelijke groet, Glenn Leysen
Ik heb op mijn account nu enkel mijn mobiele verbruik staan (ik heb een pay en go simkaart). Ik wil dit graag veranderen naar inzage in mijn internet en tv abonnement. Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb geen tweede e-mailadres om hiervoor een nieuw account aan te maken. De inzage in mijn mobiele verbruik hoef ik dus niet perse meer te zien, want blijkbaar kan dit niet samen op een account.
Vandaag heb ik gebeld om smart 45 naar smart 25 te veranderen. Alles zat in een pack bij mij. Vanavond kijk ik op my proximus en die smart 25 zit niet in mijn pack maar is een apart product geworden. Hoe kan dat?
Is het mogelijk om via de bbox3 zelf vpn's te leggen tussen verschillende locaties met een dynamisch ip zonder gebruik te maken van dyndns ofzo? Beschikt de bbox over dergelijke ingebouwde vpn? Encrypted weliswaar.
proximus stuurt een aanmaning met de bedreiging om de lijn af te sluiten. Het betreft hier uitsluitend administratiekosten. Proximus heeft geen recht om een lijn af te sluiten voor het niet betalen van administratiekosten. Doch misbruikt ze haar positie om het toch te doen... Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Ook ik heb problemen met klacht indienen... Beste, Ik heb op 26/7 een contract getekend voor internet en tv van Belgacom. Ik ben ondertussen al 6 keer in een verkooppunt geweest en tot op heden is het nog steeds niet in orde!!!!! Dit is gewoonweg schandalig!!!!!! Graag had ik nu een duidelijk antwoord en komt het snel in orde, want op deze manier ga je niet met klanten om. Ik ben diep teleurgesteld in jullie manier van zaken doen!!!
Vanaf 6 juni 2012 zal IPv6 officieel van start gaan. Ik gebruik dit protocol al sinds vorig jaar. En ik weet uit eigen ervaring dat deze websites via het Beglacom netwerk niet te bereiken zijn. Enkel IPv4 servers zijn te bereiken. Gaat Beglacom op 6 juni 2012 ook het IPv6 officieel in gebruik nemen. En kunnen de eindgebruikers vanuit het IPv4 netwerk IPv6 websites kunnen opvragen ???
Ik heb een BBox3 technicolor, Ik zie in de web interface van de modem dat hij een /56 IPv6 prefix heeft gekregen, maar deze deelt die niet meer uit op de LAN kant. Een Router Solicitation blijft onbeantwoord. Dit heeft gewerkt en lijkt sinds kort pas niet meer te werken. Een factory reset van de Modem heeft het probleem niet opgelost. Iemand een idee om dit op te lossen?
Beste, Kunt u mij zeggen of er verschillende waardebonnen gebruikt kunnen worden voor 1 aankoop? Is er een verschil tussen waardebonnen aangekocht via myproximus voor particulieren of voor bedrijven? Alvast bedankt voor een spoedig antwoord. Met vriendelijke groeten,
“een sprookje:er was eens een mobiele telefoonmaatschapij laten we ze voor de verandering proximus noemen het begon allemaal op een mooie decemberdag,door het teveel aanrekenen van onze andere maatschapij veranderen we van provider ik was al in een vorig leven jarenlange goeie klant bij proximus evenals bij belgacom en door de goeie resultaten wilden we wel iets nieuws proberen (ook wel door de promotie met kerst)maar zo gezegd zo gedaan en 2 nieuwe abonnementen voor de vrouw en ik allebei 20€ per maand voor 2jaar is zo voorbij en dan begint het sprookje in januari moet ik maar 3 keer het speciale nummer bellen omdat er geen faktuur volgt een duplicaat werd opgestuurd ,niks ontvangen wel ondertussen op oud rekeningnr 2x20€gestort met de belofte van in feb fakturen te ontvangen en zoals het in goede lange sprookjes past in feb van t zelfde laken een broek weer v erschillende keren gebeld om dan te horen te krijgen dat het adres straat en nr kloppen maar de gemeente is niet juist werd na
Beste, In ons huidig bizzpack zit een gratis domeinnaam vervat. gezien we deze niet gebruiken, had ik graag een andere gratis domeinnaam in de plaats willen hebben. de domeinnaam is nog beschikbaar. Mvg, Suzanna
Eerder deze week kon mijn echtgenoot niet meer aanloggen op zijn skynet e-mailaccount. De link 'paswoord vergeten' bracht geen oplossing. Het lukte jullie helpdesk uiteindelijk om een nieuwe, tijdelijk pasword in te stellen. In zijn mailbox zag mijn echtgenoot tientallen 'undeliverable mail' boodschappen. Reacties op mails die vanuit zijn account zouden zijn verstuurd, maw zijn mailbox lijkt gehackt. Na het veranderen van zijn paswoord vond hij gisteren opnieuw minstens één zo'n boodschap. Dit doet me vermoeden dat niet alleen zijn mailbox, maar het hele mailsysteem gehackt is. Hoe kan Proximus helpen? En wanneer gaan jullie de lengte en de mogelijke karakters van het mailboxpaswoord aanpassen? Die zijn echt niet meer van deze tijd! Alvast bedankt voor een snel antwoord, Peter
Hallo, kan iemand mij zeggen langs welke weg ik een klacht kan indienen? Niks terug te vinden op de site... Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
Eens even op Google gekeken naar het HD aanbod van de concurrentie (Telenet) wist niet dat het verschil zo groot was, dan is het toch maar triestig gesteld bij PX HD in basisaanbod bij Telenet 1. één HD 2. Canvas HD 3. Ketnet 4. VTM HD 5. 2BE HD 6. Vier HD 7. Vijf HD 8. NPO 1 HD 9. NPO 2 HD 10. NPO 3 HD 11. TF1 HD 12. La Une HD 13. La Deux HD 14. RTL-TVI HD 15. Club RTL HD 16. BBC One HD 17. BBC Two HD 18. Disney Channel Vlaanderen HD 19. National Geographics HD 20. Discovery Channel Vlaanderen HD 21. Fox HD 22. Nickeloden/Spike HD 23. Sundance HD 24. France 2 HD 25. Plattelands TV HD 26. Eurosport 1 HD BE 27. Eurosport 2 HD BE 28. Vitaya HD 29. France3 HD 30. France4 HD 31. France5 HD 32. FranceO HD 33. Kanaal Z HD 34. Ment TV HD 35. Studio 100 HD. Toch wel een heel groot verschil, er is duidelijk werk aan de winkel. Op zich ben ik verder best tevreden over PX, maar moest TN hier ook beschikbaar zijn zou ik toch wel overstappen. Op een T
Mijn vraag is eigenlijk waar jullie mee bezig zijn? Hier MIJN verhaal : op 13/8 rond 17u belde ik jullie technische dienst omwille van problemen met mijn draadloze TV-verbinding. Van op afstand bleek het probleem onoplosbaar en men raadde mij aan mijn decoder om te ruilen voor een nieuwe. Ik spoedde mij naar de Proximus shop op de Keyzerlei in Antwerpen en kwam daar aan te 17u50. Tot mijn verbazing was de shop reeds gesloten, de deur was op slot en het rolluik was half naar beneden. Er stond een Proximusmedewerker in de winkel die aan het bellen was en niet reageerde op mijn teken om de deur te openen. Om stipt 18u kwam hij naar buiten en antwoordde hij op mijn vraag waarom hij te vroeg had afgesloten dat het geen zin had open te blijven vanwege een internet panne. Hij weigerde mijn decorder alsnog om te ruilen omdat dat volgens hem niet kon zonder internet. Toen ik hem zei dat ik hierdoor 3 dagen geen TV kon kijken raadde hij me aan me snel naar het filiaal in de Jesusstraat te begev
Betreft de factuur van Disselstraat 87, 3500 Sint-Lambrechts Herk. Deze woning is een leefgroep met 3 mannen waar ik (begeleidster) verantwoordelijk ben voor de betalingen. Sinds de verhuis van deze leefgroep in maart 2016 is het fout beginnen lopen met de facturen. Hiervoor is er zeker al 4 keer telefonisch contact geweest met proximus zonder resultaat. Probleem: op het vorig adres (spoorwegstraat 122, 3500 Hasselt ) heeft de factuur jaren op naam van Guido Gubanski gestaan. Deze persoon is overleden in november 2014. Dan is de factuur op naam van Nico Simons overgezet. Dit is prima verlopen tot er een verhuis gebeurd is in maart 2016. Plots krijgen we terug aanmaningen op naam van Guido Gubanski. Een normale factuur zoals we die zouden moeten krijgen hebben we sindsdien niet meer gehad. En omdat er altijd bijkomende kosten aan vast gekoppeld worden heb ik die betalingen telkens braaf uitgevoerd. Tot de laatste aanmaning heb ik dit niet meer gedaan omdat ik het beu ben dat dez
Discovery Channel NL is in SD beschikbaar via TV Replay, maar niet in HD. Kan Proximus dit ook voor de HD-versie beschikbaar maken? Alvast bedankt voor een antwoord. Mvg
Ik krijg constant mails binnen van de volgende vorm : Mailer-Daemon@gatewayetc............. Mail Delivery System Ik kan deze niet blokkeren omdat het tweede deel (@gateway31.etc) steeds verandert. Hoe kan ik deze e-mails tegenhouden. Ik denk dat ik aan proximus ga vragen om mijn mailbox te verwijderen of te blokkeren. Ik wordt er echt stapelgek van. Heeft er iemand hiervoor een oplossing ? Het lijkt erop of iemand mijn webmail gebruikt op spam te versturen?
Ik probeer mijn Proximus Fon login, welke verbonden is aan mijn gsm-nr, te wijzigen. Via MyProximus > Producten > Mijn verbinding GSM-nr krijg ik het bericht dat enkel de gebruiker van dit mobiele nummer toegang heeft tot de Wifi Hotspots-account. Ik ben toch zelf de gebruiker van dit GSM-nr, welke in mijn Pack zit??? Ik heb ook al eens geprobeerd om via mijn GSM in te loggen in MyProximus, maar dan krijg ik dezelfde melding. Ook via WiFI Hotspots zie ik niet onmiddellijk een mogelijkheid om deze login te wijzigen. Hoe kan ik dit wijzigen?
kan de voicemail uitgezet worden met proximus pay & go
Weet u al iets over fox we horen er niets meer van en op 5/9 start de dingen des levens daar wel al terug
Beste, Ik heb ook een smart+ 45 en nu lees ik dat plus = onbeperkt, toch is dit bij mij niet onbeperkt. Kan dit?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.